ایران ارزان ترین و آفریقا گران‌تریناینترنت پرسرعت دنیا را دارد

یکی از مطالعات اخیر که توسط موسسه انگلیسی به نام Cable.co.uk راه‌اندازی شد نشان می‌دهد که هزینه پرداخت پهنای باند در ایران ماهانه به میانگین ۲۲ هزار تومان می‌رسد. در صورتی‌که با وجود این‌که اینترنت در کشورهای شرق اروپا بسیار ارزان قیمت این مقدار در اوکراین به ماهیانه ۲۱هزارتومان، در روسیه به ۴۰ هزارتومان و در رومانی به ۵۵ هزار تومان می‌رسد. غرب اروپا هزینه‌ها بیشتر است؛ برای مثال در آلمان هر فرد به‌طور میانگین باید ماهانه ۱۴۲هزار تومان هزینه اینترنت پرسرعت پرداخت کند. ادامه خبر ایران ارزان ترین و آفریقا گران‌ترین اینترنت باید گفت…

در ایالات متحده آمریکا کاربران تقریباً دوبرابر آلمان هزینه صرف اینترنت پرسرعت می‌کنند. آمریکا با ماهانه حدود ۲۷۱ هزار تومان، در وسط طیف ارزان‌ترین و گران‌ترین کشورها در پرداخت هزینه اینترنت قرار می‌گیرد، که البته این قیمت در مقایسه با سایر کشورها، تقریباً هیچ است. کشورهای غرب آفریقا با پرداخت ماهیانه حدود سه‌میلیون ونهصد هزار تومان، گران‌قیمت‌ترین کشورها در پرداخت هزینه اینترنت پرسرعت هستند. بیشتر مردم این کشور، که در واقع کشوری فقیر است، اصلا به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. تنها در برخی نواحی پرجمعیت اینترنت عرضه می‌شود که به قدری گران‌قیمت است که معمولاً کسی توانایی پرداخت آن را ندارد. و طبق آمار ۹۷% از شهروندان آفریقا امکان دسترسی به اینترنت را ندارند.

شایان ذکر است این مطالعه، در مرداد ماه تا مهر ماه سال جاری، بین ۳٫۳۵۱ شرکت عرضه کننده اینترنت در ۱۹۶ کشور جهان انجام شده است.

چرا ماهان نت ؟

ماهان نت با ارائه اینترنت پرسرعت در زمینه adsl و اینترنت td lte و گیمینگ به عنوان یک شرکت محبوب یاد شده است. برای خرید اینترنت adsl ضربه بزنید.

اگر به کار کردن در محیطی گرم و پویا علاقه‌مند هستید و دوست دارید عضو خلاقی از یک مجموعه باشید، به ماهان‌نت بپیوندید. جمع دویست‌نفره‌ای از افراد خوش‌فکر، توانمند و پرانرژی در محیطی دوستانه گرد هم آمده‌اند، که نام «گروه انتقال داده ماهان» بر آن خودنمایی می‌کند. موقعیت‌های شغلی در ماهان‌نت: بازاریابی و فروش، پشتیبانی فنی، برنامه‌نویس، طراح و گرافیست، کارمند اداری، کارمند پاره وقت، کارمند دور کار و….

0/5 (0 نظر)