با ماهان نت همیشه یک سر و گردن از بقیه بالاتری!

تفاوت سرعت اینترنت را با ماهان نت احساس کنید

متفاوت باش!

در روزهای پاییزی که دغدغه همه سرعت و کیفیت اینترنت است، شما با ماهان نت متفاوت خواهی شد!

اما چرا؟

شمال باشی یا جنوب، غرب باشی یا شرق، فرقی نداره! اینترنت LTE ماهان نت در تمام نقاط ایران سرعتی معادل 8 تا 80 مگابیت در اختیارت شما قرار میده! و جذاب تر این که نوسان نداره، همیشه کیفیتش پایداره!

پس امروز وقت ماهان نتی شدنه! همین حالا ماهان نتی شو چون این یک فرصت تکرار نشدنیه!

با ما باش تا ثابت کنیم، با ماهان نت همیشه یک سر و گردن از بقیه بالاتری…

انتخاب بسته های پاییزی ماهان نت

سوالات متداول

01مراحل خرید تا تحویل اینترنت TD LTE چگونه است؟

کارشناسان ماهان نت پس از نصب و راه اندازی، تست کیفیت اینترنت را برای شما انجام میدهند. پس آن ماهان نت طی 7 روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود. بنابراین چنانچه با کوچک ترین مشکلی رو به رو باشید در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف میکنیم و همراه شما خواهیم بود. تماشای لبخند رضایت شما عزیزان بزرگ ترین ارزشمندترین سرمایه ماست.

02در صورتی که کیفیت مورد نظرم را دریافت نکردم باید چکار کنم؟

اینترنت همراه توسط اپراتورهای تلفن همراه و برای موبایل ارائه می شوند. اما در مواقعی که آنتن دهی محدود شده باشد، دسترسی به اینترنت همراه با اختلال مواجه می شود و احتمال قطعی آن نیز از سمت اپراتورها وجود دارد. اینترنت ثابت TD LTE با استفاده از مودم TD LTE و با سرعت بالا اینترنت را ارائه می دهد و احتمال قطعی اینترنت ثابت بسیار پایین می باشد.

03از کجا متوجه بشم من در منطقه تحت پوشش هستم؟

فرم را در ابتدای صفحه پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . بعد از دریافت اطلاعات ، کارشناسان موقعیت مکانی شما را بررسی کرده و تحت پوشش بودن موقعیت شما مشخص میشود .

04من مودم TD-LTE دارم ولی ماهان‌نت نیست، آیا میتوانم از بسته‌های بدون مودم استفاده کنم؟

بله . تمامی از تمامی مودم ها میتوان برای اینترنتی ماهان نت استفاده کرد . کافیست با تکمیل فرم و تماس کارشناسان ما به شما از این امکان بهره مند شود .

05برای دریافت اینترنت از ماهان‌نت حضور کارشناس نصب و تحویل الزامی است؟

پاسخ کوتاه خیر است، اما اگر تجربه خوبی از آنتن‌دهی سرویس TD LTE در محل سکونت خود نداشته اید و یا احساس می‌کنید منطقه سکونت‌تان آنتن دهی مناسبی ندارد پیشنهاد ما نصب مودم و تحویل اینترنت توسط تیم کارشناسان نصب ماهان‌نت می باشد.

تماس با ماهان نت

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره هستیم.