خرید اینترنت ADSL : اینترنت خانگی پرسرعت

اینترنت ADSL چیست و چگونه کار می‌کند؟ ADSL مخفف Asymmetric Digital Subscriber Line است، نوعی تکنولوژی اتصال به اینترنت پرسرعت است که با استفاده از خطوط تلفن معمولی می‌توانید به انتقال اطلاعات با سرعت بالا بپردازید. این فناوری، جایگزینی مناسب برای روش‌های قدیمی‌تر اتصال به اینترنت مانند Dial-up است که سرعت و پهنای باند بسیار پایینی داشتند. مقرون به صرفه بودن این سرویس، خرید اینترنت ADSL را به یکی از گزینه های اصلی برای کاربران اینترنت خانگی تبدیل کرده است. سرویس ADSL به کاربران امکان می‌دهد تا به طور همزمان از تلفن و اینترنت استفاده کنند، بدون اینکه سرعت یا کیفیت هیچ کدام از آن ها  تحت تاثیر یکدیگر قرار بگیرند.

برای خرید اینترنت تلفن ثابت ماهان‌ نت، ابتدا باید یک خط تلفن ثابت داشته باشید. سپس مطمئن شوید که در منطقه شما  اینترنت ای دی اس ال مخاربراتی ارائه می‌شود. هزینه‌ اینترنت پر‌سرعت +ADSL2 براساس سرعت و مقدار حجم مبادلات اطلاعاتی (ترافیک Download) توسط مشترک در هر ماه محاسبه می‌شود.

خرید اینترنت adsl

تعرفه و قیمت سرویس اینترنت ADSL ماهان نت

اینترنت ADSL ، یک اینترنت خانگی به صرفه

  • سرعت: اینترنت ADSL ماهان نت سرعت دانلود تا 16 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد که برای فعالیت های آنلاین مانند وب گردی، تماشای آنلاین فیلم و ویدئو و سوشال‌گردی مناسب است.
  • پایداری اتصال: اینترنت خانگی ماهان نت اتصالی پایدار و قابل اعتماد ارائه می‌دهد که بدون نگرانی می‌توانید به فعالیت های مجازی خود بپردازید.
  • تعرفه مناسب: قیمت اینترنت adsl در مقایسه با سایر اتصالات خانگی پرسرعت مانند فیبر نوری قیمت مناسب تری دارد.
  • نصب آسان: نصب اینترنت پرسرعت ماهان نت آسان است و به تجهیزات یا دانش فنی خاصی نیاز ندارد.
  • پشتیبانی قوی: ماهان نت خدمات پشتیبانی مشتری عالی  و 24 ساعته را ارائه می دهد که می تواند به شما در حل هر گونه مشکلی که ممکن است با اتصال خود داشته باشید کمک کند.
خرید اینترنت adsl

اینترنت ADSL ماهان نت: سرعت بالا، قیمت مناسب، خدمات عالی

ماهان نت با ارائه اینترنت پرسرعت +ADSL2 در کلیه مناطق مخابراتی 31 استان کشور و با بهترین کیفیت و سرعت، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال راه حلی برای اتصال به اینترنت پرسرعت و قابل اعتماد در خانه خود هستند. اینترنت ADSL ماهان نت از فرکانس‌های بالاتر موجود در خطوط تلفن برای انتقال اطلاعات به صورت جداگانه در جهت آپلود و دانلود استفاده می‌کند.

ماهان‌ نت بسته‌های تشویقی متنوعی را برای استفاده مشترکان سطوح مختلف برای خرید بسته اینترنت وای فای خانگی تدارک دیده است، که کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود اقدام به خرید بسته ADSL کرده و هر یک از آن‌ها را انتخاب کنند. هم‌چنین از طریق فروشگاه ماهان‌نت می‌توانید پس از بررسی پوشش‌دهی خط تلفن خود، نسبت به دریافت اشتراک اینترنت خانگی پرسرعت و دریافت بسته انتخابی ماهانه یا طولانی مدت با توجه به سرعت و مقدار ترافیک موردتان، اقدام فرمایید.

اینترنت پرسرعت adsl

کلیه سرویس های مندرج در این صفحه دارای کد تاییدیه 525793 از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی می باشند.

