از ADSL تا TD-LTE

اولین چیزی که توسط آن دنیای اینترنت را تجربه کردیم، فناوری Dial-Up بود. اتصال این فناوری با قطع کردن تلفن ثابت برقرار می‌شد و اینترنتی با حداکثر سرعت ۵۶Kbps را در اختیار ما قرار می‌داد.

با گذر زمان، اینترنت پرسرعت ADSL کم‌کم از کافی‌نت‌ها به منازل و شرکت‌ها رسید و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا را برای همه فراهم کردند. همراه با پیشرفت اینترنت پرسرعت، اینترنت موبایل نیز توسعه پیدا کرد و به دلیل امکان جابه‌جایی برای کاربران جذاب آمد.

مسیر اینترنت ثابت و همراه


معمولاً کاربران اینترنت ثابت را در اولین نگاه، اینترنت کابلی می‌دانند که به توسعه زیرساخت‌های فنی مخابرات و شرکت‌های عرضه کننده اینترنت نیاز دارد. در همین میان، اینترنت موبایل نیز توسط اپراتورها از طریق سیم‌کارت در اختیار کاربران قرار گرفت.

اما مشکلی که در این میان وجود داشت، محدودیت‌هایی برای عرضه اینترنت ثابت بود که توسط مخابرات ایجاد شد؛ فیبر و PCM بودن خطوط تلفن ثابت و نبود پورت خالی چند مورد از این مشکلات هستند.

یکی دیگر از محدودیت‌هایی که کاربران با آن مواجه شدند، عدم امکان جابه‌جایی ADSL از منطقه ای به منطقه دیگر بود.

فناوری TD-LTE: اینترنت پرسرعت ثابت بی‌سیم

فناوری TD-LTE، در واقع آخرین نسل از اینترنت ثابت است که اینترنت را با سرعت بسیار بالا به‌صورت بی سیم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این فناوری تجربه پرسرعت ترین اینترنت را در ایران به‌همراه داشته است. همچنین مشکلاتی چون سرعت پایین، عدم امکان جابه‌جایی، محدودیت‌های ظرفیت مخابراتی و غیره را رفع کرده است.

چگونگی استفاده از TD-LTE

برای استفاده از این تکنولوژی می‌توانید به صفحه خرید اینترنت TD-LTE مراجعه کنید. سپس یک بسته اینترنت پرسرعت دریافت خواهید کرد که شامل یک مودم، یک سیم‌کارت و موارد جالب دیگری است که به تجربه هرچه بهتر استفاده شما از اینترنت کمک می‌کند.

0/5 (0 نظر)