تمدید اشتراک از طریق سایت ماهان نت

مشترکان اینترنت پرسرعت TD-LTE و ADSL ماهان نت، جهت تمدید اشتراک سرویس اینترنت خود، می توانند به یکی از سه روش زیر، نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند.

۱- ورود به سامانه مشترکین

به منظور ورود به سامانه مشترکین ماهان‌نت، ابتدا در مرورگر موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ خود آدرس my.mahannet.ir را جستجو کنید و نام کاربری و رمزعبور خود را وارد نمایید. در صورت فراموشی رمزعبور، گزینه «بازیابی کلمه عبور» را انتخاب نمایید تا رمزعبور به شما موبایل شما ارسال شود.

۲- تمدید سرویس فعلی

پس از ورود به سامانه، با انتخاب گزینه «خرید آنلاین» صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که از آن‌جا می‌توانید با کلیک روی «تمدید سرویس فعلی» جزییات سفارش خود را ملاحظه بفرمایید.

۳- خرید سرویس جدید

برای تغییر سرویس فعلی خود در صفحه خرید آنلاین، گزینه «خرید سرویس جدید» را انتخاب نمایید تا تمام سرویس‌های قابل خرید به شما نمایش داده شوند. با انتخاب سرویس مورد نظر، جزئیات سفارش به شما نمایش داده خواهد شد.

۴- درگاه پرداخت

پس از مشاهده جزییات سفارش خود، در صورت اطمینان از سفارش خود، درگاه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا سرویس منتخب شما خریداری شود.

تمدید اشتراک از طریق اپلیکیشن ماهان نت

جهت تمدید از طریق اپلیکیشن ماهان نت ابتدا اپلیکیشن ماهان نت را روی موبایل خود نصب کنید.

بعد از ورود نام کاربری و رمزعبور، در صفحه باز شده گزینه «شارژ آنلاین» را انتخاب نمایید. سپس برای تمدید سرویس فعلی خود گزینه «تمدید سرویس فعلی» را انتخاب نمایید. همچنین برای تغییر سرویس فعلی می‌توانید «خرید سرویس جدید» را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب سرویس مورد نظرتان، با انتخاب درگاه پرداخت مورد نظر خود فرآیند تمدید سرویس تکمیل می‌شود.

تمدید اشتراک از طریق تماس با ۱۵۱۴

جهت تمدید اشتراک به صورت تلفنی، با شماره تلفن سراسری ۱۵۱۴ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان واحد تمدید اشتراک شما را در جهت تکمیل مراحل تمدید سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE یا ADSL یاری کنند.

 

0/5 (0 نظر)