چگونه با برنامه تایپ در گوشی اندروید یا ios خود کار کنیم؟ امکان تایپ سریع با گوشی وجود دارد؟ چگونه می‌توان با نرم افزار افزایش سرعت تایپ اندروید کارد کرد؟ با ماهانت همراه شوید تا به شما آموزش دهیم چگونه از گوشی خود به عنوان یک كيبورد فارسي حرفه ‌ای و سریع برای تبديل گفتار و تایپ دستی استفاده کنید.

در گذشته با بهترین گوشی‌ها تنها امکان مکالمه صوتی وجود داشت، رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی انواع برندهای گوشی‌ همراه نیز دچار تحول شگفت انگیزی شدند. امروز از یک تلفن همراه به عنوان یک کنسول قوی بازی، یک ضبط صوت یا میکروفون و keyboard قوی می‌توان استفاده کرد. در نسل جدید تلفن‌های همراه نرم‌افزارها و برنامه‌های زیادی برای تایپ فارسی سریع وجود دارد یکی از مهمترین آنها نرم افزار ورد است. برای آموزش تایپ سریع با گوشی با شرکت ارائه دهنده اینترنت ماهان نت همراه شوید.

در ادامه شما را با انواع برنامه حرفه ‌ای تایپ سریع، نرم افزارافزایش سرعت تايپ اندروید، تايپ صوتي و نرم افزار تبدیل گفتار به متن و نیز روش تایپ سریع ده انگشتی آشنا خواهیم کرد.

اینترنت LTE

بهترین نرم افزار تایپ در اندروید چیست؟

آسان‌ترین روش کار با ورد گوشی کدام است؟ همان طور که در ابتدای مبحث ” بهترین برنامه تایپ در گوشی” اشاره کردیم یکی از بهترین برنامه‌های تایپ سریع با گوشی می‌توان به Microsoft office است. به همین دلیل در ادامه این مطلب به تشریح تمام نکات کار با ورد گوشی خواهیم پرداخت.

پس از دانلود و نصب فایل ورد برنامه را اجرا کنید. پس از باز کردن اپلیکیشن، صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در پایین آن سه گزینه وجود دارد.

  • Recent؛ از طریق این قسمت می‌توانیم ادامه مطلب قبل را تایپ کنیم.
  • Shared؛ در این بخش می‌توانیم از اسناد به اشتراک گذاشته شده استفاده کنیم.
  • Open؛ از طریق این قسمت می‌توانید به تمام فایل‌های از قبل تایپ شده دسترسی خواهید داشت.

دوستان عزیز، برای اطلاع از بسته‌های اینترنت LTE به این صفحه مراجعه کنید.

ایجاد فایل جدید در برنامه ورد

به منظور تایپ فارسی متن مورد نظر از طریق بهترین برنامه تایپ فارسی اندروید روی آیکن + در بالای صفحه ضربه بزنید تا یک صفحه تایپ تازه برای شما باز کند. در این صفحه قالب‌های آماده ورد وجود دارد که شما برحسب نیاز می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید.

در صورت تمایل به انتخاب یک صفحه خالی بدون قالب پیش فرض می‌توانید گزینه blank را انتخاب کنید. این صفحه دارای سه بخش است

  1. بخش بالایی؛ در این قسمت نام فایلی که ایجاد کرده‌اید قابل مشاهده است.
  2. بخش میانی؛ که قسمت مخصوص تایپ سریع با گوشی است
  3. قسمت پاینی

نکته قابل توجه در خصوص نسخه رایگان برنامه تایپ در گوشی این است که شما می‌توانید برای درج کامنت یا مشاهده تغییرات اقدام نمایید. اما برای فعال سازی همه قابلیت‌های اپلیکیشن باید حساب خود را فعال کنید و بابت آن پول پرداخت کنید.

