معرفی اینترنت برج ها و مجتمع ها

درباره خدمات اینترنت ها و مجتمع ها

با توسعه پرشتاب بافت شهری و افزایش روزافزون تعداد و برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری بلندمرتبه در شهرهای بزرگ و به ویژه تهران، زیرساخت مخابراتی موجود در بسیاری از مناطق، دیگر پاسخگوی تقاضاهای متعدد شهروندان برای دریافت خط اتصال به سرویس اینترنت پرسرعت ADSL/VDSL نیست. ماهان‌نت به‌عنوان یک شرکت سرویس‌دهنده اینترنت پرسرعت، آمادگی برقراری اتصال ADSL/VDSL و تأمین پهنای باند لازم را دارد.

ویژگی های اینترنت برج ها و مجتمع های ماهان نت

عدم محدودیت در تعداد مشترک برای عرضه سرویس اینترنت پرسرعت
هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر خدمات (در صورت رسیدن به حد نصاب تعداد متقاضیان)
بدون نیاز به ارسال مدارک مربوط به ADSL/VDSL (شناسنامه، کارت ملی، تصویر قبض تلفن و …) به مراکز مخابراتی
امکان فعال‌سازی سرویس در کوتاه‌ترین زمان (حدود چند ساعت بعد از نصب تجهیزات مرکزی) به دلیل نبود واسط مخابراتی
دستیابی به سرعت بیشتر تا 150 مگابیت بر ثانیه و پایداری مطلوب سرویس اینترنت، به خاطر متمرکز بودن تجهیزات و فاصله کمِ DSLAM تا سرویس‌ گیرند
حذف زمان انتظار برای برقراری سرویس (ناشی از نبود Port خالی ADSL/VDSL در منطقه مخابراتی و یا فیبر نوری یا PCM بودن خط تلفن به‌جای کابل مسی

راه اندازی اینترنت برج ها و مجتمع ها

اتصال سریع و باکیفیت

به‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان اینترنت برج ها و مجتمع ها، ماهان‌نت راه‌حل جامع خود را معرفی کرده است. در این روش، سرویس‌دهی از داخل خود هر مجتمع انجام می‌شود. در واقع یک مرکز کوچک سرویس‌دهنده اینترنت پرسرعت (با دستگاه DSLAM مشابه یک مرکز مخابراتی) از طرف ماهان‌نت در ساختمان نصب می‌شود، که از طریق خط اتصال بی‌سیم (آنتن رادیویی که روی پشت‌بام ساختمان قرار می‌گیرد) به‌صورت ارتباط نقطه به نقطه (Peer-to-Peer) با مرکز اصلی (دکل) شرکت مرتبط می‌شود و پهنای باند اختصاصی (Dedicated) دریافت‌شده از مبداء را از طریق خط تلفن ثابت (ADSL/VDSL) و یا شبکه محلی (LAN) کابلی یا بی‌سیم (Wi-Fi) و یا حتی خطوط برق (PLC) بین تک‌تک واحدهای درخواست‌کننده پخش می‌کند. بدین صورت کلیه واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، نظارتی و … می‌توانند از سرویس اینترنت پرسرعت و دیگر خدماتی که توسط این شرکت ارائه می‌شود، با بالاترین کیفیت و حداکثر امنیت استفاده کنند. نکته مهم در این نوع اتصال، حفظ استقلال کامل واحدهاست. یعنی در واقع انگار که هر واحد جداگانه به ماهان‌نت مراجعه و سرویس اینترنت پرسرعت مورد نظر خود را با سرعت و حجم ترافیک دلخواه سفارش داده است.

