خرید پهنای باند اختصاصی و اینترنت سازمانی پرسرعت

سرویس ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها

پهنای باند اختصاصی چیست؟ پهنای باند اختصاصی به میزان سرعت انتقال داده اختصاص داده شده به یک مشتری در یک شبکه ارتباطی اشاره دارد. به عبارت ساده‌تر، این به معنای این است که یک مشتری خاص می‌تواند از یک پهنای باند و ثابت برای ارسال و دریافت داده‌ها استفاده کند، و این پهنای باند به صورت اختصاصی و بدون تقسیم با سایر مشتریان قرار می‌گیرد. در واقع، پهنای باند اختصاصی به خانه ها ، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به سرعت و پایداری بالا دارند، ارائه می‌شود.

تجهیز نمودن مجتمع به اینترنت مرکزی به دلیل فاصله کوتاه تا تجهیزات و یکپارچگی پشتیبانی و صرفه ی مالی بالا، دریافت خدمات اینترنت به صورت متمرکز، و ارائه استفاده از خدمات با کیفیت بالا را امکان پذیر می نماید که با استفاده از این تکنولوژی امکان دریافت سرویس اینترنت مرکزی تا سرعت 200 مگابیت بر ثانیه را فراهم میکند.

اینترنت پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی) ماهان نت بر روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبر نوری و همچنین VPLS شرکت ارتباطات زیرساخت برای مشترکین قابل استفاده است. برای اطلاع از تعرفه پهنای باند اختصاصی با ما تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های خرید پهنای باند اختصاصی ماهان نت

مناطق تحت پوشش پهنای باند اختصاصی ماهان نت

ماهان نت گسترده ترین شبکه ی پوشش دهی در سراسر ایران را برای ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی در اختیار دارد؛ لطفا جهت بررسی و امکان سنجی محل درخواست سرویس خود نسبت به پر کردن فرم مقابل اقدام نمایید :

بررسی مناطق تحت پوشش

خرید پهنای باند اختصاصی و خدمات پس از فروش

ارائه تجهیزات به‌صورت امانی
نصب و راه‌اندازی سریع
تحویل سیستم نظارت و مانیتورینگ پهنای باند
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
بررسی، رفع عیب سرویس و اعزام کارشناس در کمترین زمان ممکن
بازرسی و نظارت بر خدمات ارائه شده پهنای باند به‌ منظور پشتیبانی و محافظت از حقوق مشترکین
به روز نگه داشتن شبکه و بستر خدمات ارائه شده
?

ویژگی‌های اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت

اینترنت اشتراکی دارای محدودیت‌هایی است که در بسیاری از شرایط توان پاسخ‌گویی به نیازهای ارتباطی سازمان‌ها را ندارد و در بسیاری شرایط آن‌ها را دچار مشکل می‌کند و اینترنت پهنای باند اختصاصی تمامی این مشکلات را رفع می‌کند. از ویژگی‌های خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت می‌توان به ارائه مشاوره در پیاده‌سازی خدمات پهنای باند و سیستم نظارت و پایش با استفاده از جدیدترین و به روزترین تجهیزات سخت افزاری اشاره کرد. همچنین شبکه انتقال پهنای باند با ظرفیت بسیار بالا (معادل ده‌ها گیگابیت برثانیه) در بسیاری از شهرهای ایران یکی از خدمات پهنای باند ماهان‌نت است که این شرکت را نسبت به خدمات سایر شرکت‌ها متمایز کرده است.

مراحل نصب و راه اندازی

راه اندازی خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان نت

1مذاکره و مشاوره برای اینترنت اختصاصی

متقاضیان اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت، پس از تماس با واحد فروش سازمانی به شماره 02187273، نیازهای خود را مطرح کرده و مشاورین ماهان نت اطلاعات لازم مثل قیمت پهنای باند اختصاصی را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

2امکان سنجی و تامین تجهیزات

پس از بررسی دقیق نیاز متقاضیان، امکان‌سنجی رایگان در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود. کلیه بسترهای موجود شامل ارتباط از طریق شبکه بی سیم و یا فیبرنوری بررسی و نهایتا بستر پیشنهادی و تجهیزات مناسب طی یک پروپوزال به متقاضی ارائه می‌گردد.

3امضای قرارداد

پس از بررسی نیاز متقاضی و انجام مراحل امکان سنجی، قرارداد سطح خدمات SLA معین با پایداری (Availability) بسیار بالا عقد می‌گردد.

4نصب و راه اندازی

در این مرحله پهنای باند مورد نیاز کاربر در مسیر و بر پایه بستر مناسب تامین و راه اندازی می‌گردد. و بعد از آن شما می‌توانید از اینترنت اختصاصی استفاده کنید.

تماس مستقیم با واحد مشاوره و فروش سازمانی برای خرید پهنای باند اختصاصی

021-87273

ثبت درخواست خرید پهنای باند اختصاصی اینترنت سازمانی

سوالات متداول

01اینترنت point to point یا نقطه به نقطه چیست؟ ارتباط آن با پهنای باند اختصاصی چیست؟

سرویس پهنای باند اختصاصی از طریق یکی از بسترهای موجود مانند فیبر یا شبکه بی سیم به متقاضی تحویل می‌شود. در سرویس ارتباطی بی سیم به دلیل نصب آنتن اختصاصی مستقل و اختصاصی برای مشتری بر روی دکل سرویس دهنده و بر روی پشت بام محل تحویل سرویس اصطلاحا به آن سرویس پوینت تو پوینت یا نقطه به نقطه نیز می‌گویند.

02آیا سرویس پهنای باند اختصاصی مناسب گیمرها هم هست؟

خیلی از مشترکین خانگی هم از سرویس پهنای باند اختصاصی به دلیل پینگ بسیار پایین برای استفاده های خاص مانند گیم آنلاین و یا ترید در بازارهای مالی استفاده می‌کنند.

03آیا سرویس پهنای باند اختصاصی مناسب تریدرها و فعالان بازارهای مالی هست؟

تریدرها بر روی سرویس خود بسیار حساس هستند و گاهی اوقات پینگ بالا و تاخیر در سرویس در سرعت انجام یک معامله آنها تاثیر می‌گذارد و موجب خسارت آنها می‌گردد. لذا استفاده از این سرویس برای تریدرها پیشنهاد می‌شود.

04پینگ سرویس اینترنت سازمانی یا بی‌سیم چه میزان است؟

با توجه به نقطه به نقطه بودن این سرویس برای مقاصدی مانند 8.8.8.8 می‌توان زمانی بین 30ms تا 50ms انتظار داشت.

05با توجه به اینکه سرویس اینترنت بی سیم پوینت تو پوینت تجهیزاتی گرانتر از بقیه سرویسها دارد چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید؟

ماهان نت تجهیزات امانی در اختیار مشتریانی که قرارداد یکساله منعقد می‌نمایند و سرویس حداقلی را خریداری می‌کنند که این موضوع از لحاظ اقتصادی برای مشتری به صرفه است.

تماس با ماهان نت

برای بهره‌گیری از اینترنت اختصاصی و اطلاع از تعرفه پهنای باند اختصاصی با یکی از روش های زیر با ما تماس فرمایید.