تعداد بازی­های بتل رویال روز به روز وسیع­تر می­شود. پابچی موبایل(pubg mobile) یکی از محبوب­ترین بازی­های بتل رویال بوده که بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. در این مقاله از سایت ماهان نت قصد داریم تا علت محبوبیت پابجی موبایل را بررسی کرده و بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت را به شما معرفی کنیم. با شرکت ارائه دهنده اینترنت ماهان نت همراه باشید.

لیست بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت

  1. Cover Fire: Offline Shooting Games
  2. ScarFall: The Royale Combat5
  3. Cyber Fire: Free Battle Royale & Shooting Games
  4. PVP Shooting Battle 2020 Online and Offline game
  5. Free survival: fire battlegrounds
  6. Gun Games 3d Offline Shooting
  7. FPS Shooting Games – Gun Game
  8. Battle Destruction
  9. swag shooter
  10. battle royal:FPB shooter
  11. Stickman Battle Royale

خرید اینترنت گیمینگ

لیست بازی تفنگی مثل پابجی آنلاین

  1. Rules of Survival
  2. Black Survival
  3. Pixel’s Unknown Battleground
  4. Knives Out
  5. Last Day on Earth
  6. Call of Duty Mobile
  7. Garena Free Fire
  8. Fortnite

برای دانلود تمام این بازی ها و بازی آنلاین با پینگ پایین و سرعت بالا و پایداری عالی پیشنهاد ماهان نت به شما سرویس اینترنت گیمینگ است.

بازی های شبیه پابجی

چرا بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت محبوب است؟

پابجی (PlayerUnknown’s Battleground ) در مارس 2017 توسط شرکت کرافتون عرضه شد. در این بازی شما می­توانید در یک بتل رویال شرکت کنید که در آن 100 بازیکن واقعی در یک فضای محدود با هم رقابت می­کنند تا در نهایت یک نفر باقی بماند. پابجی موبایل به دلیل هیجان و ماجراجویی که ارائه کرد، باعث ایجاد یک جریان همه­گیر در بین افراد شد و به محبوبیت قابل توجهی دست یافت. در اینجا نگاهی به دلایل محبوبیت این بازی ویدیویی و ادامه آن بازی بتل رویال آفلاین شبیه پابجی خواهیم انداخت:

1.   پشتیبانی گروهی گسترده

بازیکان می‌توانند در پابجی تیم‌هایی تا حداکثر 8 نفر تشکیل دهند. در نتیجه، افراد می­توانند به سرعت با خانواده و دوستان نزدیک خود بازی کنند. همچنین، ویژگی چت صوتی و مزایای پیوستن به یک گروه یا دسته، پابجی را به یک بازی لذت بخش تبدیل می‌کند.

2.   کاربری آسان

اگرچه در پابجی دکمه­های زیادی وجود دارد، اما استفاده از آنها حتی برای افراد مبتدی دشوار نیست. این بازی گرافیک خوبی دارد و  به دلیل ویژگی هایی مانند کوه­ها، پل­ها، ساختمان­ها و درختان بسیار سرگرم­کننده است.

3.   یوتوبرهای گیمر

پیش از پابجی، صحنه‌ی گیمینگ به ‌سختی در هند طرفدار داشت، اما از زمانی که پابجی به هند راه پیدا کرد، تعداد کانال‌های گیمینگ در یوتیوب به ‌طور چشم‌گیری افزایش یافت. محبوبیت این بازی به لطف افراد زیادی که به‌صورت آنلاین آن را پوشش می‌دهند، بیشتر شده است.

4.   بروزرسانی‌های منظم

بصورت منظم ویژگی‌های جدیدی به اپلیکیشن پابجی موبایل اضافه می‌شود. این بازی علاوه بر نقشه پیش فرض ارانگل، سه نقشه اضافی دیگر را نیز ارائه می‌دهد. بازیکنان فرصت دارند تا در طول فصل‌های دو ماهه، برای ارتقاء رتبه و دریافت جوایز تمام تلاش خود را در طول مسابقات انجام دهند. همچنین، رویدادهای کوتاه مدت پابجی برای ترغیب بازیکنان به بازی کردن، به طور مرتب برگزار می‌شود.

5.   پشتیبانی از دستگاه‌های ضعیف‌تر

با اینکه پابجی بازی سبکی نیست، پایین آوردن سطح تنظیمات به آن اجازه می‌دهد تا روی گوشی‌های هوشمند پایین‌رده نیز اجرا شود. افرادی که توانایی خرید گجت‌های رده بالا را دارند، از گرافیک‌های بالا که تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه می‌دهد، لذت می‌برند. با این حال، دستگاه‌های پایین‌رده همچنان می‌توانند بدون افت محسوس در کیفیت، بازی کرده و از آن لذت ببرند. در ادامه با بازی های شبیه پابجی ولی افلاین با شما خواهیم بود.

