«جشنواره پایان یافته است»

تخفیف شگفت‌انگیز ماهان‌نت برای عید فطر

ماهان‌نت به مناسبت عید سعید فطر، به مشترکان گرامی خود، عیدی می‌دهد.

ماهان‌نت به مناسبت عید فطر، عیدی ویژه‌ای برای مشترکین جدید در نظر گرفته که شامل شش بسته اینترنت پرسرعت TD-LTE با حجم‌های بالا و قیمت ویژه است و تا تاریخ 27 خرداد، عرضه می‌شود. بسته های عیدی اینترنت TD-LTE ماهان‌نت، به شرح زیر هستند:

پیشنهاد اول

پیشنهاد اول ماهان‌نت برای سرویس‌هایی با سرعت 2 تا 20 مگابیت برثانیه است. طی این بسته، اشتراک‌‌های سه ماهه، با 100 گیگابایت ترافیک، به قیمت تنها 145 هزار تومان عرضه می‌شوند.

پیشنهاد دوم

پیشنهاد دوم ماهان‌نت نیز برای سرویس‌هایی با سرعت 2 تا 20 مگابیت برثانیه است. اشتراک‌‌های شش ماهه این بسته، با 160 گیگابایت ترافیک، فقط 279 هزار تومان است.

پیشنهاد سوم

سومین پیشنهاد ماهان‌نت که برای سرویس‌هایی با سرعت 2 تا 20 مگابیت برثانیه است، برای اشتراک‌های دوازده ماهه در نظر گرفته شده است. با تهیه این بسته، از 300 گیگابایت ترافیک به قیمت باورنکردنی 570 هزار تومان بهره‌مند خواهید شد.

پیشنهاد چهارم

سرویس‌هایی با سرعت 2 تا 40 مگابیت برثانیه، از پرمصرف‌ترین سرویس‌های TD-LTE ماهان‌نت هستند. طی این بسته، اشتراک‌ سه ماهه با 105 گیگابایت ترافیک، به قیمت 175 هزار تومان تقدیم به مشترکان جدید می‌شود.

پیشنهاد پنجم

پیشنهاد ماهان‌نت به شما پیشنهاد پنجم است که با سرعت 2 تا 40 مگابیت برثانیه عرضه می‌شود. طی این بسته، اشتراک‌ شش ماهه همراه با 180 گیگابایت ترافیک، تنها به قیمت 298 هزار تومان است.

پیشنهاد ششم

آخرین پیشنهاد ماهان‌نت نیز برای سرویس‌های TD-LTE با سرعت 2 تا 40 مگابیت برثانیه است که طی آن، 220 گیگابایت ترافیک، به مدت دوازده ماه، به قیمت 499 هزار تومان عرضه می‌شود.

نکته:

برای تحت سرویس‌های TD-LTE، باید در منطقه تحت پوشش TD-LTE باشید.

به قیمت‌های فوق، مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه خواهد شد.

برای دریافت بسته‌ها، به صفحه «ماهان‌نتِ من» مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص هر سرویس با شماره تلفن 1514 تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم این سرویس‌ها رضایت همراهان ماهان‌نت را جلب نماید. اگر شما هم پیشنهادی دارید، حتماً برای ما بنویسید.

0/5 (0 نظر)