اپلیکیشن Vero: آیا اینستاگرم جدید است؟

این روزها با نگاهی به استوری افراد در اینستاگرام متوجه می‌شوید که تعداد بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، از حساب خود در اپلیکیشن Vero تصویری قرار داده‌اند. اما این شبکه اجتماعی جدید چیست و چرا تازگی انقدر معروف شده است؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید.

ورو (Vero) چیست؟

این شبکه اجتماعی درست مثل اینستاگرام، برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS طراحی شده است. همچنین به کاربران امکان اشتراک‌گذاری چیزهای مختلفی را می‌دهد.

اپلیکیشن vero چیست؟ با ماهان نت همراه باشید تا ضمن آموزش برنامه vero بیشتر با معایب و مزایای اپلیکیشن vero آشنا شوید. vero true social به عبارتی همان اینستاگرام است. vero app یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های روزانه است. تفاوت آپ vero با اینستاگرام در داشتن امکانات بیشتر و محدودیت‌های کمتر نصبت به آن است. کمتر کسی هست که در اینستاگرام اکانت نداشته باشد و مجذوب فضای سرگرم کننده این برنامه نشده باشد. این که چرا انقدر جذاب است که انسان از تمام کارهای روزانه خود عکس یا فیلم تهیه کند و در فضای مجازی یک گزارش ثبت کند تا دیگران روی آن نظر بگذارند؛ مشخص نیست اما چیزی که هست نشان می‌دهد این سرگرمی هرروز همه‌گیرتر می‌شود. آیا اپلیکیشن ورو رقیب اینستاگرام است؟ روش دانلود نرم افزار vero برای اندروید چگونه است؟ آیا دانلود مستقیم برنامه vero برای آیفون هم وجود دارد؟ با ماهان نت همراه شوید تا به تمام سوالات شما در خصوص کاربرد اپلیکیشن vero پاسخ دهیم.

اپلیکیشن ورو چیست

 

چه چیزی ورو (Vero) را متفاوت می‌کند؟

ورو (Vero) از اینستاگرام و بیشتر شبکه‌های اجتماعی رنگی‌تر، متنوع‌تر است و طراحی زیبایی دارد. این اپلیکیشن نه‌تنها امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها را برای شما ممکن می‌کند، بلکه می‌توانید موسیقی، فیلم، لینک‌های مختلف و کتاب را نیز به اشتراک بگذارید. با این اپلیکیشن دیگر مشکل ضبط موسیقی روی فیلم یا تصویر را نیز نخواهید داشت. ضمنا برای اشتراک گذاری لینک، تنها محدود به قسمت بایو نیستید.

اینترنت ADSL

همچنین اپلیکیشن ورو به شما امکان چهار درجه بندی را برای دوستانتان می‌دهد که از طریق آن می‌توانید انتخاب کنید، چه کسی پست‌ها شما را ببیند. درنتیجه به جای این‌که یک صفحه خصوصی و یک صفحه عمومی داشته باشید، می‌توانید پست‌ها و دوستان خود را درجه‌بندی کنید؛ دوستان صمیمی، دوستان، آشنایان، فالوئرها.

مقالات مفید : مشکلات اینستاگرام 

چرا ما به یک ورژن جدیدتری از اینستاگرام نیاز داریم؟

حتماً این اتفاق برای شما پیش آمده که با اضافه شدن فامیل یا دوستان‌تان به صفحه شما، دوست نداشته باشیدکه پست‌های شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند اما نمی‌توانید درخواست دوستی آن‌ها را نیز رد کنید. این مشکل در توییتر، فیسبوک، اینستاگرم و سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب همیشه وجود داشته است. با استفاده از ورو دیگر با این موارد مواجه نخواهید شد.

