چطور گیمر شویم؟افزایش محبوبیت و سودآوری مسابقات حرفه‌ای بازی‌های ویدئویی، بازیکنان را از سراسر جهان جذب می‌کند تا از طریق بازی‌های حرفه‌ای درآمد کسب کنند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی و کسب درآمد از آن هستید، در این مقاله از سایت خرید اینترنت ماهان نت، ما به شما خواهیم گفت که در 10 مرحله چگونه گیمر شویم و از طریق آن درآمدزایی کنیم . در ابتدای امر باید بگوییم چه نیاز بخواهید بازی انلاین انجام دهید و چه استریم کنید این بازی را نیاز به یک اینترنت پرسرعت با پینگ عالی و تاخیر کم دارید که پیشنهاد ما به شما اینترنت گیمینگ ماهان نت است.

چگونه گیمر حرفه ای شویم

10 مرحله چگونه یک گیمر خوب شویم؟

  1. بازی و ژانر خود را انتخاب کنید.
  2. در جامعه گیمینگ فعال باشید.
  3. تجهیزات مناسب را پیدا کنید.
  4. تمرین کنید.
  5. نحوه رقابت را درک کنید.
  6. با مسابقات کوچک شروع کنید و تجربه خود را افزایش دهید.
  7. به یک تیم بپیوندید یا یک تیم ایجاد کنید.
  8. رقابت کنید.
  9. از خود مراقبت کنید.
  10. به تقویت مهارت‌های خود ادامه دهید.

یک گیمر حرفه‌ای کیست؟

یک گیمر حرفه‌ای کسی است که به صورت حرفه‌ای در مسابقات بازی‌های ویدئویی شرکت می‌کند. مسابقات حرفه‌ای بازیهای ویدئویی یا مسابقات ورزش‌های الکترونیکی می‌توانند جوایزی به ارزش میلیون‌ها دلار داشته باشند. گیمرهای حرفه‌ای عمدتاً درآمد خود را از طریق این مسابقات بزرگ کسب می‌کنند که در بسیاری از کشورها برگزار می‌شوند. اگرچه رسیدن به بازیکنان نخبه‌ای که این مقدار پول را کسب می‌کنند، نیازمند تمرین زیادی است، اما با ترکیبی مناسب از تمرین، استعداد، هم‌تیمی‌ها و انتخاب بازی، امکان موفقیت وگيمر حرفه ای شدن، وجود دارد.

مقاله مرتبط: درامد دلاری با بازی

چگونه گیمر حرفه ای شویم؟

در ادامه محتوای چطور یک گیمر شویم شما می‌توانید بدون تحصیلات رسمی یک گیمر حرفه‌ ای شوید و در اینجا چند مرحله‌ای که نیاز دارید تا به گيمر شدن برسید را بررسی خواهیم کرد:

بازی و ژانر خود را انتخاب کنید

برای اینکه بدانیم چگونه یک گیمر خوب شویم ابتدا باید بازی و نوع ژانر مورد نظر خود را انتخاب کنیم. انواع زیادی از بازی‌های ویدئویی در مسابقات بازی وجود دارد. اگرچه امکان رقابت در چندین بازی وجود دارد، اما بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای بر روی یک بازی به صورت رقابتی تمرکز می‌کنند. این به آنها اجازه می‌دهد تا تمرین زیادی کنند و یک مجموعه مهارت خاص را تا سطح حرفه‌ای توسعه دهند. هنگام انتخاب بازی خود، در نظر بگیرید که آیا یک بازی کلاسیک و قابل اعتماد با سابقه رقابت را ترجیح می‌دهید یا یک بازی نوظهور که ممکن است برای بازی رقابتی جدید باشد.

در جامعه گیمینگ فعال باشید

جامعه گیمینگ بخش بزرگی از زندگی یک گیمر حرفه ‌ای است. بسیاری از مسابقات گیمینگ رویدادهای تیمی هستند، بنابراین اغلب مفید است که یک تیم پیدا کنید. همچنین مهم است که فرهنگ و جامعه‌ای که وارد می‌شوید را درک کنید. اگر بتوانید با افراد دیگر به خوبی ارتباط برقرار کنید، از کار کردن و گیمر شدن لذت خواهید برد.

در جامعه گیمینگ فعال باشید

تجهیزات مناسب را پیدا کنید

یکی از مواردی که برای سوال چطور گیمر شویم است، تجهیزات مخصوص بازی است. تجهیزات مدرن برای بازی قابل سفارشی‌سازی هستند. هر گیمر تنظیم ایده‌آل متفاوتی دارد و بر اساس ترجیحات فرد است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا دقیقاً تجهیزات مناسب مورد نیاز خود را برای بازی در بهترین حالت پیدا کنید. بهترین راه برای پیدا کردن تجهیزات مورد نیاز خود، صحبت با جامعه گیمینگ، تحقیق و امتحان کردن برخی از تجهیزات است. افزایش تجهیزات بازی می‌تواند به شما در بهبود مهارت‌های بازی کمک کند.

