بهترین اینترنت خانگی؛ نکاتی که باید قبل از خرید اینترنت بدانید

اینترنت خانگی

می‌خواهید بدانید بهترین اینترنت خانگی کدام است؟ استفاده کردن از اینترنت، سال‌ها است که فقط محدود به سازمان‎‌ها، شرکت‌ها و مراکز علمی نیست و راه خود را به منازل باز کرده است. با گسترش کسب‌ و کارهای خانگی و فرهنگ دورکاری، سرعت پایین آن واقعاً کلافه‌کننده خواهد بود حتی اگر مصرف اینترنت صرفاً برای سرگرمی باشد.

بهترین اینترنت خانگی

بنابراین انتخاب بهترین اینترنت خانگی باید با دقت انجام شود. تنوع اینترنت‌های خانگی و شرکت‌ها در ارائه خدمات اینترنتی به قدری بالا است که انتخاب بهترین گزینه را چالش‌ بر انگیز می‌کند. اگر به دنبال بهترین اینترنت خانگی هستید حتما این سوالات برای شما هم پیش می‌آید که کدام اینترنت خانگی بهتر است؟

بهترین  و ارزان ترین اینترنت خانگی کدام است؟  بهترین سرویس اینترنت خانگی 1402 کدام است؟ این سوالی است که برای بسیاری از کاربران به وجود می آید. انتخاب صحیح در این شرایط بسیار اهمیت دارد.

اگر قصد خرید بهترین نوع اینترنت خانگی را دارید، در پایان این مقاله قادر  هستید که  بهترین سرویس برای منزل خود را انتخاب کنید. پس ادامه مطالب را از دست ندهید.برای اطلاعات بیشتر از اینترنت خانگی و مقالات مرتبط به سایت شرکت ارائه دهنده اینترنت ماهان نت مراجعه کنید.

بهترین اینترنت پرسرعت

بهترین اینترنت خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین اینترنت خانگی کدام است؟ برای انتخاب  بهترین اینترنت خانگی باید موارد متفاوت را بررسی کنید و مناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید. بهترین اینترنت در ایران را باید از نگاه کاربران و در بخش های مختلفی همچون سرعت ، قیمت و خدمات دهی و خیلی موارد دیگر مقایسه و نتیجه گیری کرد.

بهترین اینترنت خانگی چه اینترنتی است؟

ممکن است از دید یک نفر شرکت خدماتی اینترنتی مد نظرش باشد که بالاترین سرعت و کمترین تاخیر را در اختیار کاربر قرار دهد. و یا برای شخص دیگری مقدار حجم بسته و ترافیک اینترنت و قیمت مقرون به صرفه  آن از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

برترین اپراتور بهترین اینترنت خانگی

بعضی از کاربران شرکت های فروش اینترنت علاوه بر بهترین اینترنت  پرسرعت خانگی خدمات پشتیبانی شرکت مورد نظر را هم معیار قرار می‌دهند و یا ممکن است معیارهای دیگری برای خود داشته باشند. حال سوالاتی که به آنها می‌پردازیم: کدام اپراتور سرویس دهنده ی بهترین اینترنت خانگی است؟ بهترین اینترنت خانگی  چه قیمت است؟ بهترین ارائه دهنده اینترنت  ADSL چه کسی هست؟ در ادامه به بررسی معیارهای انتخاب بهترین اینترنت خانگی پرداخته ایم.

ابتدا بهتر است پیش از هرچیز به بررسی مزایای استفاده از اینترنت خانگی نسبت به اینترنت های همراه بپردازیم.

مزایای استفاده از بهترین اینترنت خانگی

اینترنت خانگی می تواند سطح بالاتری از پایداری شبکه و سرعت انتقال دیتا را به مشترکین خود ارائه می‌کند.

شبکه های اینترنت خانگی به چندین کاربر امکان اتصال از طریق یک شبکه را می‌دهد. بنابراین بهره‌وری بیش‌تری برای امور سازمانی و دفتر کار فراهم می‌کند.از مزیت‌های دیگری که اینترنت های خانگی نسبت به اینترنت همراه دارد، مدیریت پهنای‌باند هنگام دانلود یا آپلود توسط کاربر است.

