اینترنت پر سرعت +۲ ADSL

روی خطوط فیبر – ONU – pgs– pcm

آیا شما جز کسانی هستید که درخواست سرویس اینترنت پر سرعت ADSL+2 داشته اند اما بعضا با مشکل خطوط فیبر- pcm- pgs یا onu روبرو شده اید و نتوانستید از اینترنت پر سرعت بر روی خط تلفن خود بهره مند شوید؟ برای انتقال اینترنت پر سرعت از مراکز مخابراتی به منازل نیاز به یک زوج سیم مستقیم از مرکز مخابرات به منازل هستیم.

معرفی خطوط فیبر یا ONU

زمانیکه به متقاضی گفته می شود خط آنها به دلیل مشکل فیبر یا ONU امکان برقراری سرویس اینترنت پر سرعت را ندارد متعجب می شوند! در حالی که انتظار آن را دارند که خط آنها امکانات بیشتری داشته باشد. اشکال آنجاست که مخابرات از یک رشته فیبر نوری برای ارایه خط تلفن به کاربران بسیاری اقدام می نماید، و اینجاست که امکانات بسیار زیاد فیبر نوری به دلیل به اشتراک گذاری امکانات آن، امکان انتقال اینترنت پر سرعت را ندارد. در این حالت از یک فیبر برای ارایه چند هزار خط تلفن به کاربران اقدام می شود که دلیل اصلی عدم امکان ارایه اینترنت پر سرعت ADSL+2 به متقاضیان می باشد.

اینترنت فیبر نوری

معرفی خطوط pgs یا pcm

شرکت مخابرات به دلیل کمبود امکانات از دستگاههایPGS یا PCM از یک زوج سیم استفاده کرده و ۸ خط تلفن به متقاضیان ارایه می کنند. این دلیل اصلی عدم امکان ارایه اینترنت پر سرعت ADSL+2 به متقاضیان می باشد.

استفاده از یک زوج سیم برای ارایه ۸ خط تلفن به متقاضیان توسط مخابرات به دلیل نبود امکانات دلیل عدم امکان ارایه اینترنت پر سرعت ADSL+2 بر روی خطوط آنها می باشد.

راه حل پیشنهادی:

بهترین و مناسب ترین راه برای رفع مشکل خطوط فیبر مخابرات، استفاده از فناوری جدید اینترنت فوق پرسرعت TD-LTE است که ماهان نت عرضه آن را به تازگی آغاز کرده است. از مزایای اینترنت TD-LTE ماهان نت، سرعت بالا (تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه)، پایداری بالا و عدم محدودیت و وابستگی به مخابرات و خط تلفن ثابت است. شما با استفاده از این سرویس ماهان نت، بدون نیاز به خط تلفن ثابت و در هر نقطه از ایران، در محل کار یا منزل خود، می توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

فیبر نوری
تماس با ماهان نت

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.