«جشنواره پایان یافته است»

پیشنهادهای ویژه ماهان‌نت به مناسبت گرامی‌داشت روز اینترنت از امروز در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار گرفته است. در این پیشنهاد ماهان‌نت سعی داشته تا طیف وسیعی از نیازمندی‌های متقاضیان را در سراسر ایران عزیز، مرتفع کند.

به گزارش روابط عمومی ماهان‌نت، چندین پیشنهاد مختلف برای خرید سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2  و اینترنت TD-LTE فراهم شده است که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

پیشنهاد اول – اینترنت TD-LTE

این بخش ویژه مشتریان اینترنت فوق پرسرعت و پرمصرف است که با توجه به میزان ترافیک مصرفی و سرعت بالایی که نیاز دارند، به آن‌ها سرویس اینترنت TD-LTE پیشنهاد شده است.

در صورتی‌که متقاضیان اینترنت پرسرعت TD-LTE  تا 12 شب دوشنبه، 8 آبان ماه، کد «INTERNETDAY» را به شماره 02187270000 ارسال کنند، می‌توانند از 70.000 تومان تخفیف خرید پرسرعت‌ترین اینترنت ایران بهره‌مند شوند.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص اینترنت TD-LTE ، مناطق تحت پوشش TD-LTE و همچنین طرح‌ها و تعرفه‌های اینترنت می‌توانید روی عبارات مورد نظر کلیک کنید؛ و یا با شماره تلفن‌های 021-87277 یا شماره کشوری 1514 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در واحد فروش پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

پیشنهاد دوم

پیشنهاد دوم ویژه متقاضیان پرمصرف اینترت پرسرعت +ADSL است؛ در این بسته هم سرعت بالا و هم میزان قابل توجهی ترافیک عرضه شده است. در پیشنهاد دوم ماهان‌نت مشتریان می‌توانند از بسته زیر بهره‌مند شوند:

مشتریان عزیز می‌توانند 50 گیگابایت ترافیک اینترنت +ADSL2 تا سرعت 16 مگابیت برثانیه را به مدت 14 روز، تنها به قیمت  29هزار تومان دریافت نمایند.

متقاضیان می‌توانند این سرویس را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

پیشنهاد سوم

پیشنهاد سوم اینترنت پرسرعت +ADSL2 و بسیار مقرون به‌ صرفه است. طی این بسته

مشتریان عزیز می‌توانند از 25 گیگابایت ترافیک اینترنت پرسرعت تا سرعت 16 مگابیت بر ثانیه به مدت 10 روز، و تنها با قیمت 20 هزار تومان بهره‌مند شود.

همراهان عزیز برای تهیه این سرویس نیز می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام کنند.

برای دریافت هرگونه اطلاعات درخصوص تعرفه‌های اینترنت پرسرعت +ADSL2 نیز می‌توانید به وبسایت ماهان‌نت مراجعه نمایید و یا با شماره 1514 تماس حاصل نمایید.

0/5 (0 نظر)