نکات کلیدی خرید بهترین اینترنت خانگی

یکی از نکاتی که باید در خرید بهترین اینترنت خانگی در نظر بگیرید این است که اینترنت همراه قابل دسترس تر است  و میتواند امواج برج مراقبتی به فاصله 45 کیلومتر را دریافت کند اما ، با اضافه شدن موانع خارجی مانند ساختمان‌ها، درختان و… ممکن است امواج  برج مخابراتی که تا 10 کیلومتر دورتر است را دریافت کند.یعنی اینترنت موبایل کاملاً به سیگنال قوی متکی است هرچه سیگنال ضعیف تر باشد ، اتصال کندتر و ناپایدار خواهد بود.

اینترنت LTE

علت نواسانات اینترنت

سرعت و اتصال اینترنت های همراه  غیر قابل پیش‌بینی است: بسته به  شرایط آب و هوایی، ترافیک شبکه، ممکن است نوساناتی در عملکرد ایجاد شود و اینترنت قطع شود.

حتی زمانی‌که کاربران همزمان می‌خواهند از اینترنت تلفن همراه استفاده کنند، غالبا دسترسی به اینترنت، غیرممکن می‌شود؛ علت این امر این است که   ظرفیت محدود اتصالات در آن محل  تکمیل شده و درخواست‌های بیش از حد برای ارسال و دریافت دیتا در آن غیر ممکن می‌شود و همچنین استفاده از اینترنت همراه به جای وای فای باعث استفاده بیشتر از باتری گوشی می‌شود.

بهترین اپراتور اینترنت ثابت

از دیگر مزایای اینترنت خانگی چیست؟

مثال دیگری که میتوان از مزیت اینترنت خانگی نسبت به اینترنت همراه برشمرد قطع شدن اینترنت همراه هنگام مکالمه است. این قطع شدن اینترنت حتی در صورتی که تلفن شما زنگ هم بخورد اتفاق می‌افتد.

این مورد برای کسانی که بازی های آنلاین انجام می‌دهند یا استریم می‌کنند و کاربرانی که برنامه و فیلمی را به طور آنلاین تماشا می‌کنند، می‌تواند آزار دهنده باشد.

در ادامه مطلب انواع اینترنت های خانگی موجود در ایران را به ترتیب محبوبیت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع سرویس‌های اینترنت نامحدود خانگی

در ایران صدها شرکت اینترنت، انواع خدمات اینترنتی را عرضه می‌کنند. به‌منظور انتخاب بهترین سرویس اینترنت برای خانه، ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید. اینترنت ADSL و اینترنت TD-LTE از محبوب‌ترین انواع اینترنت خانگی هستند. در ادامه به‌طور مفصل بررسی می‌کنیم.

اینترنت ADSL؛ بهترین اینترنت خانگی بر پایه خطوط تلفن ثابت

اینترنت ADSL یکی از رایج ترین و بهترین اینترنت های خانگی کشور است که بسیاری از کاربران خانگی از آن استفاده می‌کنند. بنابراین پیدا کردن بهترین اینترنت ADSL  کمی دشوار است.

سرویس ADSL گستردگی بیشتری دارد. تعرفه های مختلف حجم و سرعت‌های متفاوت موضوعی است که می تواند بر انتخاب شما  در پیدا کردن بهترین سرویس adsl تاثیر بگذارد.

ADSL مخفف عبارت Asymmetric Digital Subscriber Line (خط مشترک دیجیتال نامتقارن)  است. این سرویس بعد از اینترنت Dial-up به دلیل سرعت بالا بسیار مشهور شد. کلمه نامتقارن در نام این سرویس، به معنی متفاوت بودن سرعت دانلود و آپلود است. معمولاً افرادی که به دنبال بهترین اینترنت خانگی هستند خواهان دانلود فایل‌های و آپلود سریع هستند؛ سرعت دانلود در سرویس اینترنت adsl  به طور کلی بیشتر از آپلود اندازه گیری شده است. این اینترنت خانگی  روی خطوط  تلفن تعریف شده اندکه  برای مصارف  روزانه از اینترنت انتخاب خوبی محسوب می‌شود

سرعت اینترنت ADSL

سرعت متوسط این اینترنت 24 مگ بر ثانیه است که بسیاری از شرکت‌های فروش اینترنت آن را 16 مگ تخمین زده‌اند. برای کسانی است که فاصله‌شان تا مرکز مخابراتی کم‌تر از یک کیلومتر باشد با استفاده از ADSL2+ می‌توان این سرعت را روی کاغذ تا 24 مگابیت بر ثانیه افزایش داد.