مقاله مفید: بهترین dns برای بازی

خرید اینترنت قسطی ماهان نت

معرفی بهترین بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت

با وجود اینکه دانلود پابجی از مرز 600 میلیون عبور کرده و محبوبیت بسیاری دارد، مشاهده شده است که این بازی باتری گوشی را بیش از حد نرمال مصرف می‌کند. احتمالا دلیل این امر، نیاز به اتصال اینترنت برای بازی آنلاین است. بنابراین، برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، در کنار ارائه‌ی همان تجربه‌ی بازی­های بتل رویال، ما بهترین بازی‌های بتل رویال آفلاین را به شما معرفی می‌کنیم.

1. اسکارفال (ScarFall)

اسکارفال یک بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت بتل رویال است که در آن تا پنجاه بازیکن به جزیره‌ای پر از سلاح منتقل می‌شوند و تا پای مرگ مبارزه می‌کنند. پس از حدود پانزده دقیقه نبرد، آخرین بازیکن باقی‌مانده به عنوان برنده، تاجگذاری می‌شود.

دکمه­ها و کنترل­کننده های اسکارفال برای یک بازی بتل رویال بسیار استاندارد هستند و می­توانید آنها را به دلخواه خود تغییر دهید. نبردهای این بازی شبیه به سایر بازی­های بتل رویال مانند فری فایر یا پابجی است. این بازی انواع مختلفی از سلاح را در اختیار شما می­گذارد و می­توانید آن را بصورت اول شخص یا سوم شخص نیز بازی کنید. اگر بدنبال دانلود بازی شبیه پابجی افلاین برای اندروید هستید، اسکارفال گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

بازی های شبیه پابجی

لینک دانلود بازی اسکارفال

2. بتل رویال استیکمن (Stickman Battle Royale)

بتل رویال استیکمن یک بازی معمولی در دسته‌ی بازی‌های استیکمنی نیست. کاربران در این بازی فرصت دارند تا در یک بتل رویال با صدها بازیکن ناشناس در یک جزیره‌ی متخاصم شرکت کنند. هدف این است که در این بازی تیراندازی دوبعدی با حالت مبارزه مرگبار (deathmatch) زنده بمانید. بازیکنان می‌توانند از طیف وسیعی از سلاح‌ها، از اسلحه‌های دوربرد گرفته تا تپانچه، استفاده کنند. حجم این بازی حدود ۲۱ مگابایت است و می­توانید آن را بصورت آفلاین و رایگان نیز بازی کنید.

بازی بتل رویال آفلاین شبیه پابجی Stickman Battle Royale

لینک دانلود 

3. بتل رویال اول شخص (battle royal:FPB shooter)

این بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت و تیراندازی اول شخص است که اسکین‌هایی برای تمام سلیقه‌ها ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با خرید درون‌برنامه‌ای، انواع اسکین‌ها را کاوش کنند و اسکین مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند. این بازی دارای گرافیکی زیبا، حجم کم در حدود ۷۴ مگابایت و قابلیت اجرا روی دستگاه‌های ضعیف بدون ایجاد هیچ مشکلی را دارند. در بازی تیراندازی اول شخص، بیش از ۳۰ نوع سلاح از جمله مینی‌گان، اسلحه تک‌تیر، تپانچه و غیره دارد. با بازی که بصورت آفلاین و رایگان در اپلیکیشن­‌های مختلف در دسترس است؛ دارای نقشه‌ی بسیار بزرگی است که به کاربران امکان می‌دهد حین بازی لذت بیشتری ببرند.

بازی های شبیه پابجی ولی افلاین battle royal:FPB shooter

لینک دانلود

4. اسواگ شوتر(swag shooter)

اسواگ شوتر به کاربر این امکان را می‌دهد تا به شما این امکان را می­دهد که تا سه بار در میدان نبرد فرود آیید. شما می­توانید با تمام تیراندازان دیگر با اسلحه‌های پر، وسایل نقلیه پر سرعت، مواد منفجره قدرتمند مبارزه کنید و در منطقه‌ی امن بازی که به تدریج کوچک می‌شود، زنده بمانید. این بازی دارای گرافیک سه بعدی واقعی، صدای با کیفیت بالا، رابط کاربری قابل تنظیم و موارد بسیار دیگری است.