تمرین کنید

مهم‌ترین بخش برای اینکه بدانیم چگونه یک گیمر خوب شویم تمرین بازی انتخابی است. مانند هر ورزش دیگری، تمرین و مطالعه بازی خود می‌تواند به شما در بهبود بازی کمک کند. این تمرین‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تمرین تکنیک‌ها و مهارت‌های خاصی که ممکن است برای موفقیت نیاز داشته باشید .
  • کشف استراتژی‌های جدید از طریق تحقیق و بحث‌های جامعه گیمینگ، سپس تمرین آن استراتژی‌ها در بازی
  • تماشای بازیکنان حرفه‌ای برای دیدن نحوه برخورد آنها با موقعیت‌های مختلف در بازی در مسابقات یا Youtube
  • تماشای ویدیوهای خود در حال بازی برای درک نحوه بهبود خود

نحوه رقابت را درک کنید

هر بازی ورزش الکترونیکی فرمت خاص خود را برای تبدیل شدن بازیکنان جدید به گیمرهای حرفه‌ای دارد. برای اینکه بدانیم چگونه یک گیمر خوب شویم نیاز است تا برای نحوه پیشرفت خود برنامه ریزی کرده و نحوه عملکرد مسابقات را بررسی کنیم. هنگامی که نحوه رقابت را درک کردید، می‌توانید برای جایی که می‌خواهید شروع کنید برنامه‌ریزی کنید.

با مسابقات کوچک شروع کنید و تجربه خود را افزایش دهید

مانند هر حرفه دیگری، بهتر است برنامه‌ریزی کنید و حرفه خود را با مسابقات و رویدادهای کوچکتر شروع کنید تا تجربه خود را افزایش دهید. هرچه به عنوان یک بازیکن رشد کنید و با صنعت ورزش‌های الکترونیکی آشناتر شوید، می‌توانید در مسابقات سطح بالا بهتر عمل کنید. علاوه بر این، حضور در رویدادهای کوچک‌تر می‌تواند به شما امکان دهد تا هم‌تیمی‌های جدید پیدا کنید و به آنها نشان دهید که چه چیزی می‌توانید ارائه دهید.

به یک تیم بپیوندید یا یک تیم ایجاد کنید

بسیاری از بازی‌های رقابتی به یک تیم نیاز دارند. اگر بازی شما یکی از این بازی‌ها است، می‌توانید یا به یک تیم بپیوندید یا یک تیم ایجاد کنید که با آن رقابت کنید. اگر کسی را ندارید که بخواهید با او یک تیم ایجاد کنید، می‌توانید از طریق جامعه گیمینگ با افراد مختلف آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین چیزها یک تیم گیمینگ، اطمینان از حمایت همه از یکدیگر در بازی است. بهترین تیم‌های گیمینگ آن‌هایی هستند که به خوبی با هم کار می‌کنند، بنابراین اولویت‌بندی بازی با کسانی که با مهارت‌ها و سبک بازی شما سازگار هستند را در نظر بگیرید.

چطور گیمر شویم

رقابت کنید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای گیمر شدن باید بدانید، دنبال کردن رویدادهای جدی و بزرگ‌تر بعد از شرکت در مسابقات کوچک است. اگرچه ممکن است برای شما و تیم شما مدتی طول بکشد تا مهارت‌های لازم برای پیوستن به این نوع رویدادها را پرورش دهید، اما با هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنید، صرف نظر از اندازه آن، می‌توانید بیشتر در مورد نحوه بهبود بازی یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که تماشای ویدیوهای خود و تیم خود در یک مسابقه می‌تواند به شما در یادگیری روش‌های بهبوددهنده کمک کند.

از خود مراقبت کنید

چون بازیهای ویدیویی یک فعالیت بی تحرک است، می‌تواند باعث خستگی جسمی شود. مراقبت از خود می‌تواند شما را به یک گیمر بهتر تبدیل کند. این مراقبت‌ها شامل مراقبت از سلامت فیزیکی مانند کشش، ورزش و تلاش برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از فشار تکراری است.

به تقویت مهارت‌های خود ادامه دهید

چه تازه شروع به کار به عنوان یک گیمر حرفه ‌ای کرده باشید یا قبلاً موفق باشید، مهم است که در طول حرفه خود به تقویت مهارت‌های خود ادامه دهید. ممکن است متوجه شوید که با گذشت زمان استراتژی‌ها یا روش‌های جدیدی را یاد می‌گیرید که به شما کمک می‌کنند رقابتی‌تر شوید. یا ممکن است یک بازی کاملاً جدید پیدا کنید که بتوانید روی آن تمرکز کنید.