تجهیزات مورد نیاز اینترنت ADSL

تقریباً همه مناطقی که به خطوط تلفن ثابت دسترسی دارند، امکان استفاده از اینترنت ADSL را خواهند داشت. برای راه اندازی اینترنت ADSL نیازمند به یک  خط تلفن و مودم ADSL هستید و سرعت آن  وابسته به فاصله ی منزل شما از فرستنده ی شرکت ارائه دهنده  اینترنت و کیفیت سیم کشی ساختمان تان می‌باشد.

تا پیش از محبوب شدن تکنولوژی اینترنت همراه نسل سه و چهار (3G و 4G) اینترنت ADSL بهترین اینترنت خانگی محسوب می‌شد. البته این سرویس به دلیل  قیمت مناسب و سرعت معقول، همچنان در مناطق مختلف کشور مورد استفاده  می‌شود.نکته‌ای که درباره‌ی این نوع اینترنت وجود دارد این است که این اینترنت با خط تلفن و سیم کشی مسی کار می‌کند .پس اگر قصد دارید برای نقطه‌ای که خط تلفن ندارد، این نوع اینترنت را تهیه کنید، باید به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

مودم ADSL؛ بهترین اینترنت خانگی

اینترنت نامحدود TD-LTE؛ یکی از بهترین انواع اینترنت خانگی

بعد از گسترش شبکه‌ اینترنت همراه، دنیای اینترنت‌ خانگی با تحولی عظیم رو به رو  شد. با ظهور فناوری‌های اینترنت همراه 3G،4G و با توجه به سرعت اینترنت 5g، جدیدترین نسل اینترنت که به تازگی وارد بازار شده است، اینترنت‌ TD-LTE به بازار عرضه شد.

استاندارد اینترنت TD-LTE که مخفف Time Duplexing است در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است. فناوری LTE یا  به عبارتی تکامل بلندمدت، استانداردی است که جهت انتقال داده ها به صورت پرسرعت و بی‌سیم می‌باشد.این سرویس اینترنت نامحدود خانگی برخلاف سرویس ADSL به خط تلفن متکی نیست. برای استفاده از اینترنت TD-LTE به یک مودم مخصوص، سیم کارت نیاز دارید.همچنین قرارداشتن در منطقه تحت پوشش شبکه اپراتورهای اینترنت نیس واجب است.

سرویس TD-LTE سرعت بیشتری نسبت به ADSL دارد و راه اندازی آن بسیار سریع و آسان خواهد بود و برای کسانی که پایداری اینترنت سرعت بالا مدنظرشان است بهترین اینترنت خانگی قلمداد می‌گردد.. همین مزیت‌ها باعث شده است بسیاری از افراد به جای استفاده از سرویس ADSL به TD-LTE روی بیاورند.

پوشش دهی اینترنت TD-LTE

در ضمن اینکه آب و هوای بد و دیگر امواج در سرعت اون اختلال ایجاد می‌کند برای تهیه اینترنت ثابت TD-LTE باید منطقه ی خود را از لحاظ سرویس پوشش دهی بررسی کنید. که این کار توسط کارشناس شرکت ارائه دهنده  اینترنت انجام می‌شود.سرویس TD-LTE با این که سرعت بالایی دارد ولی پاسخگوی نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ نیست؛ بنابراین خرید پهنای باند اختصاصی به مراکز بزرگ و شرکت‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

تجهیزات لازم برای استفاده از اینترنت td-lte

1.یک مودم مخصوص td-lte .

2.یک سیم کارت مخصوص این مودم که لازم به ذکر است با این سیم کارت نمی‌توانید تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید.

اینترنت FD-LTE

علاوه بر اینترنت TD-LTE اینترنت FD-LTE هم وجود دارد که تفاوتش با TD در این است که FD بیشتر شبیه به اینترنت های خط تلفن همراه است .

شما در حال حرکت هم می‌توانید از مودم استفاده کنید، منتها پایداری اینترنت TD-LTE را تجربه نخواهید کرد .

