این روزها استفاده کودکان از موبایل به یک موضوع رایج تبدیل شده است و به راحتی نمی‌توان آن را ندیده گرفت. با در اختیار داشتن یک سری بازی مناسب می‌توانید از آن‌ها برای سرگرم کردن کودکان در کنار رشد فکری آن‌ها نیز استفاده کنید. در این مقاله از سایت خرید اینترنت ماهان نت قصد داریم تا به معرفی و دانلود بازی برای کودکان 5 ساله بپردازیم.

معرفی بهترین بازی برای کودکان 5 ساله

در دنیای فناوری و تکنولوژی امروزه، بازی‌های موبایلی یکی از سرگرمی‌های جذاب و محبوب کودکان است. در این شرایط انتخاب بازی مناسب و آموزنده برای والدین اهمیت ویژه‌ای دارد که نه تنها سرگرم‌کننده بلکه به تقویت مهارت‌های مختلف کودک نیز کمک کند.

دانلود بازی برای کودکان 5 ساله دخترانه

در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر با  نصب بازی کودکانه پسرانه همراه ما باشید.

  • Animal Jam

این بازی که نیازمند اینترنت است، یک بازی آنلاین آموزشی-اجتماعی است. در این بازی کودک شما را وارد دنیای حیوانات می‌کند که در آن‌جا می‌تواند در نقش حیوانات مختلف بازی کرده، دوستان جدید پیدا کند و در فعالیت‌های مختلف شرکت کند. طی این بازی با گرافیک رنگارنگ و محیط امن یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کودکان است.

بازی Animal Jam

لینک دانلود

  • Doctor Kids 2

این بازی کودک شما را در نقش یک دکتر قرار می‌دهد که باید مشکلی را درمان کند. هدف این بازی آشنا شدن کودکان با محیط پزشکی است و چالش خاصی ندارد. بازی بخش‌های مختلفی دارد مثلا در یک مرحله باید پازلی درست کند یا یک دندان پوسیده را بکشد. این بازی بطور کلی به شکل ساده بخش‌های مختلف یک بیمارستان به کودکان نشان می‌دهد. توصیه می‌کنیم برای دانلود بازی برای کودکان 5 ساله دخترانه از پلتفرم‌های معتبر استفاده کنید.

بازی Doctor Kids 2

لینک دانلود

  • Strawberry Shortcake BerryRush

این بازی، یک بازی موبایلی در سبک مسابقه‌ای و ماجراجویی است که بازیکنان در نقش‌های مختلفی در این بازی شرکت می‌کنند. بازیکنان باید در مسیرهای متفاوت حرکت کنند؛ میوه جمع‌آوری کرده و موانع را پشت سر بگذارند. این بازی با گرافیک رنگی و گیم پلی سریع و هیجانی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کودکانه است.

بازی Strawberry Shortcake BerryRush دانلود بازی برای کودکان 5 ساله

لینک دانلود

  • Crazy Chef: Cooking Restaurant

در این بازی کودک به مهارت‌های بیشتری برای به پایان رساندن ماموریت‌ها نیاز دارد. بازی برای کودکان 5 تا 6 سال ، کودک شما در نقش یک آشپز باید در زمان کوتاهی سفارش مشتریان را آماده کند. طی بازی هر مشتری سفارش متفاوتی دارد که کودک باید آن را در نظر گرفته و در زمان مناسب آن را آماده کند. با جلو رفتن در هر مرحله می‌توان سود و درآمد بیشتری داشت و آیتم‌های مختلفی را خریداری کرد. این بازی می‌تواند مهارت‌های سرعتی کودکان را بهبود ببخشد.

بازی Crazy Chef: Cooking Restaurant

لینک دانلود

  •  Princess Dress Up – Girl Games

این بازی که در سبک طراحی لباس است به کودکان اجازه می‌دهد تا به شاهزاده‌های مختلف لباس بپوشانند و ظاهر آن‌ها را آراسته کنند. در این بازی آیتم‌های لباس، کفش و اکسسوری‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها برای طراحی منحصر به فرد هر شاهزاده استفاده کرد. سادگی و گرافیک جذاب این بازی آن را برای کودکان و نوجوانان جذاب و سرگرم‌کننده کرده است.

