اینترنت نامحدود خانگی(غیرحجمی)، بی نهایت ترافیک با اینترنت پرسرعت

سرویس ویژه اینترنت بی نهایت خانگی

اینترنت نامحدود نوعی از اتصال به اینترنت است که در آن کاربر می تواند به مقدار نامحدود داده در یک دوره زمانی مشخص، به طور معمول یک ماه، دسترسی داشته باشد. این در مقابل برنامه های داده با حجم محدود است که در آن کاربر پس از رسیدن به حد مجاز حجم داده، با سرعت کمتری روبرو می شود یا خدماتش به طور کامل قطع می شود. اما اینترنت نامحدود واقعی ماهان نت حجم مجاز ندارد و سرعت تا پایان زمان بسته یکسان می ماند.

امروزه با توجه به استفاده های متنوعی که از اینترنت می شود، خدمات اینترنت نامحدود خانگی(غیرحجمی) یا اینترنت خانگی پرسرعت، یکی از نیاز های اصلی بسیاری از کاربران است. ماهان‌نت با هدف بهبود تجربه متقاضیان اینترنت پرسرعت و جلب رضایت مشترکین، به شکلی نو اقدام به عرضه سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم ثابت خود کرده است. این سرویس شامل طرح های متنوعی از اینترنت حجم بالا برای سرویس های TD-LTE و ADSL به همراه اینترنت غیر حجمی برای این سرویس ها است که مطابق نیاز کاربران مختلف ارائه می شوند. 

ماهان نت به عنوان یکی از بزرگ ترین اپراتورهای کشوری عرضه کننده خدمات اینترنت بی نهایت و حجم بالا از طریق بسترهای مختلف مانند TD-LTE و ADSL، به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه توانسته است، جایگاه مطلوبی را در بازار کسب کند.

خرید اینترنت نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

اینترنت نامحدود می تواند برای افراد و مشاغلی که به طور مرتب از اینترنت استفاده می کنند، گزینه مناسبی باشد. به طور خاص، اینترنت نامحدود می تواند برای موارد زیر مفید باشد:

  • کاربران با حجم مصرف بالای داده: اگر به طور مرتب فیلم یا تلویزیون استریم می کنید، فایل های بزرگ دانلود می کنید یا بازی های آنلاین انجام می دهید، به احتمال زیاد از حجم زیادی از داده استفاده می کنید. در این صورت، اینترنت نامحدود می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه در مقایسه با برنامه های داده با حجم محدود کمک کند.
  • خانواده ها: خانواده ها اغلب از چندین دستگاه به طور همزمان استفاده می کنند، که می تواند منجر به استفاده زیاد از داده شود. اینترنت نامحدود می تواند به شما کمک کند تا از هزینه های اضافی استفاده بیش از حد جلوگیری کنید.
  • کسب و کارها: مشاغل برای انجام کارهای مختلفی مانند ارسال و دریافت ایمیل، دسترسی به ابر و انجام معاملات آنلاین به اینترنت نیاز دارند. اینترنت نامحدود می تواند به مشاغل در اطمینان از دسترسی بدون وقفه به اینترنت و جلوگیری از هزینه های اضافی استفاده بیش از حد کمک کند.

اینترنت نامحدود(غیرحجمی) ویژه مشترکان جدید ماهان نت:

ثبت درخواست اینترنت نامحدود(غیرحجمی)

سرویس اینترنت نامحدود خانگی(غیرحجمی) TD-LTE و ADSL (پرحجم)

اگرچه از ورود اینترنت به ایران نزدیک به سه دهه می‌گذرد و اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت همواره در تلاش بوده اند سرویسی مطابق با نیاز کاربران و استاندارهای روز دنیا عرضه کنند، اما همچنان سرویس اینترنت TD-LTE و ADSL با سرعت بسیار بالا و واقعی و ترافیک نامحدود(غیرحجمی) در سطح پوشش ۱۱۰۰ شهر عرضه نشده است. امروز ماهان نت با عرضه سرویس اینترنت خانگی نامحدود(غیرحجمی) توانسته به شکلی نو به دغدغه کاربران خانگی و سازمانی نسبت به سرعت و ترافیک اینترنت رسیدگی کند.