خرید سرویس ADSL؛ از ثبت سفارش تا راه‌اندازی

راهنمای خرید اینترنت ADSL؛ اینترنت پرسرعت ماهان نت

1ورود به سایت ماهان نت

برای خرید اینترنت ثابت و پیوستن به جمع ماهان نت، ابتدا وارد فروشگاه ماهان نت شوید. در فروشگاه ماهان نت می توانید سرویس های متنوع اینترنت ای دی اس ال را به تفکیک سرعت، ترافیک و مدت اشتراک ملاحظه کنید.

 

2مشاهده و انتخاب اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL)

در این مرحله شما بعد از بررسی پوشش دهی شماره ثابت خودتان، وارد صفحه سرویس ها می شوید. از طریق سرویس های ارائه شده اينترنت اي دي اس ال ، سرویس اینترنت ثابت مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای خرید اینترنت ADSL و انتخاب طرح کافیست بر روی ثبت نام و خرید طرح کلیک کنید. و در آخر بر روی کلید مرحله بعد کلیک کنید تا به صفحه بعدی منتقل می شوید.

3انتخاب تجهیزات برای خرید ADSL

در این مرحله شما می بایست موارد مورد نیاز اینترنت ثابت ای دی اس ال خود را انتخاب کنید. اگر مودم دارید بر روی دکمه مودم دارم کلیک کنید.

همچنین در صورتی که نیاز به تهیه مودم دارید، بعد از انتخاب تجهیات مورد نظر خود، روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید تا به صفحه تکمیل اطلاعات هدایت شوید.

4تکمیل اطلاعات خرید سرویس اینترنت خانگی

در این قسمت خرید بسته ای دی اس ال می بایست اطلاعات شخصی و محل سکونت خود را درج کنید. لازم به ذکر است که اگر شخص حقوقی و یا حقیقی هستید، باید در این مرحله جایگاه خود را تعیین کنید.

حتماً از صحت اطلاعات وارد شده، خصوصاً شماره موبایل خود اطمینان حاصل نمایید، زیرا پس از مرحله پرداخت، نام کاربری و رمزعبور برای ورود به پنل مشترکین ماهان نت، به شماره موبایلی که در فرم ثبت نام  اینترنت ثابت خود وارد کرده اید، ارسال خواهد شد.

5پرداخت آنلاین

در مرحله پرداخت سرویس اینترنت ثابت ADSL، جزئیات سرویس منتخب شما نمایش داده می شود.

برای پرداخت صورتحساب خرید adsl می توانید از دو طریق پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل اقدام به خرید اینترنت تلفن ثابت کنید. نکته قابل ذکر این است که اگر دارای کد تخفیف می باشید، میتوانید در این مرحله کد را وارد کنید.

6تایید قرارداد

مشاورین ماهان نت، در کمتر از 24 ساعت با شما جهت دریافت مدارک لازم برای تکمیل قرارداد خرید ADSL ، تماس می گیرند.

7اقدام جهت تخصیص پورت خط و رانژه

با تکمیل مراحل ثبت نام و تایید قرارداد اینترنت ثابت ADSL، وارد مراحل رانژه خط تلفن می‌شوید. سپس بعد از رانژه خط تلفن، برای راه‌اندازی و نصب اینترنت پر سرعت با شما تماس گرفته می‌شود.

مزایای اینترنت پرسرعت خانگی

کلیه سرویس‌های مندرج در این صفحه دارای کد تاییدیه  525793 از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی می باشند.

ثبت درخواست اینترنت ADSL

بررسی وضعیت پوشش دهی ADSL

یک اینترنت به صرفه و نامحدود (غیرحجمی)

جهت بررسی وضعیت پوشش دهی شماره تماس ثابتتان، کافیست شماره را با کد شهرتان در جایگاه شماره تلفن قرار دهید و از آن طریق بررسی کنید که آیا سرویس اینترنت ثابت شماره شما را پوشش می دهد یا خیر. برای این کار کافیست بعد از درج شماره در جایگاه خودش، بر روی دکمه بررسی وضعیت کلیک کنید و اگر متوجه شدید که تحت مناطق پوشش دهی هستید، می توانید بر روی دکمه خرید سرویس کلیک کنید.
ERROR
SUCCESS
پوشش دهی اینترنت adsl

پشتیبانی شبانه روزی ماهان نت

در ماهان نت جهت بهبود کیفیت در ارائه خدمات اینترنت ثابت و همراه پرسرعت، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید به راحتی مشکلات خود را با واحد پشتیبانی ماهان نت در میان بگذارید و پاسخ سوال های خود را دریافت نمایید. برای ارتباط با واحد پشتیبانی با کلیک روی دکمه زیر، وارد صفحه تماس با ماهان نت شوید.