بازی Princess Dress Up – Girl Games

لینک دانلود

  • My Talking Angela 2

My Talking Angela 2 یکی از بهترین بازی‌های اندروید برای کودکان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد از شخصیت مجازی خود یعنی آنجلا مراقبت کنند. بازیکنان می‌توانند با آنجلا بازی کنند، لباس‌های اون را تعویض کنند و در فعالیت‌های متفاوت شرکت کنند. گرافیک زیبا و انیمیشن‌های روان، همراه با ویژگی‌های تعاملی گسترده، My Talking Angela 2 را به یک بازی محبوب برای کودکان تبدیل کرده است.

بازی My Talking Angela 2

لینک دانلود

دانلود بازی برای کودکان 5 ساله پسرانه

بازی های کودکانه بسیار تنوع بالایی دارند و بسیاری از آن ها بر اساس جنسیت متفاوت اند. بازی های ماشینی و ابر قهرمانی مخصوص پسر بچه ها طرفداران زیادی دارند. با ما همراه باشید تا به معرفی بازی های پسرانه برای کودکان 5 ساله بپردازیم.

  • Build an Island

این بازی کودکان را تبدیل به مدیر و مسئول یک جزیره می‌کند. در این بازی کودکان باید به کارهای مختلفی مانند مدیریت کشتی و جزیره خود بپردازند. کشتی اموری مانند سوخت‌رسانی، تمیزی و امور دیگری دارد و از طریق آن باید لوازم مورد نیاز را در جزیره قرار دهید. کودک شما با انواع لوازمی که بدست می‌آورد می‌تواند جزیره را گسترش داده و آن را مدیریت کند.  این بازی یک برنامه جذاب برای آموزش امور مدیریتی به کودکان است.

بازی Build an Island

لینک دانلود

  • Townscaper

Townscaper یک بازی برای کودکان 5 تا 6 سال است که در آن بدون محدودیت خاصی باید خانه‌های متفاوتی در اندازه و رنگ‌های مختلف طراحی کرده و آن‌ها را کنار هم قرار دهند. کودک شما در این بازی روبروی یک دریاچه قرار دارد که باید یک شهر روی آن بنا کند. این بازی بعلت تنوع در شهرسازی و طراحی‌های مختلف می‌تواند در شکوفاسازی نبوغ و خلاقیت کودک تاثیرگذار باشد.

بازی Townscaper دانلود بازی برای کودکان 5 ساله

لینک دانلود

  • Puzzingo Kids Puzzles

اگر به دنبال دانلود بازی برای کودکان 5 ساله هستید، Puzzingo Kids Puzzles یک بازی پازلی آموزشی است که به تقویت مهارت‌های شناختی کودکان کمک می‌کند. این بازی مجموعه‌ای از پازل‌های رنگی با موضوعات متفاوت مانند وسایل نقلیه، حیوانات، اعداد و حروف است. طراحی این بازی به گونه‌ای است که کودکان تنها با کشیدن و قرار دادن قطعات پازل در جای خود می‌توانند مفاهیم مختلفی را یاد بگیرند. این بازی فاقد تبلیغ و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که محیط امنی را برای کودکان فراهم می‌کند.

بازی Puzzingo Kids Puzzles

لینک دانلود

  • Hot Wheels: Race Off

این بازی موبایل هیجان‌انگیز و پراکشن، تجربه ای فوق‌العاده از مسابقات ماشین‌های کودک و جذاب است. در این بازی مسیرها، ماشین‌ها و موانع مختلفی دارد که نیازمند دقت و مهارت بالا برای کنترل ماشین‌ها است. شرکت در مسابقات و بازی‌ها به شرکت‌کننده‌ها در کسب امتیاز و جوایز کمک کرده و آن‌ها می‌توانند ماشین‌های خود را تقویت کرده یا قطعاتی را به آن‌ها اضافه کنند.