مزایای اینترنت برج ها و مجتمع ها

1امکان‌ سنجی

برای ایجاد ارتباط میان آنتن رادیویی برج با مرکز سرویس‌دهی ماهان‌نت به‌وسیله امواج CPE، لازم است که این دو دارای خط دید مستقیم نسبت به یکدیگر باشند. از‌این‌رو برای بررسی چنین امکانی، ابتدا کارشناسان واحد فنی ماهان‌نت به محل مورد نظر مراجعه‌می‌کنند. پس از امکان‏سنجی موقعیت مجتمع، می‌توان تجهیزات دریافت و توزیع اینترنت را در مجموعه نصب کرد.

همچنین لازم به ذکراست، پیش نیاز راه‌اندازی سرویس اینترنت پرسرعت به این روش، وجود حداقل ۲۴ متقاضی در یک برج یا مجتمع است. در‌صورتی‌که تعداد متقاضیان کمتر از این باشد، امکان سرویس‌دهی با تعرفه معمول شرکت وجود ندارد، و شرایط فروش متفاوت خواهد بود.

2عقد قرارداد با هیأت مدیره مجتمع

ماهان‌نت به‌منظور تخصیص فضای فیزیکی در محل ساختمان توسط هیأت‌مدیره و واگذاری امتیاز ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به ساکنین، قراردادی با هیآت مدیره مجتمع منعقد می‌کند. لازم به ذکر است که این قرارداد جدا از قراردادهایی است که با هر یک از ساکنین متقاضی سرویس اینترنت پرسرعت منعقد می‌شود.

3نصب تجهیزات

کارشناسان واحد نصب ماهان‌نت سخت‌افزارهای مورد نیاز را در زمان‌بندی مقرر نصب و راه‌اندازی می‌کنند.

4عرضه سرویس به مشترکین

ساکنان محترمی که درخواست برقراری سرویس اینترنت پرسرعت ماهان‌نت را دارند، می‌توانند همانند سایر متقاضیان با یکی از روش‌های حضوری یا غیر حضوری ثبت‌نام کنند و از سرویس مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

پشتیبانی شبانه روزی ماهان نت

در ماهان نت جهت بهبود کیفیت در ارائه خدمات اینتنرنت پرسرعت، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. شما می توانید به راحتی مشکلات خود را با واحد پشتیبانی ماهان نت در میان بگذارید و پاسخ سوال های خود را دریافت نمایید. برای ارتباط با واحد پشتیبانی با کلیک روی دکمه زیر، وارد صفحه تماس با ماهان نت شوید.

تماس با ماهان نت

درباره ثبت درخواست اینترنت برج ها و مجتمع ها بیشتر بدانید.

خدمات قابل ارائه برای درخواست کننده های اینترنت برج ها و مجتمع ها به گونه ای است که می بایست به طور حتم جلساتی برای بررسی های فنی مورد نیاز صورت گیرد. در پایان این جلسات، طرح پیشنهادی برای مجتمع ها و برج ها شما ارائه می شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ماهان نت، کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه تماس با ما شوید. همچنین شما می توانید از طریق فرم درج شده در انتهای صفحه، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ماهان نت با شما تماس حاصل کنند.

ثبت درخواست اینترنت برای مجتمع ها و برج ها

سوالات متداول

رعایت نکاتی است که شاید کمتر کسی است

01مهمترین مزیت اینترنت برج ها چیست؟

به دلیل فاصله کمی که بین مشترکان و مرکز تجهیزات وجود دارد، در این نوع سروس شاید یک سرعت پایدارد با کیفیت بسیار بالا هستیم.

02آیا برای تهیه اینترنت برج ها باید مدارک خاصی به مخابرات ارائه دهیم؟

قطعا خیر!

یکی از مزیت های این سرویس این است که هیچ معطلی برای شما ندارد! به ماهان نت نیازی به ارسال مدارک و ارتباط با مخابرات وجود ندارد.

03اگر اینترنت برج دچار مشکل شد چکار کنیم؟

احتمال این که اینترنت برج شما دچار اختلال شود بسیار کم است اما در صورت بروز هر مشکی شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با ماهان نت تماس بگیرید همکارن ما پیشتبان شما خواهند بود.

تماس با ماهان نت

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.