کیبوردها و ماوس‌ها مهم‌ترین راه ارتباط شما با کامپیوترتان است؛ بنابراین، پیدا کردن کیبورد و ماوس مناسب بسیار مهم است. این موضوع برای گیمرها اهمیت بیشتری دارد زیرا آن‌ها به یک کیبورد راحت، آسان و بسیار سریع نیاز دارند. کیبوردهای گیمینگ مانند asus و Keychron و TSCO و برندهای خوبی برای انتخاب کیبورد گیمینگ هستند. در این مقاله از سایت خرید اینترنت ماهان نت، قصد داریم تا بهترین کیبورد گیمینگ را به شما معرفی کرده و راهنمای خرید کیبورد گیمینگ را بررسی کنیم.

بهترین کیبورد گیمینگ ارزان

کیبورد گیمینگ چیست ؟

بهترین کیبورد گیمینگ ، یک کیبورد مقاوم با عملکرد بالاست که برای بازی طراحی شده است. این کیبوردها معمولاً دارای نورهای RGB صفحه کلیدها هستند و اغلب مکانیکی هستند، به این معنی که تایپ کردن با آن‌ها بسیار راحت است که به شما امکان می‌دهد سریع‌تر و بدون خستگی تایپ کنید.

خرید اینترنت گیمینگ

 

همچنین آن‌ها دارای کلیدهای اضافی به نام کلیدهای ماکرو هستند که می‌توانید آن‌ها را برای انجام اقدامات خاص در بازی یا استفاده به عنوان میانبر برنامه‌ریزی کنید. کیبوردهای گیمینگ همچنین دارای قابلیت N-key rollover هستند که ویژگی‌ای است که تمام کلیدهای فشار داده شده را به طور همزمان ثبت می‌کند. ما در اینجا بهترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال و ممبرین را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

می‌توانید برای خرید نت گیمینگ به این صفحه مراجعه کنید.

بهترین کیبورد گیمینگ : Asus ROG Strix Scope II 96 Wireless

بهترین کیبورد گیمینگ حال حاضر، Asus ROG Strix Scope II 96 Wireless است. به ندرت پیش می‌آید که استفاده از یک کیبورد تا این حد لذت‌بخش باشد. کیبوردهای سریع‌تر، هوشمندتر و حتی ارزان‌تری وجود دارد، اما Strix Scope II 96 Wireless بسیاری از ویژگی‌هایی را که در یک کیبورد گیمینگ مدرن به دنبال آن هستیم، گرد هم می‌آورد. از بارزترین ویژگی‌های این کیبور که آن را به بهترین کیبورد گیمینگ تبدیل کرده است، می‌توان به استفاده از روان‌ترین سوئیچ‌های مکانیکی بازار، صدای نسبتا کم، اندازه کامل و قیمت تقریبا مناسب نسبت به نسخه‌های دیگر این شرکت اشاره کرد.

بهترین کیبوردهای گیمینگ و مخصوص بازی

بهترین کیبورد گیمینگ اقتصادی

بسیاری از کیبوردهای گیمینگ با قیمت مناسب عرضه می شوند. که با توجه به کیفیت و جنس مناسبی که دارند به معرفی آن ها میپردازیم:

خرید اینترنت قسطی ماهان نت

  • G.Skill KM250 RGB

کیبوردهای مکانیکال گیمینگ می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند. بهترین ویژگی G.Skill KM250 RGB این است که گران نیست. به همین دلیل است که آن را به عنوان بهترین کیبورد گیمینگ اقتصادی در سال 2024 انتخاب کرده‌ایم. با توجه به اینکه قیمت آن به هیچ وجه نزدیک به هزینه‌های گزاف نیست، اما هنوز هم بعنوان یک کیبورد مکانیکال ویژگی‌های بسیار خوبی از جمله قاب ساده کوچک، سوئیچ های مکانیکی خطی، نور RGB برای هر کلید، کلیدهای قابل تعویض و کنترل‌های رسانه‌ای مجزا اشاره کرد. اگر می‌خواهید یک تجربه كيبورد مكانيكي واقعی بدون پرداخت پول زیاد داشته باشید، G.Skill KM250 یکی از بهترین کیبورد گیمینگ تا 3 میلیون است.

