معرفی خدمات تلفن ثابت ماهان نت

شبکه‌های نسل آینده یا NGN (Next Generation Network)، ترکیبی از تلفن ثابت، همراه، دیتا و سرویس‌های Voice و Text است که گروه انتقال داده ماهان به خدمات خود افزوده است. با افزایش تقاضای استفاده کاربران خانگی و شرکت‌ها از خط‌های ثابت و عدم افزایش متناسب زیرساخت و خطوط مسی مخابرات، ماهان‌نت امکان جدیدی را برای کاربران خود ایجاد کرده که جایگزین خط‌های مخابرات می‌شود و به مراتب ارزان‌تر از آن‌ها نیز هست. تلفن ثابت ماهان‌نت، به کاربران امکان استفاده از خط تلفن مبتنی بر IP را با شماره مخصوص کاربر می‌دهد.

تلفن ثابت (NGN) چیست؟

با توسعه ارتباطات، مخابرات دیگر پاسخ‌گوی تقاضای متعدد شهروندان برای دریافت خط تلفنی برپایه زوج‌سیم مسی نیست. تلفن‌های ثابت به زبان ساده، نسل جدیدی از خطوط ثابت تلفن بر بستر اینترنت و بدون نیاز به سیم‌کشی هستند، که به جای مراکز مخابراتی پرهزینه، از سوییچ نرم‌افزاری استفاده می‌کنند. با استفاده از فناوری تلفن ثابت NGN، ماهان‌نت امکان واگذاری بدون محدودیت تلفن‌های ثابت شهری، بدون محدودیت‌های جغرافیایی، مراکز مخابراتی، سیم‌کشی‌های مسی یا غیرمسی، جابه‌جایی خطوط و غیره را فراهم کرده است.

این تلفن‌ها، برای استفاده‌های کاربری با خطوط ثابت مخابرات هیچ تفاوتی ندارند و همان نیازها که از خطوط مخابرات می‌رود را نیز مرتفع می‌کنند. به‌طوری‌که کاربر می‌تواند از انواع جابه‌جایی ترافیک صوتی اعم از ثابت به موبایل، موبایل به ثابت و ثابت به ثابت بهره ببرد. شبکه فعلی از ترکیب شبکه موبایل و وایرلس، شبکه دیتا و شبکه هوشمند تشکیل شده است. اما شبکه NGN که مبتنی بر IP و همچنین چند سرویس است، از سه شبکه نام‌برده، یک شبکه یکپارچه می‌سازد. به لطف خداوند و با به‌کارگیری از نیروی متخصص و تیم حرفه‌ای فنی و بازرگانی، خدمات تلفن ثابت ماهان‌نت، با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه، به کاربران، شرکت‌ها و سازمان‌‌ها عرضه می‌شود.

تلفن ثابت چه مزایایی دارد؟

  • از مزایای تلفن ثابت NGN می‌توان به برقراری ارتباطات باکیفیت‌تر، ارزان‌تر و با بازدهی‌ بالاتر از خط‌های تلفن ثابت فعلی اشاره کرد. از دیگر ویژپی‌های تلفن ثابت ماهان‌نت این است که کاربر دیگر با مشکلات جابه‌جایی خط تلفن مواجه نخواهد شد. به‌طوری‌که کاربران حتی در صورت جابه‌جایی مکانی ، می‌توانند شماره خود را به هر نقطه‌ای انتقال دهند.
  • افزایش حجم ترافیک دیتا موجب شده تا سرویس‌دهندگان مخابرات، در شبکه بازنگری کنند و راه‌حلی را برای این مشکل پیدا کنند. پیاده‌سازی NGN در شبکه‌ تلفنی، راه‌حلی برای رقابت‌های فشرده و افزایش حجم ترافیک بوده است. ماهان‌نت امکان انتخاب شماره رند تلفن ثابت را هم برای کاربران این خطوط مهیا کرده است.
  • از دیگر امکاناتی که تلفن ثابت NGN در اختیار کاربران قرار می‌دهد این است که برای راه‌اندازی اینترنت نیازی به خطوط مسی مخابراتی نخواهید داشت و با استفاده از این خط، در هرجایی که باشید می‌توانید به‌سادگی سرویس اینترنت پرسرعت را روی بستر وایرلس راه‌اندازی نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سرویس با ماهان نت در ارتباط باشید.

مزایای تلفن ثابت

مناسب است اگر می‌خواهید هر زمانی خط خود را به هرمکانی انتقال دهید.
مناسب است اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و نیاز به یک شماره ثابت دارید.
مناسب است اگر مستاجر هستید و می‌خواهید شماره شما همیشه ثابت باشد.
مناسب است اگر شرکت مخابرات، امکان ارائه خط به منزل و شرکت شما را ندارد.
مناسب است اگر تمایل دارید هرجا که هستید، خط تلفن ثابت شما همراهتان باشد.
مناسب است در نتیجه استفاده از تلفن ثابت NGN ماهان‌ نت به شما توصیه می‌‌شود.

ثبت درخواست تلفن اینترنتی (NGN)

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.