مقاله مفید: بهترین اینترنت برای گیم

بهترین بازی ها برای گیمر شدن کدامند ؟

شاید از خود بپرسید چرا باید سراغ بازیهای ویدیویی برویم یا برای اینکه بدانیم چگونه گیمر شویم باید با چه بازیهایی شروع کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است، در بازیهای ویدئویی می‌توانید پرواز کنید، سوار اژدها شوید یا با قدرت‌های ماوراء طبیعی مبارزه کنید. در برخی موارد، خود را در یک داستان غرق کنید و خود را جای شخصیت‌های مختلف بگذارید. چنین چیزهایی قطعاً نمی‌توانند در دنیای واقعی تجربه شوند و بازیهای ویدئویی ما را با کمترین هزینه به دنیای جدید و باشکوهی می‌برند. جالب اینجاست که بازیهای رایگان زیادی برای تجربه وجود دارد که هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. برای گیمر شدن می‌توانید با بازیهای زیر شروع کنید:

بازی Dragon Quest XI S: Definitive Edition

بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) ممکن است برای افراد تازه کار دلهره‌آور به نظر برسند، اما Dragon Quest XI به اندازه کافی آسان است تا برای شروع افراد در این حرفه مناسب باشد.

بازی Dragon Quest XI S: Definitive Edition

لینک دانلود

بازی Hitman 3

این بازی یک بازی اکشن مخفی کاری درباره قاتلان است، اما قطعاً چیزی فراتر از خشونت بی‌بند و باری و بی‌معنی وجود دارد. هر ماموریت در Hitman 3 یک پازل یک ساعته پر از گاردهای گشت‌زنی، افراد بی گناه و بسیاری از ابزارهای مفید مانند استتار، سلاح‌های جایگزین و فرصت‌های فراوان است.

بازی Hitman 3

لینک دانلود

بازی Slime Rancher

با تصاویر Slime Rancher فریب نخورید! این بازی یک بازی تیرانداز اول شخص نیست. این بازی در واقع یک ترکیبی از یک ماجراجویی اول شخص، یک شبیه‌ساز کشاورزی و یک پازل است. شما در این سیاره دنج و دور افتاده پرسه می‌زنید، اسلایم‌های دوست‌داشتنی را مکیده و آن‌ها را در خانه خود مسکن می‌دهید، جایی که گله حباب‌های ژلاتینی خود را تغذیه و پرورش می‌دهید. هر نوع اسلایم ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فرد خود را دارد و با کاوش در جزیره و ارتقاء خانه خود، اسلایم‌های جدیدی را کشف خواهید کرد که به شما در غلبه بر موانع و چالش‌های مختلف کمک می‌کنند.

بازی Slime Rancher

لینک دانلود

وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن

بعد از آنکه فهمیدیم چگونه گیمر شویم و چه بازی ‌هایی مناسب است، نیازمند وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن هستیم. شاید فکر کنید که یک ماوس و کیبورد معمولی برای گیمر شدن کافی است. اگر می‌خواهید فقط یک گیمر معمولی بمانید و فقط برای پر کردن وقت آزاد خود بازیهای کامپیوتری انجام دهید، این تنها تجهیزاتی است که نیاز دارید. اما برای اینکه یک گیمر حرفه‌ ای باشید، باید تجهیزات مورد نیاز برای گیمر شدن را تهیه کنید تا نه تنها بتوانید از گجت‌های هیجان انگیز بازی لذت ببرید، بلکه بتوانید یک گیمر حرفه ‌ای شوید. همچنین باید بدانید که این ابزارها باید دارای طراحی ارگونومیک باکیفیت باشند تا هنگام استفاده از آن‌ها دچار مشکل نشوید، مانند تأخیر در اتصال و کارکرد، زیرا در بازی‌های آنلاین، زمان قانون زندگی و مرگ است. در زیر لیستی از تجهیزات مورد نیاز برای گیمر شدن آورده شده است:

  • هدست گیمینگ
  • ماوس گیمینگ با طراحی ارگونومیک
  • کیبورد گیمینگ تمام سایز با نور پس زمینه
  • صندلی گیمینگ با طراحی ارگونومیک
  • مانیتور با رزولوشن بالا
  • وبکم 4K
  • هندل گیمینگ بلوتوثی
  • روتر Wi-Fi پرسرعت
  • عینک محافظ نور آبی
  • میکروفون
وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن

گیمرها چگونه پول در میارن؟

پس از پاسخ به سوال که چگونه گیمر شویم ، زمان آن است که در مسیر گیمینگ حرفه‌ای قدم بگذارید و در نهایت به این روش درآمدزایی کنید. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازی وجود دارد. برخی از گیمرها در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت می‌کنند و با کسب جوایز، برای تلاش‌های خود پاداش دریافت می‌کنند. برخی دیگر از گیمرها با تولید محتوای مبتنی بر بازی‌های مختلف و انتشار آن از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند Youtube ، پول می‌سازند. روش دیگری در زمینه بازی و گیمینگ وجود دارد که می‌تواند منجر به کسب درآمد از بازی شود؛ فرآیند طراحی و تولید بازیهای مختلف است. در این روش از کسب درآمد از بازی شما نیازمندید تا در برخی موارد تحصیلات مرتبط نیز داشته باشید.