تماس با ما

برای خرید بسته اینترنت نامحدود(غیرحجمی)پرسرعت ماهان نت با ما تماس بگیرید!

تماس با ما

ویژگی های اینترنت نامحدود خانگی(غیرحجمی)ماهان نت

بسیاری از سرویس هایی که با نام اینترنت نامحدود(غیرحجمی) خانگی پرسرعت یا اینترنت غیر حجمی ارائه می شوند، در واقع شامل بسته هایی با حجم بالا هستند که بخش زیادی از ترافیک مورد نیاز کاربر را پوشش می دهند. ماهان نت علاوه بر ارائه بسته های اینترنت با حجم بالای TD-LTE و ADSL، محصول جدیدی را با نام اینترنت خانگی نامحدود(غیرحجمی) پرسرعت ارائه کرده است که در واقع اینترنت نامحدود(غیرحجمی) واقعی است و برای کاربران خاص طراحی شده است. تنوع در محصولات، قیمت مناسب، سرعت بالا و ارائه سرویس های با کیفیت بدون قطعی مانند بسته اینترنت خانگی از جمله دیگر مزایای استفاده از سرویس اینترنت نامحدود(غیرحجمی) خانگی و اینترنت حجم بالا ماهان نت است.

مزایای اینترنت نامحدود(غیرحجمی) ماهان نت:

کلیه سرویس های مندرج در این صفحه دارای کد تاییدیه 525793 , 525795 , 525792  از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی می باشند

01چگونه سرویس مورد نظر خود را خریداری کنیم؟

بعد از انتخاب هر یک از سرویس های ماهان نت و بررسی منطقه در صفحه مناطق تحت پوشش TD-LTE و بررسی شماره تماس ثابت‌تان در صفحه مناطق تحت پوشش ADSL، حال نوبت آن است که به فروشگاه بروید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

02چه شهرهایی تحت پوشش سرویس های ماهان نت هستند؟

1100 شهر تحت پوشش دهی اینترنت پر سرعت ماهان نت می باشند.

03چگونه متوجه پوشش دهی سرویس ADSL برای خط ثابت خودمان شویم؟

درصفحه مناطق تحت پوشش ADSL، شماره تلفن خود را جهت اطلاع از پوشش دهی وارد کنید. بعد از انتخاب گزینه بررسی وضعیت، نتیجه پوشش دهی یا عدم پوشش دهی شماره تلفن شما، نمایش داده می شود. در صورتی که امکان ارائه سرویس در منطقه شما وجود داشته باشد، با انتخاب گزینه ثبت نام انلاین می توانید باتوجه به نیاز خود به اینترنت پرسرعت، سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و از سرعت اینترنت نهایت لذت را ببرید.

04چگونه متوجه پوشش دهی سرویس اینترنت TD-LTE در منطقه خودمان شویم؟

با توجه به نقشه درج شده در صفحه مناطق تحت پوشش TD-LTE، میتوانید محله، منطقه، شهر و استان مورد نظر خود را بررسی کنید و اگر مشاهده کردید که منطقه مورد نظر شما به رنگ نارنجی موجود است، باید بدانید که می توانید از سرویس های ماهان نت خریداری کنید و از اینترنت پر سرعت آن نهایت لذت را ببرید.

05در صورتی که برای خرید کد تخفیف داشتیم، چگونه باید کد تخفیف خود را اعمال کنیم؟

برای اعمال کد تخفیف بر روی صورتحساب خود، کافیست کد درج شده را، در فرآیند ثبت سفارش خود اعمال کنید.

با ما در تماس باشید!

تماس با ماهان نت