امروزه دیگر رابطه بین اینترنت پرسرعت ثابت خانگی و بهره وری به موضوع جدایی ناپذیری از هم تبدیل شده است؛ از این رو اهمیت این موضوع نیز دیگر بر کسی پوشیده نیست. زیرا دسترسی به اینترنت دنیایی از فرصت‌های جدید را ایجاد می‌کند.

طبق اطلاعات به دست آمده تخمین زده می‌شود که حدود ۹۰ درصد از مردم آمریکا به اینترنت دسترسی دارند. در این میان نیز حدود ۳۱ درصد از بزرگسالان آمریکایی اذعان می‌کنند که بیش‌تر ساعات شبانه‌روز آنلاین هستند. هر چند سهم اینترنت در ایجاد حواس پرتی در مردم قابل انکار نیست. اما از دیگر سو نیز امکان ایجاد سازندگی و بهبود بهره‌وری را نیز در کارهای روزمره برای بیش‌تر افراد فراهم می‌کند.

ابزارهای آنلاین بسیاری در دسترس هستند که می‌توانند با بهبود مدیریت زمان و تقویت ارتباطات و سازماندهی به کشف رابطه بین اینترنت پرسرعت ثابت خانگی و بهره وری کمک کنند. برای آشنایی با این موضوع پیشنهاد می‌کنم که در این مطلب از ماهان نت همراه ما باشید. 

ارتباط اینترنت پرسرعت و بهره وری : مدیریت تسک‌ها و کارهای روزمره

قبل از هر چیز به این موضوع دقت داشته باشید که اینترنت پرسرعت ثابت خانگی بهترین راه برای دسترسی به ابزارهای مدیریت زمان و تهیه لیست مدیریت کارهای شما است. در ادامه شما را با برخی از مهمترین ابزارهای مدیریت زمان که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند، آشنا می‌کنیم.

۱) Todoist

Todoist بستری را فراهم می‌کند تا بتوانید تمام تسک‌های خود را مدیریت کنید. این نرم‌افزار در اکثر سیستم‌های عامل قابل استفاده است.  Todoist ویژگی‌هایی دارد که به شما امکان می‌دهد سطوح اولویت، یادآوری‌ها و تسک‌های فرعی تعیین کنید. تجه داشته باشید که امکان فعال کردن این تسک برای خودتان و دیگران وجود دارد. بنابراین در حقیقت ویترینی برای ردیابی کارهای روزمره شما خواهد بود.

هر چند Todoist امکان استفاده از نسخه رایگان را فراهم کرده است. اما امکان استفاده از ورژن پولی آن با سه سطح مختلف نیز وجود دارد. بنابراین هر فرد می‌تواند امکانات متناسب با کار خودش را در پنل مدیریتی آن انتخاب کند.

۲) TickTick

 TickTick یک ابزار سازمانی است که بر خلاقیت تمرکز دارد و جذب ایده‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. TickTick این امکان را فراهم می‌کند تا تسک‌های خود را به صورت دستی، از طریق ورودی صوتی یا مستقیماً از ایمیل خود به برنامه اضافه کنید.

این ابزار همچنین قابلیت یکپارچه شدن با تقویم را دارد، بنابراین می توانید تمام اولویت‌های تسک‌های روزانه خود را در یک مکان مدیریت کنید. با هر دو ورژن رایگان و پولی TickTick انعطاف‌پذیری برنامه روزمره قابل دسترس است.

۳) Habitica

یکی از منحصربه‌فردترین ابزارهای مدیریت زمان Habitica است که این امکان را فرام می‌کند تا لیست کارهای خود را گیمیفای کنید. این برنامه مدیریت تسک و زمان برای کسانی مناسب است که برای انجام تسک‌های خود به انگیزه بیرونی نیاز دارند. Habitica که شاخصه اصلی آن سرگرم‌گنندگی و افزایش بهره‌وری استُ زندگی را مانند یک بازی واقعی شبیه‌سازی می‌کند. بنابراین این امکان فراهم می‌شود تا به ازای انجام هر تسک و رسیدن به هدف پاداش دریافت کنید.

