تفاوت اینترنت TD-LTE ماهان‌نت با سایر شرکت‌ها

با ارائه سرویس‌ اینترنت TD-LTE، شرکت‌های مختلفی در زمینه عرضه اینترنت TD LTE فعالیت خود را شروع کردند. TD-LTE در واقع جدیدترین فناوری بی‌سیم و مبتنی بر نسل چهار ثابت است. به‌تدریج بسیاری از کاربران ADSL به این سرویس روی آوردند. اما با توجه به سوالات مطرح شده توسط کاربران، ماهان‌نت سعی دارد تا یک مقاله به این سوالات پاسخ دهد.

پوشش‌دهی

ممکن است این اتفاق برای شما افتاده باشد که یک سرویس تهیه کردید و سپس متوجه می‌شوید که سرعت مدنظر شما از سرعت سرویس‌تان پایین‌تر است. ماهان‌نت با تضمین سرعت 8 تا 80 مگابیت برثانیه سرویس را به شما تحویل می‌دهد، درنتیجه نگرانی‌ای درخصوص آنتن‌دهی برای شما وجود نخواهد داشت. ماهان ‌نت، اولین شرکت عرضه کننده خدمات اینترنت پرسرعت است که سرویس TD-LTE را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. هم ‌اکنون سعی بر این است تا شهرهای بیشتری به این شبکه بپیوندند. برای مشاهده مناطق تحت پوشش اینترنت td lte می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه نمایید. به منظور انتخاب طرح های ویژه td lte نیز می توانید به صفحه جشنواره خرید اینترنت td lte مراجعه نموده و طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید.

 

سرعت بالا

بسیاری از شرکت‌ها تضمین سرعت‌های ۵۰ مگابیت برثانیه را می‌کنند که این سرعت در واقعیت هنوز محقق نشده‌ است. حتی ممکن است در بسیاری از تبلیغات شاهد سرعت‌های ۷۰ مگابیت نیز باشید. ماهان‌نت از سرعت ۲ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه را تست کرده ‌است. اما افزایش یا کاهش این میزان به منطقه کاربر بستگی دارد. ماهان‌نت هنگام تحویل سرویس، حداکثر سرعت را به کاربر نشان خواهد داد و در صورت رضایت ایشان، نسبت به نصب سرویس اقدام می‌کند.

درنتیجه متقاضیان درخصوص سرعت نیز رضایتمندی کامل خواهند داشت.

تنوع طرح‌ها و بسته‌ها

ابتدا تمام شرکت‌ها امکان عرضه طرح‌های شبانه رایگان را داشتند، و بسیاری از کاربران به دلیل حذف این طرح‌ها شکایت کردند. ارائه طرح‌های شبانه رایگان از سوی سازمان تنظیم مقرران غیرقانونی اعلام شده است. اما ماهان‌نت سعی داشت تا با با عرضه بسته‌های ترافیکی با حجم‌های بالا و قیمت‌های بسیار کم، رضایت کاربران را در این زمینه جلب نماید.

همچنین با طراحی بسته‌های متنوع که شامل حجم ترافیک و زمان‌بندی های متنوعی می‌شود، سعی دارد تا تمام نیاز کاربران را مرتفع نماید.

بسیاری از کاربران بر این باورند که هزینه‌های TD-LTE نسبت به ADSL افزایش داشته است. لازم به ذکر است که هزینه‌های TD-LTE با توجه به سرعت بالای آن نسبت به ADSL طراحی شده است و در غیراینصورت تفاوتی ندارند.

 

آیا شما هم از سرویس TD-LTE استفاده می‌کنید؟ نظر شما درباره آن چیست؟ تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

 

0/5 (0 نظر)