معمولا برای اتصال به اینترنت FD-LTE نیازمند سیم کارت جداگانه ای از TD-LTE هستید ولی مودم همان مودم است.

ولی سیمکارت های TD-LTE ماهانت به طور ویژه ای خاصیت استفاده در هر دو حالت TD و FD  را دارد.

اینترنت TD-LTE یکی از بهترین انواع اینترنت خانگی پرسرعت

TD-LTE یا ADSL؛ کدام بهتر است؟

برای انتخاب بهترین اینترنت نامحدود خانگی از بین سرویس‌های ADSL و TD-LTE باید موارد مصرف خود را در نظر بگیرید. هر کدام از این سرویس‌ها مزایا و معایب خود را دارند. به‌طور کلی، سرویس ADSL نسبت به حجم دانلود در بسته‌های عرضه شده، هزینه معقولی دارد. در این نوع اتصال دور بودن از مراکز مخابراتی روی کیفیت پرسرعت ترین اینترنت خانگی تأثیر می‌گذارد. ولی پایداری ارتباط از نکات مثبت آن است. اگر به خطوط تلفن دسترسی داشته باشید، راه‌اندازی ADSL دردسری ندارد.  زمانی که در مناطق شلوغ زندگی کنیدِ در این حالت باید برای خالی شدن پورت در صف انتظار بمانید.

اینترنت Gaming

در مقابل، سرویس TD-LTE در ازای حجم دانلود هزینه بالایی دارد و شارژ کردن دائم آن چالش‌انگیز خواهد بود. پایداری این نوع ارتباط به شرایط جوی بستگی دارد. در هوای نامساعد با قطع و وصل شدن اتصال اینترنت مواجه می‌شوید. در حال حاضر، اکثر مناطق کشور تحت پوشش شبکه‌های موبایلی قرار دارند .بنابراین برای استفاده از اینترنت TD-LTE با محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود. راه‌اندازی این نوع اتصال بسیار آسان است.به طور خلاصه می‌توان گفت که

  • اینترنت TD-LTE بر خلاف ADSL به خط تلفن ثابت نیاز ندارد.
  • اینترنت TD-LTE سرعتی معادل 80 مگ بر ثانیه  و ADSL چیزی حدود 20  مگ بر ثانیه سرعت دارد.
  • از اینترنت TD-LTE  می‌توان در همه جای کشور استفاده کرد ولی ADSL محدود به یک مکان است.
  • اینترنت TD-LTE نصب و راه اندازی سریع تری نسبت به ADSL دارد.
  • هزینه ی اینترنت TD-LTE تقریبا متوسط است اما ADSL ارزان است.
  • اینترنت TD-LTE پینگ پایین تری نسبت به ADSL دارد که این یک مسئله بسیار مهم برای افرادی است که گیم بازی می‌کنند و یا استریم می‌کنند.

مقایسه اینترنت TD-LTE با ADSL برای انتخاب بهترین اینترنت نامحدود خانگی

اینترنت point to point چیست؟

یکی از بهترین اینترنت خانگی اینترنت point to point یا نقطه به نقطه به این صورت می‌باشد که دو مکان به وسیله ی اتصال با دستگاه فرستنده (شرکت اینترنت) و گیرنده ی امواج رادیویی (خانه یا محل کار) می‌توانند به همدیگر متصل شوند و تجربه ی باور نکردنی از اینترنت را به کاربران ارائه دهند.

مزایای اینترنت POINT TO POINT

این اینترنت قابلیت این را دارد تا کاربر با توجه به نیاز خود بسته ی مورد نظرش را تهیه کند.

یکی از ویژگی های خاص این اینترنت اختصاصی بودن  شبکه آن است

یعنی شما میتوانید تجربه اینترنت پرسرعت با حداقل تاخیر را  به دلیل نبود هیچ نویزی داشته باشید.

سرعت اینترنت POINT TO POINT

این نوع اینترنت ها برای افرادی است سرعت و پینگ را اولویت قرار می‌دهند به عنوان مثال گیمر ها و استریمرها یا افرادی که سرعت ثابت و بدون تغییر برایشان مهم است می‌توانند از اینترنت point to point

استفاده کنند .پس اگر می‌خواهید مستقیم به فرستنده ی اینترنت وصل شوید و تجربه ی اینترنتی بدون نویز سرعت بالا و تاخیر کم داشته باشید.

