به گزازش ماهان نت، شرکت ژاپنی Nintendo کنسول بازی جدید و متفاوت خود را با نام Switch معرفی کرد. این شرکت که یکی از پیشگامان و تولیدکنندگان قدیمی دستگاه‌های بازی است و تا حدود ۱۰ سال پیش نیز سهم قابل توجهی از بازار جهانی این محصولات را در اختیار داشت، با ظهور دو کنسول بازی مشهور  Play Station و XBox توسط سونی و مایکروسافت، قافیه را به این دو غول دنیای فناوری باخت و به‌جز ژاپن، بازار خود را در سایر کشورها به‌کلی از دست داد.

نینتندو حالا با معرفی سوییچ با رویکرد جدیدی مجدداً پا به رقابت در دنیای بازی‌های ویدئویی گذاشته است. با محصول جدید نینتندو می‌توانید هرجایی که می‌خواهید، بازی کنید: چه در خانه و چه بیرون از خانه. طراحی این کنسول بسیار هوشمندانه و به‌صورت ماژولار است. از جمله در قسمت مانی بدنه آن یک دستگاه تبلت ‌مانند قرار دارد که با پردازنده موبایلی NVIDIA Tegra (مجهز به فناوری NVN) سخت‌افزاری بسیار قدرتمند به شمار می‌آید.

اگر در خانه از دستگاه Switch استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با داک ویژه‌ای به تلویزیون متصل کرده و با کنترلرهایی که Joy-Con نامیده می‌شوند، بازی کنید. این کنترلرها می‌توانند به دو طرف صفحه‌نمایش متصل شده و آن را به یک کنسول دستی تبدیل کرده و یا به grip آن متصل شده و در نقش یک کنترلر مستقل و متداول عمل کنند. به این ترتیب در بیرون از خانه یک کنسول دستی و در خانه یک کنسول خانگی در اختیار خواهید داشت. بدنه اصلی همچنین دارای پایه‌ای مخصوص برای قرار دادن روی میز است و حتی امکان بازی دونفره همزمان نیز با آن وجود دارد.

از آن‌جا که هر دو ابزار Joy-Con طراحی مشابهی دارند، می‌توانید یکی از آن‌ها را به دوستتان داده و بازی‌های خاصی را دونفره و آفلاین بازی کنید. علاوه بر این می‌توانید دو سوییچ را نیز به یکدیگر متصل کرده و دو نفره بازی کنید. البته اگر قصد استفاده از کنترلرهای حرفه‌ای‌تری را دارید، Switch Pro Controller نیز توسط نینتندو عرضه خواهد شد. سوییچ قرار است اسفند ماه امسال به‌طور رسمی عرضه شود؛ و مشخصات، مدل‌ها و قیمت آن نیز در آینده اعلام خواهد شد. در حال حاضر ۴۸ توسعه‌دهنده در حال ساخت بازی‌های مختلف برای این کنسول هستند و برای استفاده از عناوین آنلاین آن به اینترنت پرسرعت نیاز دارید که ماهان نت میتواند با سرویس گیمینگ خودش کیفیت مناسبی برای برای شما به همراه بیاورد.

گیمینگ
0/5 (0 نظر)