بازی swag shooter

لینک دانلود

5. نابودی در نبرد(Battle Destruction)

بتل دیستراکشن یا نابودی در نبرد یک بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت است که می­توانید آن را با بازیکنانی از سراسر دنیا تجربه کنید. این بازی دارای یک نقشه برفی عظیم، حالت روز و شب، اسکین‌های متنوع و موارد بسیار دیگری است. این برنامه که توسط AppNexeDeveloper ارائه شده است، حدود ۹۱ مگابایت حجم دارد. این بازی منابع سخت‌افزاری کمتری مصرف می‌کند و آن را به بهترین انتخاب برای یک بازی کارآمد بتل رویال آفلاین تبدیل می‌کند.

بازی شبیه پابجی افلاین Battle Destruction

لینک دانلود

رقبای سرسخت پابجی به میدان می­آیند

با وجود اینکه پابجی ممکن است به محبوبیت سبک بازی های بتل رویال کمک کرده باشد، اما تنها بازی باارزش در این سبک نیست. بهترین بازی‌هایی که شبیه پابجی هستند، می‌توانند تجربه‌ای با همان سبک اکشن رقابتی را ارائه دهند. از بازی‌های تیراندازی قهرمان‌محور تا عناوین بتل رویال، گزینه‌های عالی زیادی وجود دارد که اگر آماده دور شدن از میدان‌های نبرد پابجی هستید و می‌خواهید وارد دنیای جدیدی شوید، می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. از تلاش برای زنده ماندن به صورت انفرادی در دایره‌ای که دائماً کوچک و کوچکتر می‌شود تا تشکیل گروه با دوستان برای کسب پیروزی، بازی‌های عالی زیادی وجود دارد که مهارت‌های شما را به چالش می‌کشد.

خرید اینترنت ADSL

بازی­ های شبیه پابجی آنلاین

در ادامه تعدادی از بازی­های شبیه پابجی آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. کالاف دیوتی موبایل(Call of duty mobile)

بازی کال آف دیوتی موبایل، درست شبیه پابجی موبایل است. این بازی که توسط شرکت آمریکایی اکتیویژن و در رقابت با پابجی برای سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شد؛ تمام ویژگی­های جذاب پابجی را ارائه می­دهد. این بازی دارای یک حالت بتل رویال ۱۰۰ نفره، بازی مرگبار ۵ در مقابل ۵، حالت‌های چندنفره و موارد بسیار دیگری است.

علاوه بر این، شما می‌توانید شخصیت و سلاح‌های خود را به طور نامحدود شخصی‌سازی کرده و جوایز بسیاری کسب کنید. خبر خوب این است که این بازی فضایی حدود 2 گیگابایت اشغال کرده و روی دستگاه­های اندرویدی میان­رده به خوبی اجرا می­شود.

بازی‌های فانتزی شبیه پابجی کال اف

2. فورتنایت(Fortnite)

رقابت فورتنایت و پابجی از زمان ورودشان به بازار داغ بوده است. هر دو بازی در سبک بتل رویال ساخته شده اند و جامعه کاربری عظیمی دارند. با این حال، به دلیل نگرانی‌های امنیتی، فورتنایت در برنامه­های فروشگاهی رسمی مانند اپل استور و گوگل پلی در دسترس نیست.

مقالات مفید : بهترین بازی های جهان باز

از نظر سبک بازی، فورتنایت شباهت زیادی به پابجی موبایل دارد. و با دانلود بازی شبیه پابجی افلاین برای کامپیوتر شما چهار حالت مختلف بتل رویال 100 نفره، پارتی رویال، کریتیو و نجات دنیا را در فورتنایت مشاهده می­کنید. پارتی رویال شبیه به پارک شادی پابجی است؛ کریتیو جایی است که می‌توانید جزیره‌ی خود را بسازید و نجات دنیا یک بازی بقا و دفاع از برج گروهی است. در حالی که فورتنایت عمدتا یک بازی آنلاین چندنفره است، اما یک حالت تک‌نفره به نام «نجات دنیا» (Save the World) را نیز ارائه می‌دهد که بدون اینترنت نیز قابل بازی است. با این حال، برای بازی در حالت بتل رویال به اتصال اینترنت نیاز دارید.

دانلود بازی شبیه پابجی افلاین برای کامپیوتر فورتنایت

3. گارنا فری فایر(Garena Free Fire)

بازی دیگری شبیه به کالاف دیوتی موبایل که می‌توانید از امروز شروع به بازی آن کنید، گارنا فري فاير است. این بازی در هند بسیار محبوب بوده و مجموعه ویژگی‌های چشمگیری دارد.

از لحاظ سبک بازی، فری فایر کوتاه و پرهیجان است. نکته برجسته این است که شما فقط 10 دقیقه‌ زمان دارید تا با 49 کاربر دیگر مبارزه کنید و تا آخر زنده بمانید. بنابراین، اگر عاشق بازی‌های سریع هستید و نمی­خواهید مدت زیادی را صرف بازی با گوشی کنید، فری فایر انتخاب مناسبی برای شما است.

