ویژگی اینترنت مرکزی، دریافت سرویس اینترنت تا ۵۰ مگابیت برثانیه

امروزه استفاده از سرویس های اینترنتی آنلاین با کیفیت بالا برای کاربران برج ها ، مجتمع ها، مراکز علمی- پژوهشی، ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی، به یکی از پر اهمیت ترین فعالیت های روزانه تبدیل گردیده است. در این میان همواره، فاصله مشترک تا تجهیزات شرکت ارائه دهنده و محدودیت هایی از قیبل فقدان پورت، خطوط فیبر و PCM (خطوط انشعابی) عدم آنتن دهی سرویس های بیسیم همراه و همچنین وجود اختلال در بعضی از مراکز مخابراتی برای استفاده از کلیه سرویس های خانواده DSL نقش تعیین کننده ای را اجرا می نماید.

ماهان نت با بهره گیری از دانش فنی و کادر متخصص خود و کسب تجربیات متنوع، در سالهای اخیر نسبت به ارائه راهکارهای مختلف، سرمایه گذاری و تجهیز مراکز اداری، تجاری و مسکونی برای رفع این محدودیت ها و ارائه خدمات اینترنت پرسرعت مرکزی در بالاترین سطح کیفیت اقدام نموده است و در این راه اقدام به ارائه خدمات و سرویس  وایرلس و پهنای باند به بیش از  ۱۰۰ مجتمع مسکونی و تجاری کرده است.

تجهیز نمودن مجتمع به اینترنت مرکزی به دلیل فاصله کوتاه تا تجهیزات و یکپارچگی پشتیبانی و صرفه ی مالی بالا، دریافت خدمات اینترنت به صورت متمرکز، و ارائه استفاده از خدمات با کیفیت بالا را امکان پذیر می نماید که با استفاده از این تکنولوژی امکان دریافت سرویس اینترنت مرکزی تا سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم میکند.

خدمات پهنای باند اختصاصی یکی از سرویس‌های سفارشی و پرکاربرد ماهان نت برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک است. شرکت‌ها و سازمان‌ها، با خرید پهنای باند اختصاصی می‌توانند به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا، کمترین تأخیر و کیفیت پایدار دسترسی داشته باشند. این سرویس به صورت کاملاً اختصاصی ارائه می‌شود و کیفیت آن در 24 ساعت و 7 روز هفته تضمین می‌شود.

سرویس اینترنت مرکزی LAN با تکنولوژی  VDSL2

اینترنت مرکزی LAN، باقابلیت ارتباط بی سیم (Wireless) تا محل مجتمع و ارتباط مستقیم خدمات با کابل به کل مجتمع و مجزا نمودن خدمات دریافتی برای هر مشترک، ارائه شناسه کاربری و رمز عبور را برای هر مشترک امکان پذیر نموده است. همچنین در صورتی که یکی از مشترکین اقدام به تمدید اشتراک خود ننماید، تنها دسترسی آن غیرفعال خواهد گردیده و ارتباط دیگر مشترکین برقرار خواهد ماند. این سرویس VDSL2 که دارای قابلیت استفاده تا Mbps100 ارسال و دریافت به شکل متقارن و همزمان می باشد بصورت اقتصادی و کاربردی برای مراکزی نیاز به اشتراک گذاشتن فایل، تجهیزات و امکانات موجود در شبکه و ایجاد فضای بازی آنلاین را کاربرد دارد.

سرویس اینترنت مرکزی با تکنولوژی +ADSL2

خدمات اینترنت ADSL که با نصب دستگاهی به نام DSLAM در مراکز مخابراتی برای استفاده از ظرفیت خالی سیم تلفن و  انتقال اطلاعات (Data) ارائه می گردد، وابستگی مجتمع را به مراکز مخابراتی کاسته و امکان ارتباط سرویس +ADSL2 را با کیفیت و سرعت بالای Mbps20 برای مشترکین خود فراهم آورده است.

در این سرویس سرعت دسترسی واحد های مختلف تاثیری روی یکدیگر نداشته و هر واحد می تواند متناسب با نیاز خود به صورت جداگانه اقدام به خرید نموده و از امتیاز کاربران ویژه جهت پشتیبانی بهره مند گردد.

سرویس اینترنت مرکزی Hotspot  ماهان نت

هات‌اسپات، روشی برای دسترسی به شبکه‌های بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi است که در آن کاربران بدون نیاز به استفاده از شبکه‌ی مخابراتی، یا نرم‌افزاری جانبی، تنها با استفاده از قابلیت Wi-Fi می‌توانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند. موفقیت بدست آمده در ارائه خدمات مطمئن و با امنیت بالای هات اسپات برای تامین خدمات اینترنت وایرلس مراجعین مراکز تجاری بزرگ، برجهای اداری و مجتمع های تخصصی و سایر اماکن عمومی، زمینه استفاده از این سرویس را برای تمام متقاضیان آماده و قابل بهره برداری کرده و ارائه اینترنت رایگان را برای جلب رضایت بیشتر مراجعین در این مراکز در درسترس قرار داده است.

 

خدمات قبل از نصب اینترنت مرکزی

  • ارائه مشاوره و بررسی نیاز مراکز مسکونی و تجاری بصورت رایگان

  • ارائه زمان بندی عملیاتی، راه اندازی و تحویل خدمات به مشتریان

  • ارائه و راه اندازی سرویس آزمایشی اینترنت مرکزی

خدمات پس از نصب و راه اندازی اینترنت مرکزی

  • نصب و راه اندازی رایگان

  • ارائه تجهیزات بصورت امانی

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

  • ارائه جشنواره های متعدد با تخفیف ویژه

  • برگزاری مسابقات و امکان ایجاد رسانه تبلیغاتی برای مراکز تجاری

  • بررسی، رفع عیب سرویس و اعزام کارشناس در حداقل زمان ممکن

  • ایجاد لایه بازرسی و نظارت به خدمات ارائه شده و پشتیبانی و محافظت از حقوق مشترکین

0/5 (0 نظر)