بازی‌­های مزرعه­داری در بین بازی­های موبایلی محبوب­ترین هستند، این بازی­‌ها گیم­‌پلی منحصر به­ فرد خود را دارند و دارای عناصر مختلفی هستند. در این مقاله از سایت خرید اینترنت ماهان نت، قصد داریم تا بهترین بازی مزرعه ­داری را به شما معرفی کنیم.

  1. Stardew Valley
  2. Hay Day
  3. Township
  4. Farming Simulator
  5. Farm Frenzy
  6. Family Farm Seaside
  7. Sumikkogurashi Farm
  8. Farm Day Farming Offline Games
  9. Blocky Farm
  10. Farm Town
بهترین بازی های مزرعه داری اندروید

بهترین بازی مزرعه داری کدام است؟

در اینجا 10 تا از بهترین بازی های مزرعه داری برتر اندروید و Ios را به شما معرفی میکنیم. این بازی­ها که از بهترین بازی های مزرعه ­داری هستند، تجربه‌­ای سرگرم­‌کننده را فراهم می‌کنند، به بازیکنان اجازه می‌دهند تا محصولات کشاورزی کشت کنند، از حیوانات مراقبت کنند، ساختمان‌سازی کنند و مراقب مزرعه خود باشند. این بازی­ ها نسخه موبایلی بوده و در پلي استيشن و کامپیوتر قابل اجرا نیستند. برای دانلود تمام این بازی ها و اجرای آنلاین آن ها نیاز به اینترنت پرسرعت و قوی با پینگ پایین دارید که پیشنهاد ما به شما اینترنت گیمینگ ماهان نت است.

بازی Stardew Valley

Stardew Valley بازیکنان را به فرار از شهر به دل روستایی دل‌نشین دعوت می‌کند. این بازی که از بهترین بازی های مزرعه داری است، با داستان جذاب و فعالیت‌های متنوع، شما را درگیر کشاورزی، ماهی‌گیری، معدن‌کاری، ساخت خانه، تجارت و ایجاد روابط با شخصیت‌های عجیب و غریب می‌کند. خود دنیای بازی پر از سبک و شخصیت است و تغییرات فصول و آب و هوا بر محیط اطراف و همچنین ساکنان دره تأثیر می‌گذارد. این بازی جوهر زندگی روستایی را به تصویر می‌کشد. این بازی یکی از بهترین بازی های مزرعه داری اندروید محسوب می‌شود.

بازی Stardew Valley

لینک دانلود

مزرعه داری Hay Day

اگر به دنبال یک تجربه ساده هستید که نگران خراب شدن محصولات کشاورزی توسط باران نباشید، وارد دنیای دلنشین هی‌دی شوید تا یکی از بهترین بازی مزرعه داری اندروید را تجربه کنید. در این بازی شما از حیوانات مزرعه مانند مرغ، خوک و گاو مراقبت می‌کنید و در عین حال محصولات خود را پرورش داده و آنها را برداشت می‌کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید محصولات خود را با همسایگان خود را معامله کنید و از این طریق تجارت کنید! گرافیک جذاب و گیم‌پلی اعتیادآور، هی دی را به یکی از پرطرفدارترین بازی مزرعه داری اندروید تبدیل کردهاست.

مزرعه داری Hay Day

لینک دانلود

بازی Township

بعد از تجربه چند بازی مزرعه‌داری، ممکن است آماده‌ی چالش‌ها و گیم‌پلی جذاب‌تری باشید. بازی Township از بهترین بازی های مزرعه داری، دو دنیای شهرسازی و کشاورزی را ترکیب می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد شهر رویایی خود را بسازند. برداشت محصولات، گسترش شهر و ارتقاء کارخانه‌ها، کشاورزی و انجام فعالیت‌های اقتصادی همه از مواردی هستند که این بازی را به یکی از بهترین بازی های مزرعه داری تبدیل کرده است.

بازی Township

لینک دانلود

مزرعه داری Farming Simulator

هنگامیکه صحبت از بهترین بازی های مزرعه داری می‌شود، Farming Simulator یک تجربه هیجان‌انگیز را در اختیار شما می‌گذارد. این بازی که از بهترین بازی های مزرعه داری است، یک مزرعه را در اختیار شما می‌گذارد تا محصولات خود را پرورش دهید، برداشت کنید و بفروشید. از جذابیت‌های اصلی این بازی مزرعه‌داری، تنوع وسیع ماشین‌آلاتی است که می‌توانید استفاده کنید. این بازی از جمله بازی های آنلاین مزرعه داری است که رایگان نبوده و علاوه بر پرداخت درون برنامهای باید آن را به قیمت 7.99 دلار تهیه کنید.