بازی Hot Wheels: Race Off دانلود بازی برای کودکان 5 ساله

لینک دانلود

  • Little Singham

اگر به دنبال دانلود بازی برای کودکان 5 ساله پسرانه هستید، Little Singham یک بازی جذاب و پرهیجان، می‌تواند انتخاب خوبی برای کودک شما باشد. در این بازی کودکان درنقش پلیسی به نام سینگهام وارد بازی شده که باید خلافکارانی که از زندان شهر گریخته اند را دستگیر کند. در طول بازی کودک تنها با حرکت به چپ و راست یا رد کردن موانع باید پیش برود و سکه‌هایی که در مسیر وجود دارد را جمع‌آوری کند. این بازی سرگرم‌کننده می‌تواند ساعت‌ها کودک شما را سرگرم نگه دارد.

Little Singham

لینک دانلود

  • PAW Patrol Rescue World

در این بازی کودک در نقش شخصیت اصلی یعنی رایدر وارد بازی می‌شود که چندین سگ نگهبان داشته و با استفاده از آن‌ها باید مشکلات مختلف مردم را حل کند. در ابتدای بازی کودک یک محیط آزمایشی را تجربه کرده و با ماموریت‌های مختلف آشنا می‌شود. سپس، با انتخاب نقشه بازی به مکان‌های مختلف رفته و ماموریت‌های موجود را انجام می‌دهد. قبل از دانلود بازی برای کودکان 5 ساله پسرانه حتما از معتبر بودن پلتفرمی که از آن بازی را دانلود می‌کنید، مطمئن شوید.

بازی PAW Patrol Rescue World

لینک دانلود

  • Moose Math by Duck Duck Moose

این بازی کودکان را درگیر یک ماجراجویی ریاضی می‌کند و شمارش، جمع، تفریق، مرتب سازی، هندسه و موارد دیگر را آموزش می دهد. کودکان در حالیکه فعالیت‌های پنج سطحی را در این بازی انجام می‌دهند، می‌توانند جوایز مختلفی را کسب کنند تا شهر خود را طراحی کرده و آن را بسازند. اگر بدنبال بازی ریاضی کودکان 5 ساله هستید ، Moose Math by Duck Duck Moose انتخاب خوبی برای کودک شماست.

Moose Math by Duck Duck Moose دانلود بازی برای کودکان 5 ساله

لینک دانلود

نتیجه ‌گیری

امروزه با وجود تنوع و کیفیت زیاد، انتخاب بازی مناسب برای کودکان کار دشواری نیست. با این وجود بازی باید به گونه‌ای باشد که در کنار سرگرمی، به تقویت مهارت‌های کودک نیز کمک کند. در واقع بازی می‌تواند فرصتی مناسب برای آموزش به کودکان و افزایش خلاقیت آن‌ها باشد. در این مقاله شما را با بخشی از دنیای متنوع بازی‌های کودکانه آشنا کردیم تا در انتخاب بازی مناسب تجربه بهتری داشته باشید.

همچنین اگر علاقه مند به انواع بازی آشپزی هستید این مقاله ماهان نت را از دست ندهید.

ماهان نت و تجربه محیط امن

والدین به دنبال انواع بازی‌های رایگان برای کودکان کم سن و سال خود هستند تا بتوانند آن‌ها در خانه سرگرم کنند. انتخاب بازی مناسب که بتواند محیط امن و سالمی را برای کودک شما فراهم کند، بسیار مهم است.

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ایران، با بیش از دو دهه تجربه است. محصولات پرطرفدار ماهان نت هماننداینترنت ADSL و اینترنت TD LTE سایر راهکارهای سازمانی و اینترنت خانگی هستند. با خرید این سرویس‌ها می‌توانید بهترین خدمات اینترنتی را با بالاتری سرعت تجربه کنید!

در انتهای مقاله دانلود بازی برای کودکان 5 ساله هستیم؛ برای خرید، مشاوره و یا پشتیبانی صفحه اینستاگرام ماهان نت، شماره تماس ۱۵۱۴ و اکانت رسمی ماهان نت در لینکدین در دسترس شماست.

سوالات متداول

سوالات متداول
01آیا بازی‌های کودکان رده سنی خاصی دارند؟

بله. رده سنی در بازی‌های مختلف متفاوت است. شما می‌توانید رده سنی مورد نظر خود را در اطلاعات بازی پیدا کرده و سپس نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

02برای بازی‌های موبایلی حتما باید سیستم عامل اندروید باشد ؟

خیر شما بازی برای کودکان 5 تا 6 سال را می‌توانید روی هر دو سیستم عامل اندروید و IOS نصب کنید.