همراهان عزیز ماهان‌نت

شما سرویس اینترنت خود را به چه صورت تمدید می‌کنید؟

اگر شما هم یکی از کاربران اینترنت پرسرعت ADSL و اینترنت TD-LTE ماهان‌نت هستید، روش‌های مختلفی برای شما درنظر گرفته‌ایم تا برای تمدید سرویس خود با مشکلی مواجه نشوید.

اپلیکیشن

ساده‌ترین راه برای تمدید اینترنت ADSL و  TD-LTEماهان نت استفاده از اپلیکیشن است. با استفاده از اپلیکیشن و با در دست داشتن نام کاربری و رمزعبور خود، می‌توانید به سرعت اینترنت خود را شارژ کنید.

بعد از ورود به اپلیکیشن روی گزینه «شارژ آنلاین» کلیک کنید. سپس سرویس یا ترافیک مورد نظر را انتخاب کنید و با انتخاب یکی از درگاه های امن پرداخت آنلاین، نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

در اپلیکیشن ماهان‌نت به صورتحساب‌ها، شرح پرداخت‌ فعلی و پرداخت‌های قبلی، ریزمصرف و سایر اطلاعات خود دسترسی دارید.

ثبت‌نام آنلاین

در صورتی‌که متقاضی اینترنت پرسرعت ADSL و اینترنت بی سیم TD-LTE هستید، روش‌های بسیاری پیش روی شما هست. اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها مراجعه به وبسایت ماهان‌نت و خرید آنلاین هست.

چرا؟

همه افراد ترجیح می دهند اگر قرار هست بین تنوعی از محصولات، یکی را انتخاب کنند، آن محصولات را در قیاس با هم قرار دهند و بهترین گزینه را انتخاب کنند. خرید یک سرویس اینترنتی هم به همین صورت هست که برای این‌که بهترین انتخاب را داشته باشید می‌توانید گزینه‌های پیش روی خود را در قیاس باهم بگذارید؛ کاری که با خرید تلفنی قطعاً میسر نمی‌شود.

اگر پیش از ثبت‌نام تمایل به مشاهده لیست سرعت‌، ترافیک و تعرفه‌ها دارید، با ورود به صفحه «تعرفه ADSL2+» به سادگی از همه چیز مطلع خواهید شد. در این صفحه لیستی از تعرفه‌ سرویس‌های غیرحجمی، سرویس اولیه، ترافیک اضافه و پیشنهاد ویژه تمدید به شما نمایش داده خواهد شد. ماهان‌نت سعی داشته تا طرح‌ها و سرویس‌های خود را به بهترین نحو در این صفحه نمایش دهد.

 

تماس

در صورتی‌که به هیچ یک از روش‌های بالا دسترسی ندارید با یکی از شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ماهان‌نت در واحد امور مشترکین، اینترنت شما را تمدید و شارژ کنند:

شماره سراسری: ۱۵۱۴

۰۲۱۸۷۲۷۷

۰۲۱۷۳۴۰۰

برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر، اینستاگرم ماهان‌نت را دنبال بفرمایید.

تمدید آنلاین

اگر یکی از کاربران اینترنت پرسرعت هستید، حتماً این اتفاق را تجربه کرده‌اید که سرعت در مواقعی شارژ اینترنت شما تمام می‌شود و برای تماس با شرکت عرضه کننده اینترنت، به تلفن دسترسی ندارید. شما برای شارژ اینترنت هیچ نیازی به تماس تلفنی ندارید.

چرا؟

بعد از ثبت‌نام اینترنت پرسرعت به شما یک نام کاربری و رمزعبور داده می‌شود که می‌توانید با ورود به صفحه «ورود مشترکین»، این نام کاربری و رمزعبور را وارد کنید. سپس اطلاعات سرویس به شما نمایش داده خواهد شد که از آن‌جا می‌توانید مقدار ترافیکی که لازم دارید را تهیه کنید. همچنین جشنواره‌ها و تخفیف‌هایی که در بازه‌های زمانی مشخص تعریف می‌شوند به شما نمایش داده خواهد شد. درنتیجه می‌توانید هر زمان که لازم دارید سرویس خود را تمدید کنید.

دکمه «ورود مشترکان» همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بالای منوی سایت قرار گرفته است و با انتخاب آن و ورود نام کاربری و رمزعبور خود می‌توانید به اطلاعات موردنیاز دست پیدا کنید.

0/5 (0 نظر)