با افزایش تعداد کاربران اینترنت پرسرعت TD-LTE، اطلاع از بهترین مودم با توجه به مصرف کاربر اهمیت بسیاری دارد.

بسیاری از کاربران اینترنت TD-LTE را جایگزین ADSL کرده اند اما انتخاب روتر مناسب، در دریافت سرعت بالا و باکیفیت تاثیر به سزایی دارد. ماهان نت در ادامه با معرفی و بررسی انواع مودم های TD-LTE، سعی دارد تا کاربران را در انتخاب بهترین مودم باتوجه به مصرف و نیاز خود یاری دهد.

مودم رومیزیTF i60

بهترین مودم های TD-LTE

بهترین مودم های TD-LTE

مودم TF -i60 که با نام B612 نیز شناخته شده است، معروف‌ترین مودم رومیزی TD-LTE است که امکان استفاده از سیم کارت ۴G LTE و سیم کارت TD-LTE را دارد. قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت ذکر شده موجب می شود تا این سرویس در بیشترین نقاط ایران پوشش دهی داشته باشد به این صورت که هرجا خط تلفن همراه شما آنتن دهی داشته باشد امکان استفاده از سیم کارت ۴G وجود دارد. پوشش دهی TD-LTE نیز در صفحه مناطق تحت پوشش این خدمت قابل رویت هستند.

TF i60 از سرعت دانلود حداکثر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و یکی از سریع ترین مودم های TD-LTE موجود در ایران به حساب می آید. این مودم رومیزی با چهار درگاه LAN، یک درگاه RJ11 و دو کانکتور امکان اتصال سایر دستگاه ها به اینترنت از طریق کابل شبکه را میسر می کند. مودم i60، با برق کار می کند و امکان استفاده همزمان ۳۲ کاربر را دارد.

مودم TD 2101

این مودم از آنتن دهی قوی ای برخوردار است و تنها از فرکانس های ارتباطی TDD پشتیبانی می کند در نتیجه مانند i60 امکان استفاده از سیم کارت ۴G را ندارد. حداکثر سرعت دانلود این مودم ۱۲۰ مگابیت و حداکثر سرعت آپلود آن ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. ۳۰ نفر به طور همزمان می توانند با استفاده از این مودم به اینترنت اتصال پیدا کنند.

ارتباطات ۲۱۰۱ از طریق آنتن داخلی انجام می‌پذیرد و آنتن خارجی ندارد. از دیگر مزایای این مودم می توان به داشتن پنل نمایشگر مصرف دانلود و آپلود اشاره نمود.

مودم همراه ZTE

مودم همراه ZTE Wi-Pod محصولی از برند رلاینس است که از ۴G LTE پشتیبانی می کند. این مودم به کاربر این امکان را می دهد تا (با استفاده از سیم کارت فعال) در هر جایی موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره را به صورت بی سیم به اینترنت متصل کند. این مودم با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی کار می کند که امکان شارژ از طریق کابلی که یک سر آن USB و سر دیگر micro USB هست را فراهم می کند.

مودم همراه ZTE به افرادی که دوست دارند همیشه و در همه جا از اینترنت استفاده کنند توصیه می شود. می توان این مودم را با استفاده از انواع پاوربانک ها، شارژر فندکی موبایل و غیره شارژ کرد و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد می توان آن را در جیب یا کیفتان قرار داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه مودم ها و سرویس اینترنت TD-LTE، به وبسایت ماهان نت مراجعه نمایید یا با شماره ۱۵۱۴ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ماهان نت اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند و با ارائه مشاوره رایگان، شما را در جهت خرید بهترین مودم و اینترنت با توجه به نوع نیاز و مصرفی که دارد، یاری کنند.

0/5 (0 نظر)