این فناوری بهترین اینترنت خانگی برای شما می‌باشد.

تجهیزات لازم برای اینترنت POINT TO POINT

روش استفاده از اینترنت point to point به صورت زیر است.

شما از یک کارشناس دعوت میکنید تا خانه و محل کارتان را از لحاظ نصب و نوع سرویس بررسی کند. سپس بر حسب نیاز خود میتوانید اشتراک تهیه کنید. هزینه دستگاه رادیویی و بسته های مورد نیاز شما متفاوت است .

برای مصارف سازمانی اینترنت point to point بهترین انتخاب است؛ زیرا قطعی حداقلی و سرعت بسیار بالایی نسبت به سایر اتصالات اینترنتی دارد.

بهترین اینترنت ای دی اس ال

 

اینترنت فیبر نوری

فیبر نوری فناوری است که اطلاعات و داده ها را به سریع ترین روش انتقال می‌دهد. این کار توسط سیگنال های نور در امتداد یک فیبر شیشه ای انجام می‌شود. دقیقا نمی‌شود گفت که این نوع اینترنت جزو بهترین اینترنت خانگی باشد چرا که بیش از حد حرفه‌ای است.

سرعت اینترنت فیبر نوری

اینترنت فیبر نوری بهترین سریع ترین اینترنت رابرای کاربران خانگی به ارمغان می‌آورد.در این فناوری تبادل داده‌ها به صورت لیزری انجام می‌شود.

فیبر نوری امکان ارائه سرعتی از 100 مگ بر ثانیه  تا 1 گیگ بر ثانیه را با حداکثر کیفیت برای شما رقم می‌زند.

بر خلاف کابل های فلزی نویزهای معمول که بر کابل های فلزی اثر میگذارد است فیبر نوری چون  نور حامل انتقال داده هاست از هر گونه نویز و تداخل در امان است. به همین دلیل ، تاثیری بر سیگنال های اطلاعات ندارد. در واقع فیبر نوری بهترین پهنای باند اینترنت را دارد.

از اینترنت  فیبر نوری برای شبکه داده هایی که مسافت خیلی طولانی از مرکز دارند استفاده می شود.

مزایا استفاده از اینترنت فیبر نوری

در واقع  فاصله از مرکز تاثیری در تجربه سرعت کاربران ندارد.

این فناوری اخیرا درایران، به شکل محدودی به وجود آمده است.

پروژه فیبر نوری استان قزوین در خرداد ماه ۱۴۰۱ افتتاح شد و استان‌های دیگر نیز به تدریج در پروژه ی  توسعه فیبر نوری قرار می‌گیرند.

طول عمر بسیار طولانی  فیبرهای نوری و استهلاک کم آن از مزایای دیگر فیبر نوری نسبت به کابل های مسی شبکه یا تلفن است.

پوشش دهی اینترنت فیبر نوری

در مرحله نخست باید استعلام کنید تا متوجه شوید محل سکونت شما به فیبر نوری مجهز شده است یا خیر.

برای استعلام از اینکه منزل یا محل کار  شما اینترنت فیبر نوری دارد ابتدا باید وارد سایت مخابرات شوید. و پس از آن شماره تلفن ثابت محل مورد نظرتان  را وارد کنید و از وجود یا عدم وجود فیبر نوری محل سکونت خود مطلع شوید.

بهتر است با انواع سرویس های فیبر نوری به طور خلاصه آشنا شوید.

Fiber to the x «FTTx» از اصطلاحاتی است که این روزها   زیاد به کار می‌بریم.

بسته به این که به جای «x» چه حرفی قرار بگیرد می تواند اشاره به روش های متفاوت ارائه آن به کاربر  باشد.

«FTTN» یا «Fiber To The Neighbourhood»

طریق فیبر نوری به کابینت ها  محله ها (کافو) می رسد. کافو ممکن است چند کیلومتر از محل زندگی شما  فاصله داشته باشد و بعد از کافو از طریق کابل های مسی (معمولاً ADSL) به کاربر ارائه شود. این روش به دلیل مسافت طولانی مشتری از کافو با افت سرعت شدید مواجه می شود و گزینه مناسبی نیست.

