پشتیبانی فنی ماهان نت
پشتیبانی فنی مشتریان ماهان نت با داشتن کارشناسان متخصص به صورت 24 ساعته، در تمام روزهای سال آماده خدمت رسانی به مشترکین است. به همین منظور، در جهت کسب رضایت بیش از پیش کاربران در شهرهای تهران، پیرانشهر، سیرجان، کرمانشاه، نجف آباد، آستارا، رشت، بندرعباس، شوشتر، سلماس، درود، چغابدار، تایباد، شیروان، پاوه و سنندج نمایندگی پشتیبانی و فروش ایجاد کردیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خودمان ارائه کنیم.
ویژگیهای مرکز خدمات پشتیبانی فنی ماهان نت:
- کارشناسان زبده و حرفه ای جهت برطرف کردن مشکل مشترکین در کمترین زمان
- پشتیبانی به صورت تلفنی با کمترین زمان انتظار نسبت به isp های دیگر
- امکان ارتباط با کارشناسان پشتیبانی فنی از طریق ارسال تیکت
- امکان استفاده از داکیومنت های آموزشی بخش پشتیبانی فنی
- اعزام کارشناس حضوری در کمترین زمان ممکن
- امکان ارتباط با واتس آپ و تلگرام
- و …
راههای ارتباطی با مرکز پشتیبانی فنی ماهان نت:
رسیدگی به شکایات (VOC): سامانه علاقهمندیها، پیشنهادات، انتقادات و شکایتهای مشترکان ماهان نت.
پیشنهادات و انتقادات: سامانه پیشنهادات، جایگاهی برای دریافت پیشنهادها و ایدههای با ارزش شماست.
سوالات متداول پشتیبانی: تلاش کردیم در این قسمت به اکثر سوالات پر تکرار مشترکین ماهان نت پاسخ دهیم.