بهترین کیبورد گیمینگ تا 3 میلیون
  • Ducky Zero 6108

این کیبورد یکی از کیبوردهای ارزان است و از بهترین کیبوردهای میان‌رده به شمار می‌آید. این کیبورد ظاهری ساده و استاندارد دارد اما بسیار محکم و با اندازه‌ای کامل است. در این کیبورد، نور پس‌زمینه RGB برای هر کلید وجود دارد و آن را می‌توان از طریق خود کیبورد نیز کنترل کرد. از دیگر ویژگی‌های این کیبورد میان‌رده می‌توان به اتصالات بی‌سیم آن اشاره کرد.

Ducky Zero 6108
  • Cooler Master MK770

Cooler Master MK770 بهترین کیبورد گیمینگ ارزان نیست که می‌توانید پیدا کنید، اما 119 دلار برای همه چیزهایی که در این کیبورد وجود دارد، قیمت فوق‌العاده‌ای است. این یک کیبورد مکانیکال بدون سیم، با ساختار محکم، با PCB قابل تعویض و با طرح 96 درصدی است. این مشخصات بسیار شبیه به Asus ROG Strix Scope II 96 Wireless است، اما قیمت آن 60 دلار کمتر است. MK770  در دو رنگ عرضه می‌شود که ترکیبی منحصر به فرد از سبز نعناعی، صورتی روشن و زرد کم رنگ است. این کیبورد دارای یک شاسی پلاستیکی محکم با یک ست پایه تاشو برای تنظیم زاویه است.

Cooler Master MK770

بهترین کیبورد گیمینگ بدون کیبورد عددی : Keychron Q3 Max

استفاده از این کیبورد یک تجربه تایپ لذت‌بخش پیچیده شده در یک بلوک سنگین آلومینیومی، بهترین کیبورد گیمینگ بدون کیبورد عددی باید Keychron Q3 Max است. این کیبورد از بهترین کیبورد گیمینگ است. وزن این کیبورد حدود 045/2 کیلوگرم است؛ اما نگران نباشید زیرا کیبوردهای سنگین، محکم‌تر هستند و تجربه تایپ بسیار بهتری نسبت به کیبوردهای سبک‌تر و شکننده‌تر ارائه می‌دهند.

یکی از مزایای اصلی یک کیبورد TKL(TenKeyLess) این است که فضای کمتری نسبت به یک کیبورد کامل اشغال می‌کند.  Q3 Maxبا یک دکمه، که به عنوان یک صفحه گردان شناخته می‌شود، افزایش یا کاهش صدا، بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی، افزایش یا کاهش روشنایی و موارد بسیار دیگری را ارائه می‌دهد. با وجود اینکه هزینه این کیبورد قابل توجه است اما بهترین کیبورد گیمینگ  TKL و یک بسته کامل است.

بهترین کیبورد گیمینگ بدون کیبورد عددی

بهترین کیبورد گیمینگ تسکو

کیبوردهای گیمینگ تسکو به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبشان در بازار ایران محبوبیت زیادی دارند. در ادامه چند مدل از بهترین کیبوردهای گیمینگ تسکو را معرفی می‌کنم:

  1. TSCO GK 8120
    • نورپردازی RGB: بله
    • نوع اتصال: با سیم (USB)
    • سوییچ‌ها: مکانیکی با عمر طولانی
    • قابلیت ضد آب: بله
    • قیمت: مقرون به صرفه نسبت به امکانات
  2. TSCO TK 8021
    • نورپردازی RGB: بله
    • نوع اتصال: با سیم (USB)
    • سوییچ‌ها: مکانیکی
    • پایه‌های قابل تنظیم: بله
    • مناسب برای: بازی و تایپ
  3. TSCO TK 8124
    • نورپردازی: هفت رنگ
    • نوع اتصال: با سیم (USB)
    • سوییچ‌ها: مکانیکی
    • کلیدهای چندرسانه‌ای: بله
    • قیمت: مقرون به صرفه

این مدل‌ها جزو پرطرفدارترین کیبوردهای گیمینگ تسکو هستند که کیفیت مناسبی دارند و برای بازی کردن به‌ویژه در سطح متوسط بسیار خوب عمل می‌کنند.

