اگر شما یک کاربر اندروید هستید و می‌خواهید برخی از برنامه‌ها را روی تلفن همراه خود پنهان کنید، این راهنما برای شماست. چه یک برنامه ضروری بانکی باشد، چه یک فایل که نمی‌خواهید فرزندانتان یا دیگران هنگام استفاده از تلفن شما آن را ببینند، بهترین برنامه مخفی کننده برنامه می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. در این مقاله از سایت خرید اینترنت ماهان نت، قصد داریم تا بهترین برنامه مخفی کننده برنامه را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه مخفی کننده برنامه ها

در عصر دیجیتال امروز، جایی که حریم خصوصی یک نگرانی روزافزون است، برای همه، به ویژه نسل Z، ضروری است که اطلاعات حساس خود را ایمن نگه دارند. این امر به ویژه در مورد برنامه‌هایی که در دستگاه‌های اندروید خود استفاده می‌کنیم، بسیار مهم است. ما اغلب از برنامه‌هایی استفاده می‌کنیم که می‌خواهیم آنها را خصوصی نگه داریم، چه شامل پیام‌های شخصی یا داده‌های حساس باشند. دانستن نحوه پنهان کردن مؤثر این برنامه‌ها به ایمن سازی اطلاعات شما کمک می‌کند و حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند.

جشنواره پاییزه ماهان نت

در این مقاله، برخی از بهترین برنامه‌های اندروید را بررسی خواهیم کرد که طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند برخی از برنامه‌ها و محتوا را از دید پنهان کنید. بسیاری از این برنامه مخفی کن هوشمند ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند قفل الگو، تشخیص چهره و کدهای پین را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که داده‌های شما کاملاً تحت کنترل شما باقی می‌ماند.

اگر به برنامه های امنیتی علاقه مندید محتوای بهترین قفل برنامه سامسونگ را مطالعه فرمایید.

1. برنامه Nova Launcher

نوا لانچر یک برنامه مخفی کن هوشمند است که یک جایگزین عالی برای جایگزینی صفحه اصلی دستگاه اندروید شما محسوب می‌شود. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را هاید کنید و آنها را بر اساس نیازها و ترجیحات خود مرتب و جابه‌جا کنید. از جمله بهترین ویژگی‌های نسخه پریمیوم این برنامه، امکان پنهان کردن برنامه‌هایی است که برای دیگران قابل مشاهده نیستند. این ابزار شخص ثالث از نمایش برنامه‌های خاص در کشوی برنامه جلوگیری می‌کند. بسیاری از کاربران آن را در زمینه سفارشی‌سازی‌های جذاب، مدیریت برنامه‌ها و حتی تنظیم برچسب برای برنامه‌های خاص ارزشمند می‌دانند.

لینک دانلود

برنامه Nova Launcher بهترین برنامه مخفی کننده برنامه

2. برنامه App Hider

این اپلیکیشن از بهترین برنامه مخفی کننده برنامه موبایل برای کاربران اندروید در لیست ماست که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را روی دستگاه‌های اندرویدی خود هاید کنید. به کمک این برنامه، هر برنامه‌ای را می‌توان از صفحه اصلی گوشی حذف کرده و آن را کاملا نامرئی کند. این برنامه یک لایه امنیتی و حریم خصوصی اضافی را فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی و حساس شما از چشم‌های کنجکاو ایمن است.

لینک دانلود 

برنامه App Hider

3. برنامه Dialer Lock

Dialer Lock بهترین مخفی کننده برنامه همه کاره و ایمن است که برای محافظت از حریم خصوصی شما با پنهان کردن خود به عنوان یک مآشین حساب کاربردی طراحی شده است. در پشت این نما، یک سیستم مخفی قدرتمند نهفته است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را مخفی و عکس‌های خصوصی گالری خود را به‌طور ایمن هاید کنید. علاوه بر آن استفاده از پسوورد، پشتیبانی از تمام برنامه‌های کاربردی گوشی، مخفی کردن اعلان‌ها، دوربین مخفی و داخلی از دیگر ویژگی‌های این برنامه است. این ابزار به شکل یک برنامه تماس ظاهر شده است و نام آن بصورت Calculator + در میان لیست برنامه‌ها ظاهر می‌شود.