«FTTC» یا «Fiber To The Cabinet»

فیبر نوری به نزدیک ترین کافو به کاربر (حداکثر در فاصله 300 متری کاربر) ارائه داده می شود و سرعت بهتری نسبت بهFTTN  دارد.

«FTTB» یا «Fiber To The Building»

فیبر نوری به ساختمان می رسد و خدمات توسط کابل تلفن (معمولاً VDSL) تحویل داده می شود.. این اتصال برای ساختمان هایی مناسب است که اینترنت را برای مشاغل مختلف ارائه می دهند.

«Fiber To The Home»یا  FTTH

این اتصالات جزء مستقیم ترین خطوط فیبر به شمار می روند. با استفاده از این خطوط، شما فیبر را به طور مستقیم بدون وجود کابل مسی به خانه خودتان می آورید. البته این اتصالات به عنوان گرانترین اتصالات فیبر به شمار می‌اید. شما برای اینکه بخواهید شبکه فیبر نوری را راه بی‌اندازید باید یکی از انواع مودم فیبر نوری را داشته باشید

علاوه بر مزایای بسیار عالی شبکه فیبر نوری این فناوری معایبی هم دارد:

معایب اینترنت فیبر نوری

  • هزینه بسیار بالای نسبت به کابل مسی دارد.
  • نیازمند به کابل کشی متفاوتی از نوع کابل مسی است.
  • عدم پوشش دهی در بسیاری از مناطق ایران
  • به مودم مخصوص فیبر نوری نیاز دارید.
  • الیاف شیشه برخلاف کابل مسی به مواظبت بیشتری در یک کابل خارجی نیاز دارد.
  • کابل های فیبر نوری غالبا شکننده هستند. اگر کابل در شعاع چند سانتی متری خم شود، الیاف می‌شکند و یا سیگنال از بین می رود.

بهترین ارائه دهنده اینترنت adsl

ویژگی‌های اینترنت نامحدود خانگی ماهان نت

بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی ادعا می‌کنند حجم بسته‌های آن‌ها نامحدود است. درواقع، آن‌ها بسته‌هایی با حجم بالا با قابلیت پوشش‌دهی حجم ترافیک موردنیاز کاربران را به نام اینترنت نامحدود ارائه می‌دهند. ماهان نت، برای اولین بار در کشور بسته‌های نامحدود واقعی اینترنت خانگی را عرضه کرده است. این بسته ها برای کاربران خاص طراحی شده است. با خرید این بسته‌ها نگران اتمام حجم اینترنت نخواهید بود و استفاده از اینترنت نامحدود خانگی را تجربه خواهید کرد. این بسته‌ها با تنوع بالا، قیمت مناسب و سرعت عالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

ماهان نت بهترین شرکت اینترنت ADSL

با توجه به اینکه شرکت‌های اینترنت ADSL در هر منطقه و شهری ممکن است متفاوت باشند و همچنین به دلیل تغییرات مداوم در بازار، می توان به صورت قطعی ادعا کرد که شرکت ماهان نت بهترین شرکت اینترنت ADSL است.

به هر حال، شرکت ماهان نت یکی از بهترین شرکت اینترنت ADSL در ایران است و برای بسیاری از مشتریان خدمات خوبی را ارائه می‌دهد. این شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

به هر حال، قبل از انتخاب هر یک از شرکت‌های اینترنت ADSL، بهتر است با تحقیق و جستجوی اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها، از جمله خدمات، قیمت‌ها و شرایط قرارداد، تصمیم‌گیری نهایی را بگیرید.