بهترین کیبورد گیمینگ تسکو

بهترین کیبورد گیمینگ کوچک : Mountain Everest 60

Mountain Everest 60 بهترین کیبورد گیمینگ جمع و جور و فوق‌العاده زیبا است. این کیبورد همه چیزهایی را که یک علاقه‌مند به کیبورد می‌خواهد دارد، اما مهم‌تر از همه، کاربردی بودن کامل آن برای استفاده روزانه است. این کیبورد یک صفحه کلید عددی اختصاصی دارد که می‌توان آن را بصورت جداگانه تهیه و در هر دو طرف صفحه کیبورد وصل کرد. صدای کم، سوئیچ‎های مکانیکی فوق‌العاده و طراحی جمع وجور این کیبورد را به بهترین کیبورد گیمینگ با یک قیمت مناسب تبدیل کرده است.

Mountain Everest 60

بهترین کیبورد گیمینگ ارگونومیک : Kinesis Freestyle Edge RGB

Kinesis Freestyle Edge RGB به طور خاص برای ترکیب بهترین‌های کیبوردهای ارگونومیک و گیمینگ طراحی شده است و به عنوان بهترین کیبورد گیمینگ ارگونومیک رتبه‌بندی می‌شود. برجسته‌ترین ویژگی این کیبورد طراحی منحصر به فرد آن است. یک کابل واحد، دو نیمه را به هم متصل می‌کند و به شما آزادی می‌دهد تا آن را در موقعیتی قرار دهید که برای مدت طولانی راحت‌تر باشد. بهترین روش این است که هر دو نیمه را به طور آزاد جلوی دست‌های خود نگه دارید بدون اینکه نیاز به چرخاندن آرنج‌های خود داشته باشید. این نه تنها برای مچ دست شما، بلکه برای بازوها و شانه‌های شما نیز مفید است.

بهترین کیبورد گیمینگ ارگونومیک

بهترین کیبورد گیمینگ ممبرین : Razer Cynosa Chroma

اگر حتی کلیدهای مکانیکی-ممبرین هم مناسب شما نیستند و به هر دلیلی به یک تجربه کامل تایپ و بازی با ممبران نیاز دارید، Razer Cynosa برای شما مناسب است. این کیبورد که بهترین کیبورد گیمینگ ریزر است، فقط 60 دلار قیمت دارد و جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین کیبوردهای بازی موجود در بازار است. با قیمت خرده  60 دلار/یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین کیبوردهای بازی موجود در بازار است (خوب، بالاتر از یک آستانه مشخص از کیفیت). در حالی که ممکن است برخی از ویژگی‌های دیگر کیبوردهای گیمینگ، مانند تکیه‌گاه مچ دست اختصاصی یا کنترل‌های رسانه‌ای را نداشته باشد، اما دارای نورپردازی گسترده است. این کیبورد، یک کیبورد محکم، بدون زرق و برق، با ظاهری زیبا است که بهترین گزینه ممبرین از طیف وسیعی است که در بازار موجود است.

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

باتوجه به هزینه‌های نسبتا بالا کیبوردهای گیمینگ در بازار، مهم است که بدانیم در هنگام خرید کیبوردهای گیمینگ به چه نکاتی باید توجه کنیم. در اینجا به برخی از موارد لازم بعنوان راهنمای انتخاب کیبورد گیمینگ اشاره شده است:

فرم کلی: کیبوردها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند، اما تفاوت‌های اصلی عبارتند از سایز کامل که دارای یک کیبورد عددی اختصاصی یا بدون کیبورد عددی (TKL) است. در حالی که کیبوردهای عددی برای ورود داده یا کلیدهای اضافی که می‌توان برای بازی یا کارهای دیگر سفارشی‌سازی کرد مفید هستند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از کیبوردهای کوچک‌تر با فضای کمتری استفاده کنند.