لینک دانلود

برنامه Dialer Lock بهترین برنامه مخفی کننده برنامه

4. برنامه Vault

وقتی صحبت از بهترین برنامه مخفی کننده برنامه برای اندروید می‌شود، Vault نام آشنایی است. برنامه Vault یکی از عناوین محبوب برای رمزگذاری برنامه‌ها و فایل‌های دیگر ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه است که علاوه بر امتیاز خوب از کاربران، توانسته آمار دانلود چشمگیری را نیز کسب کند. فایل‌ها و برنامه‌های اضافه شده به آن فقط پس از وارد کردن رمز عبور در دسترس خواهند بود و همچنین از یک مرورگر اختصاصی برای مرور ایمن استفاده می‌کند.

از جمله ویژگی‌های دیگر این برنامه ، می‌توان به پشتیبان‌گیری ابری اشاره کرد که امکان انتقال داده‌های برنامه به دستگاه‌های دیگر و همگام‌سازی اطلاعات را فراهم می‌کند. هنگام تنظیم آن، همچنین می‌توانید یک ایمیل برای شرایط خاص تعریف کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور، امکان بازیابی اطلاعات وجود داشته باشد. ویژگی‌های پیشرفته برنامه شامل ایجاد چندین حساب همزمان با رمزهای عبور مختلف، حذف نماد از لیست برنامه‌ها و ارسال تصویر ضبط شده توسط دوربین هنگام وارد کردن رمز عبور اشتباه، است.

لینک دانلود

برنامه Vault

5. برنامه Private Zone

این اپلیکیشن یک مخفی کن برنامه حرفه ای است. این برنامه علاوه بر پنهان کردن فایل‌ها و داده‌ها قابلیت بهبود و پاکسازی تلفن همراه را نیز ارائه می‌دهد. این برنامه یک مرورگر امن درون برنامه‌ای داشته که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه کسی تاریخچه جستجوی شما را ببیند، در مرورگر خود گشت و گذار کنید. از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در این برنامه، می‌توان به عکاسی با دوربین سلفی در صورت وارد کردن رمز عبور اشتباه و اسکن وضعیت امنیتی دستگاه اشاره کرد.

لینک دانلود

برنامه Private Zone

6. برنامه Hide It Pro

برنامه Hide it Pro یکی از عناوین قدیمی در بین بهترین برنامه مخفی کننده برنامه ها است که ویژگی‌های پیشرفته‌ای در داخل خود دارد. این عنوان در قالب یک برنامه مدیریت صدا در بین لیست برنامه‌ها ظاهر می‌شود و می‌تواند در حالت عادی برای افزایش و کاهش صدا استفاده شود. اما اگر چند ثانیه انگشت خود را روی آن نگه دارید، رابط اصلی ظاهر می‌شود و پس از وارد کردن رمز عبور، می‌توانید به موارد پنهان دسترسی پیدا کنید. Hide it Pro می‌تواند به طور خودکار از داده‌ها در فضای ابری پشتیبان‌گیری کند

خرید اینترنت قسطی ماهان نت

این برنامه که یک برنامه مخفی کن هوشمند است، از یک گالری داخلی با قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم به سایر پلتفرم‌ها مانند واتساپ و فیسبوک استفاده می‌کند. سایر ویژگی‌های مهم شامل پخش‌کننده ویدیوی داخلی با پشتیبانی VLC و MPlayerX، رمزگذاری خودکار فایل‌ها، مرور و چت خصوصی و پنهان کردن نمادهای سایر برنامه‌ها است. تنها مشکل اصلی آن رابط کاربری قدیمی نسبت به عناوین دیگر ذکر شده است.