تماس با ماهان نت
? تعرفه‌های تمدید سرویس اینترنت ADSL

تعرفه‌های تمدید سرویس اینترنت ADSL

سوالات متداول خرید اینترنت ADSL

01چگونه وضعیت پوشش دهی منطقه را برای خرید اینترنت تلفن ثابت بررسی کنیم؟

با توجه به نقشه درج شده در بخش مناطق تحت پوشش و بررسی نقاط در دسترس، می‌توانید شماره منزل خود را در جایگاه تلفن ثبت کرده و بررسی کنید که می‌توانید از سرویس اینترنت ثابت استفاده کنید یا خیر.

خوب است بدانید که ماهان نت در تمامی شهرهای ایران، امکان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت ADSL را برای کاربران فراهم می‌کند.

02روند تمدید اینترنت ADSL ماهان نت چگونه است؟

برای تمدید اینترنت ADSL ماهان نت:

  1. وارد آدرس my.mahannet.ir شوید.
  2. از قسمت شارژ آنلاین وارد قسمت تمدید سرویس فعلی / خرید سرویس جدید شوید.
  3. بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید و سرویس را تمدید کنید.
03تفاوت اینترنت ADSL و TD-LTE در چیست؟
ویژگی ADSL TD LTE
فناوری خط تلفن ثابت موبایل
سرعت دانلود تا 16 mbps تا 80 mbps (و بالاتر)
سرعت آپلود تا 1 مگابیت بر ثانیه تا 50 مگابیت بر ثانیه (و بالاتر)
پهنای باند محدود بالا
ثبات نسبتاً پایدار می‌تواند با افت سیگنال مواجه شود
دسترسی گسترده محدودتر
قیمت مقرون به صرفه گران‌تر
قابلیت حمل ندارد دارد
نیاز به تجهیزات مودم ADSL مودم TD-LTE

 

04روند نصب و راه‌ اندازی بسته اینترنت ADSL چگونه است؟

بعد از ثبت‌نام اینترنت ADSL از ارائه‌دهنده اینترنت ماهان نت، ما روند نصب و راه‌اندازی را برای شما شرح خواهیم داد. به طور معمول، این شامل مراحل زیر است:

  1. یک تکنسین برای نصب مودم اینترنت ADSL به محل شما می‌آید.
  2. تکنسین مودم را به خط تلفن شما متصل می‌کند و شما باید تنظیمات مودم را طبق دستورالعمل‌های ارائه شده پیکربندی می‌کنید.
  3. پس از تکمیل راه‌اندازی، می‌توانید دستگاه‌های خود را به اینترنت ADSL متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید.
05مزایای اینترنت VDSL چیست؟

VDSL از همان زیرساخت خطوط تلفن مسی که ADSL استفاده می‌کند، بهره می‌برد. اما با استفاده از فرکانس‌های بالاتر، می‌تواند سرعت دانلود را تا 80 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود را تا 30 مگابیت بر ثانیه افزایش دهد. این سرعت به طور قابل توجهی بیشتر از سرعت 24 مگابیت بر ثانیه دانلود و 1 مگابیت بر ثانیه آپلود ADSL است.

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید VDSL

با توجه به افزایش تقاضا برای اینترنت پرسرعت، VDSL به عنوان جایگزینی مناسب برای ADSL با سرعت بالاتر و پهنای باند بیشتر، به محبوبیت روزافزونی دست یافته است

نحوه تبدیل سرویس ADSL به VDSL

اگر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید و به دنبال سرعت و پهنای باند بیشتر هستید، می‌توانید سرویس خود را به VDSL ارتقا دهید. فرآیند تبدیل ADSL به VDSL معمولاً ساده و سریع است

تماس با ماهان نت

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.