مقاله مرتبط: دانلود face app

تایپ سریع با گوشی

انواع برنامه تایپ حرفه‌ای در گوشی

تایپ سریع با گوشی یک مهارت بسیار کارآمد است زیرا گوشی یک وسیله کوچک و قابل حمل و نقل است. استفاده از آن جای زیادی نخواهد گرفت و بدون دردسر می‌توانید در صف اتوبوس یا در مترو به تایپ متون معوقه خود بپردازید.این که بتوانید با ده انگشت خود یک تایپ سریع و بی غلط داشتهع باشید بسیار مطلوب تر است.مهارت تایپ سریع با گوشی به روش ده انگشتی قابل آموزش و یادگیری است. اگر به هر دلیلی نیاز دارید تا با برنامه تایپ در گوشی کار کنید و نیاز است تا تایپ سریع را یاد بگیرید با ما همراه باشید. برای تایپ و استفاده از برنامه های آنلاین نیاز به اینترنت پرسرعت دارید. پشنهاد ما به شما اینترنت خانگی ماهان نت است.

  • تایپ ده انگشتی با كيبورد فارسي آیفون، اندروید و… تفاوتی باهم ندارد. تایپ ده انگشتی یک مهارت است که شما بدون اینکه به صفحه كيبورد آيفون خود نگاه کنید با سرعت بسیار زیاد می‌توانید تایپ کنید.

1.   نرم افزار آموزش تایپ انگشتان طلائی

این برنامه تایپ حرفه‌ای برای افرادی که قصد یادگیری تایپ ده انگشتی دارند بسیار مفید است.امکانات نرم افزار تایپ فارسی اندرید تایپ طلائی بسیار بیشتر از آنچه شما نیاز دارید است.اپلیکیشن تایپ طلائی شما را با تمامی حروف فارسی و انگلیسی آشنا خواهد کرد.به شما یاد خواهد داد انگشتان خود را چگونه بر روی keybord قرار دهید و حرکت کنید تا بتوانید یک تایپ سریع با گوشی یا pc داشته باشید.

2.   برنامه rapid typing

برنامه تایپ در گوشی و آموزش تایپ ده انگشتی به همراه صفحه کلید تایپ سریع ؛ در برنامه تایپ در گوشی rapid typing خواهید آموخت چگونه یک تایپ سریع با گوشی یا هر كيبورد فارسي و انگلسی دیگر داشته باشید. لازم به تذکر است برای نصب این برنامه لازم است تا ابتدا برنامه فلش را اجرا کنید.

یکی از مزایای برنامه تایپ در گوشی و آموزش تایپ سریع در گوشی زبان فارسی آن است.این برنامه بعد از پایان هر تست میزان اشتباهات شما را اعلام خواهد کرد.

برنامه تایپ حرفه ای

3.   برنامه تایپ در گوشی و آموزش تایپ سریع SOLO TYPING TUTOR

سومین برنامه آموزش تایپ سریع در گوشی یا دیگر کیبوردها SOLO TYPING TUTOR نام دارد. این برنامه به راحتی به شما آموزش می‌دهد چگونه با ده انگشت خود در تایپ سرعت زیادی داشته باشید. امکانات بارز SOLO TYPING TUTOR عبارتند از؛

  • طراحی مدرن و رابط کاربری آسان
  • افزایش سرعت تايپ
  • کاهش غلط در تایپ
  • صفحه کلید سه بعدی
  • تایپ در مناطق مشکل دار
  • آموزش تایپ سریع با گوشی و دیگر کیبوردها توسط انیمیشن سرگرم کننده
  • پشتیبانی از تمام نسخه‌های ویندوز

تایپ کردن روی صفحه لمسی موبایل به سادگی تایپ کردن روی کیبورد کامپیوتر نیست. تایپ کردن روی یک شیشه، به‌دلیل اینکه حس تایپ کردن را منتقل می‌کند شاید برای هرکسی جذاب نباشد.

اینترنت ADSL

اما وقتی هیچ چاره‌ای برای تایپ کرن در موبایل‌های هوشمند به جز لمس صفحه شیشه‌ای نداریم، باید از ترفندهایی استفاده کنیم تا سرعت تایپ کردن ما بالاتر برود. همینطور از آن‌جایی که امروزه همه مردم زمان زیادی را صرف کار کردن با موبایل خود می‌گذرانند، یادگیری چند ترفند، به شما در ذخیره زمان کمک بسیاری می‌کند.