لینک دانلود

برنامه Hide It Pro بهترین برنامه مخفی کننده برنامه

7. برنامه App Icon Hider Application

این برنامه یک مخفی کن برنامه حرفه ای و رایگان است. این اپلیکیشن برنامه‌ها را از دید پنهان کرده و برای دسترسی به آن‌ها، فقط یک کد الگو را باید روی صفحه خود وراد کنید تا برنامه‌ها آشکار شوند. برای نصب این برنامه نیازمند نسخه اندروید 4 یا بالاتر هستید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده بوده و تنها با علامت زدن هر برنامه در لیست برنامه‌ها می‌توانید یک اپلیکیشن را هاید یا آشکار کنید.

لینک دانلود

برنامه App Icon Hider Application

8. برنامه Apex Launcher

در نهایت، Apex Launcher یک لانچر جایگزین شخص ثالث است که توسط تیم Android Does Team به عنوان دانلود برنامه مخفی سازی برنامه اندروید شناخته شده است. این برنامه یک صفحه اصلی قابل تنظیم همراه با اندازه شبکه کشوی برنامه، قابلیت مخفی کردن برنامه‌ها، آیکون‌های سفارشی، پوشه‌ها و میانبرهای برچسب ارائه می دهد.

Apex Launcher یکی از بهترین برنامه مخفی کننده برنامه ها است. این برنامه در زمینه پنهان کردن برنامه ها کاملاً قابل تنظیم است.

لینک دانلود

برنامه Apex Launcher

9. بهترین برنامه مخفی کننده برنامه ماشین حساب

اپلیکیشن Calculator Lock – Lock Video & Hide Photo – HideX، بهترین برنامه مخفی کننده عکس و فیلم است که به شکل یک ماشین حساب معمولی طراحی شده است. این اپلیکیشن که برای سیستم عامل اندروید و توسط  Flatfish Studio توسعه داده شده، به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. پس از نصب، یک برنامه ماشین حساب ساده به گوشی اضافه می‌شود که از نظر ظاهری تفاوتی با یک ماشین حساب معمولی ندارد، اما در پشت این ظاهر، عملکرد اصلی آن نهفته است.

کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را به این ماشین حساب اضافه کنند و با استفاده از روش‌های مختلف، آن‌ها را قفل کنند. فایل‌های قفل شده به این روش، از طریق گالری یا فایل منیجر گوشی قابل دسترسی نخواهند بود. به همین دلیل، اپلیکیشن دارای یک نمایشگر تصویر و یک پخش‌کننده ویدئوی داخلی است که کاربران می‌توانند از آن برای مشاهده فایل‌های خود استفاده کنند.

بهترین برنامه مخفی کننده برنامه فارسی

یک برنامه مخفی کننده دیگری وجود دارد که همانند ماشین حساب است و به زبان فارسی است. این برنامه نیز در مخفی کردن برنامه های گوشی کمک می کند.

لینک دانلود

بهترین برنامه مخفی کننده برنامه ماشین حساب

10. بهترین برنامه مخفی کننده برنامه شیائومی

برای مخفی کردن اپلیکیشن‌ها در گوشی شیائومی، نیازی به نصب برنامه‌های اضافی ندارید، زیرا گوشی‌های شیائومی خود دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای این کار هستند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا به راحتی اپلیکیشن‌ها را پنهان کنید و تنها در زمان نیاز آن‌ها را با استفاده از رمز عبور بازگردانید. در ادامه مراحل انجام این کار به صورت گام‌به‌گام توضیح داده شده است:

  1. به تنظیمات گوشی شیائومی بروید
    ابتدا وارد تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید.
  2. روی گزینه Apps ضربه بزنید
    سپس از منوی تنظیمات، گزینه “Apps” را انتخاب کنید.
  3. App Lock را باز کنید
    در این قسمت، روی گزینه “App Lock” ضربه بزنید.
  4. گزینه Turn the App Lock را فعال کنید
    اگر برای اولین بار از این قابلیت استفاده می‌کنید، باید آن را فعال کنید. روی گزینه “Turn the App Lock” ضربه بزنید و یک رمز عبور یا اثر انگشت برای قفل برنامه‌ها تنظیم کنید.
  5. مخفی‌سازی اپلیکیشن‌ها (Hidden Apps)
    در قسمت بالای صفحه App Lock، گزینه “Hidden Apps” را پیدا کرده و آن را لمس کنید.
  6. انتخاب برنامه‌های موردنظر
    در لیست نمایش داده شده، برنامه‌هایی که می‌خواهید مخفی کنید را پیدا کنید و تاگل کنار آن‌ها را فعال کنید.

پس از انجام این مراحل، آیکون برنامه‌های انتخاب شده از صفحه اصلی گوشی شما مخفی می‌شود.

بهترین برنامه مخفی کننده برنامه شیائومی

بازگرداندن برنامه‌های مخفی شده

برای دسترسی دوباره به برنامه‌های مخفی شده، کافی است روی صفحه اصلی گوشی زوم کنید (دو انگشت را روی صفحه به هم نزدیک کنید و سپس از هم دور کنید). پس از وارد کردن رمز عبور یا اثر انگشت، آیکون برنامه‌های مخفی شده دوباره نمایش داده می‌شود.

این قابلیت یک راهکار بسیار ساده و مؤثر برای مخفی‌سازی اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های شیائومی است.

نتیجه گیری

وقتی صحبت از حفظ حریم خصوصی برنامه‌های شما و سازماندهی گوشی‌های اندرویدی می‌شود، پنهان کردن برنامه‌ها بسیار مفید است. تعداد زیادی برنامه وجود دارند که به شما در هاید کرردن و مدیریت برنامه‌های روی تلفن همراه شما کمک می‌کند. در ابن مقاله تلاش کردیم تا تعدادی از این برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم. برنامه‌های معرفی شده برای محافظت از برنامه‌ها، داده‌ها و دیگر اطلاعات خصوصی شما قابل اعتماد هستند و برخی از این برنامه‌ها از بهترین برنامه مخفی کننده برنامه ها هستند زیرا می‌توانند آیکون خود را به عنوان ابزارهای دیگر مانند لانچرهای UI گوشی‌ های سامسونگ با برنامه‌های مآشین حساب استتار کنند.

 ماهان نت و دنیای داده‌ها

اگر اغلب اعضای خانواده یا دوستانتان به تلفن شما دسترسی دارند، احتمالا نیاز دارید که از اطلاعات و محتویات حساس خود را محافظت کرده و حتی گاهی آن‌ها را پنهان کنید.

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ایران، با بیش از دو دهه تجربه است. محصولات پرطرفدار ماهان نت همانند اینترنت td lte ، ADSL و سایر راهکارهای سازمانی و اینترنت خانگی هستند. با خرید این سرویس‌ها می¬توانید بهترین خدمات اینترنتی را با بالاتری سرعت تجربه کنید!

در انتهای مقاله بهترین برنامه مخفی کننده برنامه هستیم؛ برای خرید، مشاوره و یا پشتیبانی صفحه اینستاگرام ماهان نت، شماره تماس ۱۵۱۴ و اکانت رسمی ماهان نت در لینکدین در دسترس شماست.

سوالات متداول

روش‌های دیگری برای هاید کردن برنامه‌ها وجود دارد؟

بله. استفاده از تنظیمات پیش فرض در گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و … یا استفاده از secure folder می‌تواند راه‌های جایگزینی برای مخفی کردن برنامه‌ها باشد.

بهترین روش برای مخفی کردن برنامه‌ها در اندروید چیست؟

استفاده از برنامه‌های مخفی کننده برنامه اختصاصی به همراه رمز عبور، امن‌ترین راه برای پنهان کردن برنامه‌ها و حفظ حریم شخصی در دستگاه‌های اندرویدی است.