مزرعه داری Farming Simulator

لینک دانلود

مزرعه داری Farm Frenzy

بازی Farm Frenzy از بهترین بازی های مزرعه داری است که مهارت‌های مدیریت زمان شما را به چالش می‌کشد. در این مزرعه شما باید محصولات پرورش دهید، از حیوانات نگهداری کنید و سفارشات را تکمیل کرده تا پاداش و امتیاز کسب کنید. این بازی دارای ۷۲ سطح، حیوانات بامزه برای مراقبت، محصولات فراوان برای فروش و بیش از ۳۰ ارتقاء ساختمانی برای روستا است. در این بازی پاداش‌های ویژه از جمله وسایل نقلیه فوق سریع، پمپ‌های آب خودکار و کارت‌های تخفیف برای خرید ارزان‌تر حیوانات نیز وجود دارد.

مزرعه داری Farm Frenzy

لینک دانلود

بازی مزرعه Family Farm Seaside

از جمله بهترین بازی های مزرعه داری می‌توان به Family Farm Seaside اشاره کرد. به دنیای جذاب مزرعه ساحلی خانوادگی بپیوندید و بهشت کشاورزی خود را کنار دریا بسازید. در این بازی می‌توانید محصولات مختلف بکارید، حیوانات پرورش دهید و برای کسب پاداش و گسترش مزرعه خود وظایف گوناگون را تکمیل کنید. این بازی با بیش از ۶۰۰ مدل غذا ، ۳۰۰ محصول منحصر به فرد برای تولید و ۵۰۰ دکوراسیون زیبا برای انتخاب، سرگرمی بی‌انتهایی را ارائه می‌دهد. این بازی که در دسته بازی مزرعه داری آنلاین طبقه‌بندی می‌شود، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از مزارع همسایه‌ها بازدید کنند و مکان‌های عجیب و غریب مانند استراحتگاه دریایی را کاوش کنند.

بازی مزرعه Family Farm Seaside

لینک دانلود

مزرعه داری Sumikkogurashi Farm

ویژگی‌های بصری و گرافیکی نقش مهمی در فضای یک بازی دارد. Sumikkogurashi Farm تلاش می‌کند با انتخاب پالت رنگ نرم و گرافیک ساده و کارتونی، جذابیت بصری ایجاد کند. محصولات را پرورش می‌دهید، از آن‌ها برای تهیه انواع تنقلات و غذاها استفاده می‌کنید و سپس در رویدادهای مختلف بازی شرکت می‌کنید، سپس برای کسب سود، تنقلات و خوراکی‌های خود را ارسال می‌کنید و از سود فروش برای گسترش مزرعه و خرید وسایل بیش‌تر استفاده می‌کنید.

مزرعه داری Sumikkogurashi Farm

لینک دانلود

بازی Farm Day Farming Offline Games

در این بازی که یکی از بهترین بازی مزرعه داری آفلاین است، شما مزرعه‌ای را از والدین خود به ارث برده و ماموریت شما این است که آن را بازسازی کنید تا به معروف‌ترین کشاورز تبدیل شوید. تعامل اجتماعی در مدیریت و رشد مزرعه مفید است. می‌توان انواع مختلف محصولات مانند ذرت، گندم، پنبه و یونجه را کشت کرد. این بازی یک ماجراجویی کشاورزی منحصر به فرد و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند امپراتوری کشاورزی خود را بسازند.

بازی Farm Day Farming Offline Games

لینک دانلود

بازی Blocky Farm

وارد دنیای جذاب Blocky Farm شوید جایی که می‌توانید زمین‌های خود را مدیریت کنید، از حیوانات مراقبت کنید، مزارع را درو کنید، کالاها را به شهر تحویل دهید و با شهروندان ارتباط دوستانه برقرار کنید. در این بازی که از جمله بهترین بازی مزرعه داری آفلاین است و دوستدار گیاه‌خواری، می‌توانید مزرعه رویایی بزرگ خود را بسازید. این بازی کشاورزی با گرافیک ماینکرفت به شما این امکان را می‌دهد که از وسایل نقلیه مختلف استفاده کنید، ماهی‌گیری کنید و به رقابت با سایرین بپردازید. سیستم آب و هوا نیز در این دنیای زنده، تعاملی و زیبا با گرافیک سه‌بعدی در حال تغییر است. اجازه ندهید این سبک پیکسلی شما را فریب دهد، زیرا بازی پر از شخصیت و زندگی است!

