انتصاب علی فلاحیان به معاونت فناوری اطلاعات مرکز رسانه‌های دیجیتال، اخباریست که این روزا در هر جایی ممکن است ببینید. به گزارش ماهان نت؛ به نقل از خبر گذاری مهر، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال علی فلاحی را به سمت معاون فناوری اطلاعات این مرکز منصوب کرد. علی فلاحی به سمت معاونت فناوری اطلاعات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب گردید.

حسن علیزاده طی حکمی علی فلاحی را به سمت معاونت فناوری اطلاعات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد و از زحمات جواد موحد، معاون سابق فناوری اطلاعات در طول دوره تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتصاب علی فلاحیان به معاونت فناوری اطلاعات مرکز رسانه‌های دیجیتال باعث شد که رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال پیش‌ازاین نیز محمدصادق افراسیابی را به سمت معاون رسانه‌های دیجیتال این مرکز منصوب کرد.

از فعالیت جدید رسانه دیجیتال و مرکز فناوری اطلاعات می توان به تقویت منابع مالی، جذب سرمایه‌گذار برای نشر تولید محتوا، جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد محتوای فرهنگی در فضای مجازی، برنامه ریزی های مالی و بهبود عملکرد های رسانه دیجیتال اشاره کرد.

لازم به ذکر است بدانید که در این جلسه با حضور شورای معاونین جلسه ای برای توسعه بخشیدن به بخش فناوری اطلاعات رسانه دیجیتال توسط دکتر حسن علیزاده که رئیس مرکز می باشد، معاونت آقای علی فلاحی را با سمت فناوری اطلاعات رسانه دیجیتال معرفی نمود.

برای خرید اینترنت وایرلس ضربه بزنید.

0/5 (0 نظر)