این برنامه نیز مانند سایر ابزارهای مدیریت زمان در دو نسخه رایگان و پرداختی قابل دسترس است.امکان به اشتراک‌گذاری تسک‌ها با دوستان و همکاران نیز از در آن فراهم است. 

ارتباط اینترنت پرسرعت ثابت خانگی و بهره وری : در یک لحظه با دیگران ارتباط برقرار کنید

اینترنت پرسرعت ثابت خانگی امکان برقراری ارتباط با مخاطبانتان را برای شما فراهم می‌کند. تفاوتی نمی‌کند که قصد برقراری ارتباط با ایمیل یا سایر پیام‌رسان‌ها را داشته باشید. زیرا برقراری ارتباط از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و لینکدین نیز امکانپذیر است.

برنامه‌هایی مانند Slack، Google Hangouts، iMessage و Microsoft Teams از جمله برنامه‌های محبوب در ایجاد تماس با اینترنت پرسرعت هستند که امکان برقراری ارتباط سریع شما با همکارانتان را فراهم می‌کنند.

افزایش دور کاری و انجام کارها به صورت ریموت در سال‌های اخیر باعث شده است که امکان برقراری ارتباط سریع، بسیار مهم‌تر از همیشه باشد. زیرا ارتباط همکاران تنها از طریق بستر اینترنت خانگی و به کمک پیام‌رسان‌ها برقرار می‌شود. سرویس اینترنت پرسرعت این ارتباط را تسهیل می‌کند تا ساعات کاری شما پربارتر شود.

ارتباط اینترنت پرسرعت ثابت خانگی و بهره وری : مدیریت زندگی شخصی

در صورتی که بتوانید تسک‌های خود را به نحو احسنت انجام دهید، زمان بیشتری برای انجام کارهایی که خودتان دوست دارید، خواهید داشت. اینترنت پلتفرم‌های آنلاین بسیاری را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند سرگرمی‌های خود را سازماندهی کرده و با آنها همراه شوید.

فرقی ندارد که آشپزی، صنایع دستی یا خیاطی دوست داشته باشید، اینترنت پرسرعت به شما این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را صرف لذت بردن، بهبود و برنامه‌ریزی سرگرمی‌های خود داشته باشید.

به عنوان مثال Pinterest به شما این امکان را می‌دهد تا دستورالعمل‌های مورد علاقه خود را برای دسترسی آسان “پین” کنید. یا Craftsy کلاس‌های آنلاینی در زمینه تقویت صنایع دستی که توسط متخصصان آموزش داده می شود، ارائه می‌دهد. ابزارهای یادداشت برداری مانند Evernote و Microsoft OneNote نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا به یادداشت‌های خود را در همه دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

اینترنت پرسرعت ثابت خانگی در تعامل موثر افراد با یکدیگر و کمک به تحقق اهداف آن‌ها بسیار موثر است. سرویس اینترنت پرسرعت همچنین از ابزارهایی پشتیبانی می‌کند که برای مدیریت موثر زمان، برقراری ارتباط و سازماندهی زندگی کاری و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این میان ماهان نت نیز یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات انواع اینترنت از جمله خدمات اینترنت پرسرعت TD LTE است که سرعت حداقل ۸ مگابیت و حداکثر ۸۰ مگابیت را برای اینترنت تی دی ال تی ای تضمین می‌کند.

شما می‌توانید در وب‌سایت ماهان نت برای دریافت بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس‌ TD-LTE ثبت نام کنید. ضمن این که ما در ماهان نت امکان عودت وجه در صورت نارضایتی کاربران را فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید در صفحه جشنواره اینترنت ماهان نت برای نصب اینترنت پرسرعت ثبت نام کنید. ضمن این که ما در ماهان نت امکان عودت وجه در صورت نارضایتی کاربران را فراهم کرده‌ایم.