نوع سوئیچ: همه سوئیچ‌های مکانیکی یکسان ساخته نشده‌اند. انواع مختلفی از سوئیچ وجود دارند که دارای نقاط فعال‌سازی، فاصله‌های حرکت و انواع بازخورد مختلف هستند. بطور کلی سه نوع اصلی سوئیچ مکانیکی وجود دارد :

  • سوئیچ‌های خطی به راحتی فشار داده می‌شوند زیرا هیچ برآمدگی لمسی در طول مسیر تا پایین آمدن وجود ندارد. بسیاری از گیمرها سوئیچ‌های خطی را ترجیح می‌دهند زیرا می‌توان آن‌ها را به طور مکرر و سریع فشار داد و معمولاً بی‌صدا هستند. این نوع سوئیچ‌ها اغلب قرمز یا سیاه برچسب‌گذاری می‌شوند.
  • سوئیچ‌های لمسی دارای یک برآمدگی قابل توجه هستند که هنگام فشار دادن سوئیچ پایین می‌آید و بازخورد واضحی قبل از پایین آمدن ارائه می‌دهد. بسیاری از تایپیست‌ها کیبوردهای لمسی را ترجیح می‌دهند. این نوع سوئیچ‌ها معمولاً قهوه‌ای و شفاف برچسب‌گذاری می‌شوند.
  • سوئیچ‌های کلیک‌دار سوئیچ‌های لمسی هستند اما هنگام برخورد با برآمدگی لمسی در فشار کلید نیز صدا ایجاد می‌کنند. استفاده از این نوع سوئیچ کاملا سلیقه‌ای است و اغلب آبی، سبز یا سفید برچسب‌گذاری می‌شوند.

نتیجه کلی

در کل، خرید بهترین کیبورد گیمینگ که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد می‌تواند گیج‌کننده باشد، اما ما سعی کردیم که آن را برای شما ساده کنیم. مهم‌ترین عوامل برای در نظر گرفتن بهترین کیبورد گیمینگ ، انواع سوئیچ، راحتی و فرم کلی آن است. ویژگی‌هایی مانند نور پس‌زمینه، کنترلرهای رسانه‌ای یا گزینه‌های سفارشی‌سازی نرم‌افزار به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. اکثر گیمرها به دنبال بهترین کیبورد مکانیکال هستند زیرا معمولاً تاخیر کمتری دارند، ویژگی‌های بیشتر و کیفیت ساخت بهتری دارند.

مقاله مرتبط: بهترین مانیتور های گیمینگ

ماهان نت و گیمینگ

برای گیمرهای حرفه‌ای استفاده از کیبورد و ماوس مناسب حرف اول را می‌زند. بهترین کیبورد گیمینگ باید سرعت پاسخ کم و سوئیچ‌های حساس داشته باشد زیرا بازی‌های حجیم و سنگین به مجموعه‌ای از کلیدهای ترکیبی و اختصاصی نیاز دارند. بنابراین انتخاب یک کیبورد حرفه‌ای به افزایش کیفیت بازی شما کمک خواهد کرد.

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ایران، با بیش از دو دهه تجربه است. محصولات پرطرفدار ماهان نت همانند اینترنت td lte ، ADSL و سایر راهکارهای سازمانی و اینترنت خانگی هستند. با خرید این سرویس‌ها می¬توانید بهترین خدمات اینترنتی را با بالاتری سرعت تجربه کنید!

در انتهای مقاله بهترین کیبورد گیمینگ هستیم؛ برای خرید، مشاوره و یا پشتیبانی صفحه اینستاگرام ماهان نت، شماره تماس ۱۵۱۴ و اکانت رسمی ماهان نت در لینکدین در دسترس شماست.

سوالات متداول

چه نکته‌ای درباره سوئیچ‌های مکانیکی مهم است؟

ساعت‌ها می‌توان درباره مزیت سوئیچ‌های مکانیکی نسبت به ممبرین صحبت کرد، اما در نهایت این موضوع یک انتخاب شخصی است. چیزی که سوئیچ‌های مکانیکی را نسبت به سوئیچ‌های ممبرین برتر می‌کند، طول عمر بیشتر آن‌هاست. این نوع سوئیچ‌ها می‌توانند فشار و ضربه‌های بیشتری را تحمل کنند.

مهمترین چیزی که در یک کیبورد مکانیکال باید به دنبال آن بود چیست؟

نوع سوئیچ بدون شک مهمترین انتخابی است که باید هنگام انتخاب کیبورد گیمینگ خود انجام دهید. سوئیچ‌های مکانیکی Cherry رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سوئیچ‌ها هستند، اما تعداد زیادی از گزینه‌های جایگزین، و همچنین دسته‌ای از سوئیچ‌های پیشرفته و تخصصی نیز برای انتخاب کردن وجود دارند.