4. از Gboard استفاده کنید

جی بورد، که قبلاً به عنوان کیبورد گوگل نیز شناخته می‌شد، به سرعت در موبایل‌های اندرویدی محبوبیت پیدا کرد. Gboard ویژگی‌های بسیاری دارد اما این‌جا فقط به تعدادی از آن ویژگی‌ها که به شما در سریع‌تر تایپ کردن کمک می‌کند اشاره می کنیم.

بهترین کیبورد برای موبایل‌های اندرویدی، جی بورد است که ماهان‌نت در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های آن اشاره خواهد کرد:

  • سریع‌تر از همیشه از ایموجی‌ها استفاده کنید

ایموجی‌ها به قدری بین مردم محبوبیت پیدا کرده‌اند که تبدیل به یک زبان جدید در فضای اینترنت شده‌اند. از آن جایی‌که گوگل هم نمی‌خواست کاربرانش از این فضای جدید دور باشند، دسترسی به ایموجی‌ها را سریع‌تر از همیشه کرد.

Gaming-Banner

دیگر آن دوران که باید یک صفحه را مدام اسکرول کنید تا ایموجی مورد نظرتان را پیدا کنید گذشته است. برای پیدا کردن ایموجی دلخواه‌تان تنها کافی‌ست تصویر ایموجی را برای طولانی مدت نگه دارید، سپس صفحه جستجوی ایموجی باز می‌شود که می‌توانید آن‌جا ایموجی موردنظرتان را جستجو کنید.

همچنین اگر زمان برای شما اهمیت ندارد و به دنبال یک ایموجی هستید که آن را پیدا نمی‌کنید، می‌توانید با کشیدن تصویر، آن ایموجی را جستجو کنید.

  • کنترل دقیق روی مکان‌نمای صفحه

حتماً برای شما پیش آمده که هرچقدر هم سعی کنید دقیق تایپ کنید، بازهم یک یا دو کلمه را اشتباه بنویسید. تایپ کردن روی صفحه موبایل‌های کوچک، کمی مانع سرعت تایپ شما می‌شود.

خوشبختانه جی بورد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کنترل‌تان به مکان‌نما بیشتر شود. برای این‌که بهتر متوجه این قضیه بشوید، باید صفحه را به سمت چپ یا راستتان لمس کنید. همچنین، اگر نیاز به حذف همزمان چند کلمه داشته باشید، می‌توانید کلید «backspace» را یک بار لمس کنید و به سمت چپ بکشانید.

  • اعداد و کاراکترهای ویژه را سریع‌تر تایپ کنید

به‌طور پیش‌فرض برای این‌که از اعداد استفاده کنید باید یک‌بار کلیدی که اعداد را نمایش می‌دهد لمس کنید. اما اگر همیشه ناچار به استفاده از اعداد هستید، بهتر است به تنظیمات جی بورد بروید، روی گزینه preferences کلیک کنید، و Number row را فعال کنید. حالا اعداد در یک ردیف مجزا به شما نمایش داده خواهد شد.

صفحه کلید تایپ سریع

بهترین برنامه تایپ در گوشی

همان طور که در ابتدای مقاله “بهترین برنامه تایپ در گوشی” اشاره کردیم یکی از جذابترین فعالیت‌های مفید با گوشی انحام تایپ است.امروز انواع برنامه تایپ در گوشی برای یک تایپ سریع وجود دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد؛

برای کسانی که گوشی آیفون دارند

  • برنامه تایپ در گوشی SWIFTKEY ؛ ابن اپلیکیشن یکی از محبوبترین كيبورد فارسي و انگلیسی برای گوشی آیفن را دارد. كيبورد فارسي در این برنامه به خوبی پشتیبانی می‌شود.
  • برنامه تایپ در گوشی GBOARD؛ این کیبورد توسط گوگل طراحی و ارائه شده است.این KEYBOARD غیراز داشتن ایموجی‌های خیلی متنوع در اجرای تایپ سریع در گوشی بسیار ماثر است.