اگر این اپلیکیشن روی موبایل شما کار نمی‌کند، احتمالاً در به روزرسانی‌های دیگر رفع خواهدشد، چون این اپلیکیشن درحال حاضر، اولین نسخه تست خود را اجرا کرده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر نیز درباره تبلیغ نداشتن این شبکه است که شما را مطمئن می‌کند مثل اینستاگرم از اطلاعات شما برای نمایش تبلیغات خاص استفاده نمی‌کند.

برای دانلود این اپلیکیشن به لینک های زیر مراجعه نمایید:

دریافت نسخه اندروید
دریافت نسخه iOS

اپلیکیشن vero؛ اپلیکیشن سوشال مدیا ورو چیست؟

شاید پیش آمده باشد که در استوری یا پست‌های دوستان با اسم ویرو برخورد کرده‌باشید و از بپرسید برنامه vero برای اینستاگرام طراحی شده است؟ چندروز گذشته فضای مجازی و گوگل با نرم افزار جدیدی که در کاربردی بسیار شبیه به اینستاگرام دارد مواجه شده است. اپلیکیشن vero نام برنامه‌ای است که استارت آن در پنج سال گذشته خورده شده است و برای اولین بار در سال 2015 وارد اپ استور شد. اما سوال اینجاست که چرا بعد از گذشت این مدت الان باید با چنین استقبالی مواجه شود؟ با ماهان نت همراه باشید تا بیشتر با اپلیکیشن سوشال مدیا vero آشنا شویم.

اپلیکیشن vero؛قابلیت‌ها

در زبان لاتین کلمه vero به معنی حقیقت است، یکی از شعارهای تبلیغاتی اپلیکیشن vero برپایه همین معنی اسم آن بنا شده است. در شعارهای تبلیغاتی گروه طراحی نرم افزار بیان کرده اند که ویرو یک شبکه اجتماعی واقعی است! این به ان معنی است که اپلیکیشن سوشال مدیا vero هیچ دستکاری در نحوه نمایش پست‌ها برای اهداف تبلیغاتی و سیاست‌های خاص درون برنامه‌ای ندارد.

اینترنت LTE

یکی دیگر از قابلیت‌ها یا مزایای اپلیکیشن vero این است که اگر شما یک هفته به تایم لاین خود سر نزنید، با ورود به نرم افزار به جای پست‌های جدید، از آخرین پست‌هایی که دوستانتان گذاشته‌اند و شما ندیده‌اید برای شما قابل نمایش است.یعنی اپلیکیشن vero پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار به نمایش می‌گذارد و این یکی از نقاط ضعف اینستاگرام است که در دانلود نرم افزار vero به آن پرداخته شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن vero در مقابل رقیب قدرقدرتش یعنی اینستاگرام دسته‌بندی‌های متنوع مخاطبین است. اپلیکیشن vero به شما اجازه می‌دهد تا پست خود را برای افراد مشخصی در گروه‌های مختلفی ارسال کنید.همچون؛ دوستان نزدیک، دستان ، آشنایان و عموم. مهمتر از این روش دسته‌بندی کردن این گروه‌ها است که بسیار سریع و آسان است. ایم امر سبب شده تا نحوه دسترسی به ایت ویژگی در اپلیکیشن vero و نیز دقیقتر بودن آن، آن را به یک قابلیت محبوب تبدیل کند.

ویژگی های اپلیکیشن ورو

از دیگر مزایا و کاربرد اپلیکیشن vero می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • پیش‌فرض بازنشر پست
  • عدم حضور تبلیغات در اپ
  • انعطاف ذیری بیشتر نسبت به اینستاگرام

با تمام مواردی که در بالا پیرامون مزایای اپلیکیشن vero به آن‌ها اشاره کردیم بعضی دلایل سبب شد تا استقبال گرم کاربران از دانلود vero کمی کمرنگ شود. اما این دلایل چه بود؟ با ماهان نت همراه باشید تا بیشتر با نرم افزار ورو آشنا شویم.

