اینترنت بی سیم (Wireless)
معرفی اینترنت پرسرعت بی‌سیم (Wireless)

اینترنت wireless

اینترنت وایرلس | اینترنت wireless ماهان نت

اینترنت وایرلس یا همان اینترنت رادیویی (Wireless Internet)، یک فناوری ارتباطی است که از طریق امواج رادیویی یا سیگنال‌های ماهواره‌ای، بدون نیاز به سیم و کابل، اتصال اینترنتی را برقرار می‌کند. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا از اینترنت در هر مکانی که پوشش دهی شده باشد و با استفاده از ابزارهایی مانند روترها، مودم‌ها یا دستگاه‌های هوشمند، به اینترنت متصل شوند. این نوع اتصال به اینترنت به صورت رایج در منازل، محل کار، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سایر مکان‌های عمومی استفاده می‌شود.

راه‌اندازی اینترنت Wireless به این صورت است که بعد از انجام امکان‌سنجی، باتوجه به شرایط محیطی و فاصله، مودم و آنتن انتخاب و نصب می‌شوند. شایان ذکر است که سرعت برقراری این نوع ارتباط، از مرز ۱۰۰ و ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه نیز فراتر می‌رود. به منظور مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بی صبرانه منتظر تماس شما هستند!

همچنین شما می توانید با خرید اینترنت پوینت تو پوینت ماهان نت باکیفیت‌ترین اینترنت بی‌سیم ایران را تجربه کنید. یکی از نیازهای رایج سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز علمی کشور، دسترسی به اینترت پرسرعت و بدون محدودیت است.

خرید اینترنت (wireless)

با خرید اینترنت وایرلس، باکیفیت‌ترین اینترنت بیسیم پرسرعت را تجربه کنید. یکی از نیازهای رایج سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز علمی کشور، دسترسی به اینترت پرسرعت و بدون محدودیت است. اینترنت وایرلس ماهان نت، بر مبنای فرکانس های رادیویی است و نیاز به خط تلفن ثابت ندارد و یکی از باکیفیت‌ترین خدمات ما برای سازمان‌هاست. اینترنت مطمئن، پاسخ‌گویی منظم و ضمانت خدمات اینترنت بی‌سیم، ماهان نت را به یکی از پرتقاضاترین و محبوب‌ترین سرویس‌ها تبدیل کرده است.

ارائه اینترنت وایرلس پرسرعت توسط ماهان نت با استفاده از امواج رادیویی از طریق فرستنده به گیرنده ارسال می شود. به این صورت که کارشناسان ماهان نت برای بررسی به محل مورد نظر اعزام شده و امکان سنجی را با بررسی شرایط، موقعیت، پوشش دهی و دید دکل مخابراطی بررسی می کنند. سپس با توجه به شرایط محل، امکانات مورد نیاز را جهت ارائه بالاترین سرعت ممکن ارائه می دهند. نصب و راه اندازی اینترنت wireless به دست کارشناسان خبره ماهان نت انجام می پذیرد.

مزایای اینترنت وایرلس

  • راه اندازی آسان و سریع
  • عدم نیاز به کابل
  • سرعت عالی
  • ثبات و کیفیت عالی

خرید اینترنت wireless برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از کاربردهای اینترنت پرسرعت بی سیم، برای سازمان هایی است که به بیش از یک مگابیت سرعت نیاز دارند اما نمی‌توانند از خطوط مسی  استفاده کنند.

از دیگر کاربردهای اینترنت بیسیم برای سازمانها این است اگر اینترنت خود را از طریق دیگری تامین کرده باشند، هم‌چنان می‌توانند برای برقراری ارتباط بین شعب و دفتر مرکزی خود نسبت به خرید اینترنت wireless ماهان نت اقدام کنند.

شرکت انتقال داده ماهان (ماهان نت)، SLA (توافقنامه سطح خدمات) دسترسی به اینترنت پرسرعت بیسیم خود را مطابق معیارهای استاندارد بین‌المللی براساس سه پارامتر اساسی شبکه اعلام می‌کند:

  1. Service Availability
  2. Packet Loss
  3. Latency (Round Trip Delay)

منظور از پارامتر Availability ، توانایی مشترک برای تبادل بسته های IP از پورت دسترسی خود به شبکه جهانی اینترنت از طریق شبکه تامین کننده سرویس (Provider) است. در دسترس‌ بودن (Availability) سرویس موضوع قرار داد در محدوده تعریف شده به میزان ۹۵ درصد تضمین می‌شود. برای اطلاع از تعرفه اینترنت پوینت تو پوینت می‌توانید با کارشناسان ماهان نت در ارتباط باشید.

ماهان نت ارائه دهنده سرویس های مختلف اینترنت به سازمانها و کاربران و بر اساس نیاز آنها می باشد. اینترنت گیمینگ، اینترنت TD LTE در قالب جشنواره اینترنت با سرعت تضمینی و پوشش دهی عالی، اینترنت نقطه به نقطه از مهمترین خدمات ماهان نت می باشند.

درخواست اینترنت وایرلس

طرح ها و بسته های شگفت انگیز اینترنت بی سیم ماهان نت

درخواست خرید اینترنت Wireless

مناطق تحت پوشش اینترنت بیسیم

کلیه مناطق شهر تهران، کرج و لواسان تحت پوشش اینترنت پوینت تو پوینت ماهان نت است. با توجه به این‌که ارتباط رادیوها نیاز به امکان سنجی جهت بررسی دید مستقیم می باشد، به منظور انجام فرایند امکان سنجی استفاده از اینترنت وایرلس با واحد فروش ماهان نت به شماره 02187277 تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درخصوص تعرفه اینترنت بی سیم، نحوه ثبت نام، شارژ و تمدید اشتراک می‌توانید با کارشناسان ماهان نت به شماره تلفن 02187277 یا شماره سراسری 1514 تماس حاصل فرمایید.

نقش پوشش دهی adsl ماهان نت

ثبت درخواست اینترنت بیسیم

تماس با ماهان نت

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.