درآمد گیمرها چقدر است؟

 

چگونه یک یوتیوبر گیمر شویم؟

برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر گیمر موفق، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. انتخاب بازی‌های مورد علاقه
  2. راه‌اندازی کانال یوتیوب
  3. تهیه تجهیزات مناسب
  4. ضبط ویدیو
  5. ویرایش ویدیو
  6. انتشار منظم محتوا
  7. تعامل با مخاطبان
  8. بهینه‌سازی کانال
  9. بازاریابی و تبلیغات
  10. صبر و استقامت

سخن آخر در مقاله چطور گیمر شویم!

بازی‌های کامپیوتری طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب می‌کنند. این بازی‌ها برای گروه‌های سنی مختلف موجود هستند و جذابیت‌های زیادی دارند. تا چند سال پیش، شاید تنها کاربرد بازی‌های ویدئویی سرگرمی و رقابت دوستانه بود، اما با گذشت سال‌ها و پیشرفت فناوری‌های کامپیوتر و ارتباطات، این بازی‌ها وارد سطح جدیدی شدند وسوالی مطرح شد با عنوان گیمر ها چجوری پول در میارن. سطح جدید بازی، علاوه بر سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری را به یک حرفه تبدیل کرد و گیمرها و گیمینگ را به جامعه معرفی کرد. اکنون که همه چیز را در مورد اینکه چگونه گیمر شویم ، بهترین بازی ها برای گیمر شدن کدامند و وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن چیست را آموخته‌اید، آماده هستید تا سفر گیمینگ خود را آغاز کنید. مهم‌ترین چیز این است که نسبت به بازی‌ها پرشور و انگیزه باشید زیرا این یک مسیر طولانی از شروع تا تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ‌ای است.

ماهان نت و اینترنت پرسرعت گیمینگ

یکی از چیزهایی که در تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ‌ای بسیار مهم است، امکانات در دسترس شماست. این ویژگی‌ها شامل یک محیط مناسب برای تمرکز بر بازی‌ها، یک سیستم با قدرت قابل قبول و البته اینترنت پرسرعت است. اینترنت بازی باید یک سرویس با سرعت بالا، پینگ پایین و ثابت باشد تا بتوان برای شرکت در مسابقات مختلف و بزرگ جهانی و پخش محتوای مرتبط با بازی بدون مشکل روی آن حساب کرد.

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ایران، با بیش از دو دهه تجربه است. محصولات پرطرفدار ماهان نت همانند اینترنت td lte ، ADSL و سایر راهکارهای سازمانی و اینترنت خانگی هستند. با خرید این سرویس‌ها می¬توانید بهترین خدمات اینترنتی را با بالاتری سرعت تجربه کنید!

در انتهای مقاله چگونه گیمر شویم هستیم؛ برای خرید، مشاوره و یا پشتیبانی صفحه اینستاگرام ماهان نت، شماره تماس ۱۵۱۴ و اکانت رسمی ماهان نت در لینکدین در دسترس شماست.

سوالات متداول

سوالات متداول
01چقدر طول می‌کشد تا به یک گيمر حرفه ای تبدیل شویم ؟

در واقع این موضوع یک دستاورد قابل اندازه‌گیری نیست. گیمر حرفه ای شدن کاملا به میزان زمانی که صرف تمرین و بهتر شدن در بازی مورد نظر می‌کنید بستگی دارد.

02گیمر حرفه ‌ای با استریمر حرفه‌ای چه تفاوتی دارد ؟

نوع دیگری از شغل بازی‌های ویدئویی وجود دارد که به نام استریمر شناخته می‌شود. به جای رقابت در مسابقات، استریمرها بازی خود را به صورت آنلاین برای تماشای مردم پخش می‌کنند. این گیمرها ممکن است در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی رقابت کنند یا فقط استریم کنند. استریمرها اغلب درآمد خود را از طریق مخاطبین، درآمد تبلیغات و لینک‌های وابسته کسب می‌کنند. یکی از مزایای استریمر بودن این است که صرف نظر از سطح مهارت خود اگر سرگرم‌کننده باشید، می‌توانید مخاطب جذب کرده و درآمد کسب کنید.