بازی Blocky Farm

لینک دانلود

بازی Farm Town: Cartoon Story

Farm Town یک بازی ماجراجویی برای علاقه مندان به سبک بازی کشاورزی است که توسط استودیوی بازی سازی foranj منتشر شده است. این بازی مهیج با بیش از 10 میلیون دانلود از سراسر جهان زندگی در روستایی نزدیک شهر را توصیف می کند. وظیفه شما کاشت سبزیجات و میوه ها، خرید ماشین آلات جدید برای مزرعه خود و ساختن ساختمان های جدید در آن، مراقبت از حیوانات مختلف مانند گاو، طاووس، خوک، گوسفند، شترمرغ و بسیاری از حیوانات دیگر و آماده سازی برای ساخت و ساز است.

غذا را آماده کنید و مزرعه خود را تا حد امکان رشد دهید. شما می‌توانید ساختمان‌های خود را به سبک‌های مختلف مانند آمریکایی، ژاپنی یا اسپانیایی بسازید. همچنین آیتم های مخفی جالبی در مزرعه وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ساخت وسایل دیگر استفاده کنید.  با نصب بازی مزرعه داری قدیمی Farm Town می توانید شبکه‌ای برای توزیع محصولات خود ایجاد کنید و با فروش محصولات خود به رشد و توسعه مزارع دوستان خود کمک کنید.

مقاله مرتبط: بهترین بازی های زامبی اندروید

نتیجه گیری

بازی‌های کشاورزی راهی عالی برای ارتباط با دوستان و غریبه‌ها هستند. در حالی که از لذت کشت محصولات، پرورش دام و مدیریت یک مزرعه مجازی لذت می‌برید می‌توانید تجارت کنید و با افراد مختلف در ارتباط باشید. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد در پلتفرم اندروید، پیدا کردن بهترین بازی های مزرعه داری ممکن است کار دشواری باشد. در اینجا ما لیستی از بهترین بازی های مزرعه داری به شما معرفی کردیم که اکثر آنها هم در سیستم اندرویدی و هم در سیستم Ios قابل اجراست. اما متاسفانه بازی مزرعه داری فارسی ای وجود ندارد که مشتاقانه منتظریم با گرافیک زیبا و جذاب تولید شود با این چند بازی برتر کشاورزی موبایل، می‌توانید وارد دنیای کشاورزی شده و تجربیات واقع‌گرایانه ای از مزرعه‌داری داشته باشید.

ماهان نت و مزرعه داری آنلاین!

با وجود اینکه بازی مزرعه افلاین نیز در برنامه‌های فروشگاهی وجود دارد، اما اکثرگزینه‌ها، بازی مزرعه داری آنلاین بوده و نیازمند اینترنت خوب و پرسرعت است تا شما بتوانید محصولات خود را به موقع برداشت کرده و سفارشات را تحویل دهید.

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ایران، با بیش از دو دهه تجربه است. محصولات پرطرفدار ماهان نت همانند اینترنت td lte ، ADSL و سایر راهکارهای سازمانی و اینترنت خانگی هستند. با خرید این سرویس‌ها می‌توانید بهترین خدمات اینترنتی را با بالاتری سرعت تجربه کنید!

در انتهای مقاله بهترین بازی مزرعه داری هستیم؛ برای خرید، مشاوره و یا پشتیبانی صفحه اینستاگرام ماهان نت، شماره تماس ۱۵۱۴ و اکانت رسمی ماهان نت در لینکدین در دسترس شماست.

سوالات متداول

آیا بازی‌های مزرعه‌داری فقط برای گوشی اندورید است؟

خیر شما می‌توانید این بازی‌ها را هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل Ios از برنامه فروشگاهی مورد نظر دانلود کنید.

تمام بازی‌ها رایگان هستند؟

اکثرا بازی‌ها برای دانلود و نصب رایگان هستند و ممکن است پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشند؛ اما در این میان برخی از بازیها برای دانلود و نصب نیز نیازمند هزینه هستند.