تمام اصول اولیه‌ی سبک بتل رویال در این بازی برقرار است. شما می‌توانید گروه‌های ۴ نفره تشکیل دهید و با استفاده از چت صوتی درون بازی، با هم برای مشخص کردن استراتژی صحبت کنید. گرافیک بازی روان است، بنابراین لزوماً در طول بازی با هیچ گونه لگی مواجه نخواهید شد.

Garena Free Fire

4. نایوز اوت (knives out)

یکی از بازی­های ساخته شده توسط شرکت NetEase بازی نایوز اوت، یک بتل رویال 100 نفره با گرافیک پویا، ماشین­های مدرن، گیم­پلی سریع و سلاح­های مهیج است. در این بازی می­توانید شخصیت­ها را شخصی سازی کنید و بصورت گروهی یا انفرادی بازی را انجام دهید. اگر به دنبال تجربه هیجان یک بتل رویال هستید، Knives Out بازی فوق‌العاده‌ای برای گذراندن وقت است.

بازی knives out

5. قوانین بقا (Rules of Survival)

قوانین بقا (Rules of Survival) یک بازی دیگر از کمپانی NetEase در سبک بتل رویال است که با ۱۲۰ بازیکن برگزار می‌شود. این بازی دارای گرافیک اچ‌دی (HD) است و در حالت دو نفره (Duos) امکان بازی با بیش از ۳۰۰ بازیکن را فراهم می‌کند. همچنین، قوانین بقا طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات جانبی، انواع آب و هوا و محیط‌های مختلف و گیم‌پلی هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد که همگی با بازی‌های بتل رویال همخوانی دارند.

قوانین بقا از نظر نوآوری، کار زیادی برای متمایز کردن خود از رقبا انجام نمی‌دهد و شاید ارائه بصری آن می‌توانست بهتر باشد، اما همچنان در بین بازی‌های بتل رویال موبایل، یکی از رضایت‌بخش‌ترین و مستحکم‌ترین گزینه‌های موجود است. این بازی بتل رویال چندنفره آنلاین رایگان، دارای یک حالت آفلاین است که در آن می‌توانید با هوش مصنوعی (AI) مبارزه کنید.

مقاله مرتبط: بازی های سگا برای اندروید

بازی مثل پابجی لایت Rules of Survival

نتیجه گیری بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت

پابجی موبایل بدون شک بسیاری از گیمرهای معمولی را به گیمرهای حرفه‌ای تبدیل کرده است. افراد زیادی برای اینکه از بقیه بازیکنان متمایز شوند و پروفایل جذابی داشته باشند، شروع به خرج کردن پول برای آیتم‌های درون بازی کرده‌اند. با این وجود بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت تنها بازی بتل رویال نیست و انتخاب‌های زیادی برای جایگزینی این بازی وجود دارد.

ماهان­ نت، انتخابی مناسب برای بازی

پابجی یک بازی بتل رویال آنلاین است که تجربه هیجان­انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار می­دهد. در این بازی و بازی­های شبیه پابجی که بصورت آنلاین اجرا می‌شوند، سرعت بالا و مناسب اینترنت اهمیت بسزایی دارد.

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ایران، با بیش از دو دهه تجربه است. محصولات پرطرفدار ماهان نت همانند اینترنت td lte ، ADSL و سایر راهکارهای سازمانی و اینترنت خانگی هستند. با خرید این سرویس‌ها می¬توانید بهترین خدمات اینترنتی را با بالاتری سرعت تجربه کنید!

در انتهای مقاله ‌ بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت هستیم؛ برای خرید، مشاوره و یا پشتیبانی صفحه اینستاگرام ماهان نت، شماره تماس ۱۵۱۴ و اکانت رسمی ماهان نت در لینکدین در دسترس شماست.

سوالات متداول بازی تفنگی بدون اینترنت

1.چه بازی‌هایی بدون اینترنت وجود دارند؟

  • Cover Fire
  • O.V.A. Legacy
  • Modern Combat 4: Zero Hour
  • Dead Trigger 2
  • Gun War 3

2.آیا بازی‌های تفنگی بدون اینترنت به اندازه بازی‌های آنلاین خوب هستند؟

بازی‌های تفنگی بدون اینترنت می‌توانند به اندازه بازی‌های آنلاین سرگرم کننده و جذاب باشند.

بسیاری از این بازی‌ها دارای گرافیک عالی، گیم‌پلی چالش برانگیز و محتوای فراوان هستند.

با این حال، بازی‌های آنلاین

ممکن است دارای ویژگی‌های اضافی مانند حالت‌های بازی چند نفره آنلاین، به‌روزرسانی‌های منظم و رویدادهای زنده باشند.