بهترین برنامه تایپ فارسی اندروید

  • برنامه تایپ در گوشی SMART KEYBOARD PRO؛ این نرم افزار بسیار کم حجم است و تمام نیاز شما برای اجرای یک تایپ سریع با گوشی را فراهم خواهد کرد.
  • برنامه تایپ در گوشی MULTI LING؛ بزرگترین ویژگی برنامه تایپ در گوشی مورد نظر پشتیبانی از اغلب زبانهاست. سرعت تايپ در این برنامه بسیار بالا می‌تواند باشد اگر شما با قوانین تاپ سریع با گوشی آشنا باشید.

  تايپ صوتي

لازم است بدانید برای نوشتن یک متن حتما لازم نیست یک نویسنده یا تایپیست حرفه‌ای باشید. انواع نرم افزار و برنامه تایپ در گوشی همچون GBOARD ، WORDو … وجود دارد با استفاده از آنها خواهید توانست در هر شرایطی بنویسید.هر شخص مطمئنا یک روز به تایپ یک متن با گوشی یا کامپیوتر نیاز پیدا خواهد کرد برای انجام هرچه بهتر این عمل لازم است با انواع نرم افزار تایپ در اندروید و ویندوز آشنا شوید.همانطور که در ابتدای مبحث ” بهترین برنامه تایپ در گوشی” به آن اشاره کردیم قوانین و روش استفاده از كيبورد آيفون با كيبورد فارسي اندروید در تایپ سریع با گوشی یکی است و فرقی ندارد شما یک گوشی یا سیستم عامل اندروید دارید یا IOS .

اگر لازم است به طور مداوم تایپ کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از انواع برنامه تایپ در گوشی صوتی استفاده کنید. در ادامه مبحث” بهترین برنامه تایپ در گوشی ” به معرفی چند اپلیکیشن برای تايپ صوتي در گوشی خواهیم پرداخت.

  • برنامه تایپ در گوشی به صورت صوتی SPEECHNOTES
  • اپلیکیشن ت تبديل گفتار بگو مینویسه
  • نرم افزار تايپ صوتي SPEECH TO TEXT NOTEPAD

چرا ماهان نت را برای خرید سرویس اینترنت برگزینیم؟

با ماهان نت در جریان بروزترین اخبار دنیای دیجیتال باشید. شرکت معتبر ماهان نت ارائه دهنده جدیدترین خدمات سرویس‌های نسل جدید اینترنت آماده است تا شما را در راه اندازی و برخورداری از اینترنت پر سرعت مشاوره و همراهی کند. برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های ما به پیج اینستاگرام ماهان نت سر بزنید.

نرم افزار تایپ در اندروید

سخن آخر

امروز با وجود انواع گوشی‌های هوشمند نباید نگران نگارش متن باشید. حتی اگر نویسنده یا تایپیست حرفه‌ای نیستید میتوامید با انواع برنامه تایپ در گوشی چه با استفاده از كيبورد فارسي و انگلیسی و چه با استفاده از تايپ صوتي، بسیاری از نیازهای خود را برطرف کنید. تایپ سریع با گوشی مهارتی است که با آموز بدست خواهید آورد. در مبحث ” بهترین برنامه تایپ در گوشی ” انواع نرم افزار تایپ انگلیسی در اندروید یا تایپ فارسی در آیفون و نیز آموز تایپ ده انگشتی را برای علاقمندان معرفی کردیم.

سوالات پرتکرار

  • بهترین برنامه تایپ در گوشی برای آیفن کدام است؟
  • برنامه تایپ در گوشی SWIFTKEY
  • برنامه تایپ در گوشی GBOARD.
  • بهترین برنامه تایپ در گوشی برای اندروید کدام است؟
  • برنامه تایپ در گوشی SMART KEYBOARD PRO
  • برنامه تایپ در گوشی MULTI LING
  • بهترین برنامه تايپ صوتي برای گوشی کدام است؟
  • برنامه تایپ در گوشی به صورت صوتی SPEECHNOTES
  • اپلیکیشن تايپ صوتي بگو مینویسه
  • نرم افزار تايپ صوتي SPEECH TO TEXT NOTEPAD
1/5 (1 نظر)