اپلیکیشن vero؛ معایب اپلیکیشن vero

به دلیل این که هیچ یک از عوامل طراحی و تولید نرم افزار vero در ذهنشان تصور نمی‌کردند با چنین استقبالی مواجه شوند آن هم در یک بازه چند هفته‌ای سبب شد تا آمادگی لازم برای ساپورت این حجم از کاربر را نداشته باشند و دانلود مستقیم اپلیکیشن vero ضربه بزرگی از این عدم آمادگی بخورد. چرا که سرورهای اپلیکیشن سوشال مدیا vero آمادگی استقبال از 3 میلیون کاربر را نداشتند و باعث شد برنامه بارها و بارها با مشکل مواجه شود.

Gaming-Banner

مشکل دیگر در قوانین دانلود نرم افزار vero بود که با بررسی کاربران مشخص شد این نرم افزار در بین بند‌های قراردارد خود از افراد اجازه می‌گیرند تا به تمام اطلاعات و عکس‌ها یا فیلم‌های آنها دسترسی داشته باشند! این امر موجب نارضایتی افراد شد اما گروه طراحی و تولید برنامه vero اینگونه از خود دفاع کرد که این یک برداشت اشتباه از این بند است.

چرا ماهان نت

از آموزش برنامه vero گرفته تا سفارش و ثبت سرویس‌های مختلف اینترنت خانگی پرسرعت؛ همه و همه در وب‌سایت ماهان نت به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. شما به راحتی می‌توانید با گروه متخصصین و مهندسین زبده ماهان نت در خصوص موارد مختلف فضای مجازی مشورت کنید و پاسخی مشخص برای سوالات خود بیابید. برای دریافت اطلاعات و آموزش های بیشتری از قبیل همین مقاله اپلیکیشن vero می توانید علاوه بر سایت، اینستاگرام ماهان نت را هم دنبال کنید.

سخن آخر

به تازگی فضای مجازی با لوگوهای جدیدی آشنا خواهد شد که نصبت به برنامه‌های مشابه قدیمی از مزایا بیشتر و معایب کمتری برخوردار است. یکی از این لوگوهای جذاب vero true social نام دارد که به عبارتی رقیب نرم افزار محبوب اینستاگرام به حساب می‌آید. نرم افزار ورو چیزی شبیه به اینستاگرام است که با رفع بعضی نواقص و عیوب این شبکه اجتماعی توانسته در مرکز توجه علاقمندان قرار گیرد. نرم افزار vero توانسته است در هفته‌های نخست ورود به گوگل آمار خیره کننده‌ای از دانلود را به خود اختصاص دهد. اما بر خلاف تصورات افراد اپلیکیشن سوشال مدیا ورو نرم افزار جدیدی نیست به عبارتی اپ جدیدی از نسخه پنج ساله آن است که توسط میلیارد لبنانی با نام ایمان حریری در سال 2013 پایه گذاری شد.

سوالات پرتکرار

  • معایب اپلیکیشن vero کدام است؟

یکی از مشکلات اپلیکیشن vero قوانین عجیب آن است، یکی از این قوانین به آپ vero این اجازه را می‌دهد تا به تمام اطلاعات شما دسترسی داشته باشد!

یکی دیگر از معایب نرم افزار vero وجود برخی قطعی‌های موقتی است که تا کنون رخ داده است.که دلیل آن را استقبال گسترده کاربران از نرم‌افزار بیان کردند.

  • چگونه اكانت vero بسایزیم؟

کار سختی نیست، به منظور ساخت اكانت vero لازم است پس از دانلود و اجرای نرم افزار اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، ایمیل معتبر، افزودن یک رمز 6 رقمی برای ورود به اپلیکیشن سوشال مدیا vero را کامل کنید. به همین راحتی شما صاحب یک اكانت vero true social شدید.

  • آیا برنامه vero برای آیفون طراحی شده است؟

بله در اپ استور نسخه‌های بروز برای آیفون و آیپد و همچنینی اندروید وجود دارد .

0/5 (0 نظر)