آیا رمزعبور وایرلستان را فراموش کرده‌اید؟

با پیشرفت و گستردگی استفاده از اینترنت پرسرعت امروزه در هر خانه یا محل کاری، بیشتر افراد به اینترنت دسترسی دارند. اما یکی از مهم‌ترین موارد در استفاده از اینترنت، انتخاب رمزعبوری امن است که احتمال دسترسی افراد سودجو به اطلاعات شما را کاهش دهد. برای ایجاد یک رمزعبور امن می‌توانید از ترکیبی از اعداد، حروف و کاراکترها استفاده کنید تا رمزعبور شما از الگوی خاصی پیروی نکرده باشد و قابل حدس هم نباشد. برای مثال یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد تکرار می‌کنند استفاده از اسم، تاریخ تولد یا شماره تلفن است. به‌خاطر داشته باشید که رمزعبورهای طولانی تر، قوی تر هستند اما ممکن است آن‌ها را فراموش کنید.

در صورتی‌که رمز عبور مودم وایرلستان را فراموش کردید، نگران نباشید، ماهان‌نت ر اه‌حل ساده‌ای به شما پیشنهاد می‌کند.

در چنین مواقعی برای به‌خاطر آوردن یا تغییر رمزعبور خود، باید مودم وایرلستان را با کابل Lan به کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان متصل کنید. سپس یک مرورگر را روی سیستم‌تان باز کنید و در قسمت address bar آدرس IP مربوط به مودم خود را وارد کنید (این آدری برای بیشتر مودم‌ها ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ است). در پنجره باز شده نام کاربری و رمز عبور مودم را وارد کنید تا وارد صفحه کاربری‌تان شوید (نام کاربری و رمز عبور در بیشتر موارد admin و admin است). در صفحه باز شده، گزینه wireless یا wlan را پیدا کنید و با انتخاب گزینه preshared key یا security key، امکان تغییر رمزعبور وایرلس خود را فراهم نمایید. به یاد داشته باشید که رمز عبور انتخابی شما باید ۸ رقم به بالا باشد. جهت اعمال تغییرات، از پایین صفحه گزینه apply یا save changes را انتخاب کنید. حالا باید از روی دیوایس‌های خود رمز عبور قبلی را forget کرده و رمز عبور جدید را وارد نمائید.

اما اگر در انجام این مورد، با مشکلی مواجه شدید، با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۷ یا شماره سراسری ۱۵۱۴ تماس حاصل فرمایید تا تیم پشتیبانی ماهان‌نت در تغییر رمزعبور، شما را یاری نماید.

0/5 (0 نظر)