نکاتی که نشان می‌د‌هد ماهانت بهترین ارائه دهنده اینترنت خانگی است

  1. این شرکت بسته ها و حجم های فراوانی با قیمت مناسب به کاربران عرضه می‌کند که می‌تواند این نوع اینترنت‌ها را به بهترین اینترنت خانگی تبدیل کند.
  2. این شرکت خدمات متفاوتی با توجه به نیاز مشتری ارایه می‌دهد.
  3. ماهانت توانسته است با استفاده از تجهیزات به روز و تکنولوژی. پیشرفته و فناوری های نوین مزایایی از قبیل ارایه ی خدمات ارتباطی و اینترنتی با بهترین سرعت و کیفیت مطابق استانداردهای روز دنیا .
  4. ماهانت از معدود شرکت‌هایی است که کارشناس مخصوص برای ارائه ی هر نوع  خدماتی به منزل یا محل کارتان می‌فرستد. به همین دلیل بهترین اینترنت خانگی را می‌توانید با خیال راحت تهیه کنید.
  5. پشتیبانی سرویس های ماهانت نسبت به بقیه شرکت های ارائه دهنده اینترنت به بالای 90 درصد می‌رسد
  6. ماهانت دارای پشتیبانی 24 ساعته است. این پشتیبانی اتصال اینترنت شما را در هر ساعت از شبانه روز تضمین می‌کند . و باعث می‌شود نگرانی ای بابت از دست رفتن اینترنت خود نداشته باشید
  7. گیمرها می‌توانند با تهیه بهترین اینترنت خانگی ویژه گیمرها با توجه به نیاز خود برای تجربه بهتر از برنامه های گیمینگ خود به بستر شبکه ی ماهانت از خدمات دسترسی با سرعت بالا و پینگ پایین بهره مند شوند.
  8. رابط کاربری ساده و کارآمد در خرید بهترین اینترنت خانگی شرایطی را فراهم کرده که تمامی مصرف کننده های خانگی با هر میزان تجربه و دانش از خدمات فروش پشتیبانی و کنترل سابقه مصرف خود استفاده کنند.
  9. کاربران ماهانت می‌توانند به مناسبت های مختلف از تخفیف ها و جوایز ارزنده بهره مند شوند .

بهترین اینترنت نامحدود خانگی را از ماهان نت بخواهید

در این مقاله انواع سرویس‌های اینترنت نامحدود خانگی را بررسی کردیم. سعی کردیم اطلاعات دقیقی درباره انواع این سرویس‌ها در اختیار شما قرار دهیم تا اینترنت point to point یا اموری که نیاز به اینترنت پرسرعت دارند برای منزل خود خریداری کنید. ماهان نت یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های خدمات اینترنتی در ایران است. برای انتخاب بهترین بسته‌ها باتوجه‌به نیاز خود، به فروشگاه ماهان نت سر بزنید. اگر به اطلاعات دقیق‌تر درباره انواع سرویس‌های ماهان نت، با شماره سراسری این مجموعه 1514 تماس بگیرید. کارشناسان آماده راهنمایی کامل شما هستند.

جمع بندی

امروزه به دلیل تنوع بالای خدمات اینترنتی و شرکت های گوناگون ارائه دهنده اینترنت پیدا کردن ارائه دهنده ی بهترین خدمات  اینترنت خانگی کمی دشوار شده است .در مطالب بالا توضیح جامع و کاملی از انواع سرویس های اینترنت خانگی مزایا و معایب آن ها تجهیزات لازم برای استفاده از هر کدام بیان کردیم که با این اطلاعات شما میتوانید بهترین اینترنت خانگی را برای خود و اطرافیانتان تهیه کنید .برای آگاهی از جدید ترین اخبار اینترنت می‌توانید اینستاگرام ماهان نت را فالو کنید.

 

بهترین اینترنت ثابت
سوالات متداول
  1. مشخصات بهترین اینترنت خانگی چیست؟

بهترین اینترنت خانگی از نظر کاربران با توجه به نیاز، محل سکونتشان ،مقدار حجم مصرفی،قیمت بسته ها و سرعت مورد نظرشان متفاوت باشد

  1. بهترین ارائه دهنده ی اینترنت خانگی در ایران کدام شرکت است؟

بهترین شرکت اراِیه دهنده اینترنت خانگی شرکتی است خدمات متنوع،بسته های مقرون به صرفه ،سرعت عالی،پشتیبانی متخصص و ماهر داشته باشد

  1. تفاوت اینترنت ADSL و TD-LTE در چیست؟

اینترنت ADSL سرعت متوسط و پهنای باند کمی دارد قیمت مناسبی دارد و نیازمند به خط تلفن است

اینترنت TD-LTE سرعت عالی پهنای باند بهتر و قیمت بالاتری دارد و نیازمند به خط تلفن نیست.

 

 

 

 

0/5 (0 نظر)

نظرات کاربران