با دعوت از هر یک از دوستان خود به استفاده از اینترنت پرسرعت ماهان‌نت، ۳۰ هزار تومان هدیه بگیرید و به آن‌ها ده هزار تومان هدیه بدهید.

با معرفی ماهان‌نت به دوستان خود، جایزه بگیرید

نحوه دعوت

مهم نیست که مشترک اینترنت پرسرعت ADSL هستید یا اینترنت TD-LTE، شما برای معرفی دوستان‌تان می‌توانید از دو روش استفاده کنید: صفحه my.mahannet.ir و اپلیکیشن ماهان‌نت

my.mahannet.ir

به صفحه my.mahannet.ir مراجعه کنید. بعد از وارد کردن نام‌کاربری و رمزعبور، گزینه «دعوت دوستان» را انتخاب کنید. حالا به شما یک لینک داده می‌‌شود که می‌توانید به‌سادگی آن را از طریق پیامک یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای دوستان خود ارسال کنید.

اپلیکیشن ماهان‌نت

بعد از وارد شدن به اپلیکیشن ماهان‌نت، در منو (سه خط سمت راست بالای صفحه) گزینه «دعوت دوستان» را انتخاب کنید. سپس به شما اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، ایمیل، مسیج و غیره نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق هر یک از آن‌ها، لینک دعوت را برای دوستان‌تان ارسال کنید.

نکته: اگر هنوز اپلیکیشن ماهان‌نت را دانلود نکرده به صفحه «اپلیکیشن ماهان‌نت» مراجعه بفرمایید.

در صروتیکه تام کاربری و رمز عبورتان را فراموش کرده اید، با شماره تلفن ۱۵۱۴ داخلی ۲ تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار بدهند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره ۱۵۱۴ تماس بگیرید تا کارشناسان ماهاننت اطلاعات خود را بیدریغ دراختیار شما عزیزان قرار بدهند.

 

 

0/5 (0 نظر)