از مصرف ناخواسته اینترنت جلوگیری کنید

برای مدیریت ترافیک مصرفی برنامه‌هایی که در پس زمینه موبایل‌های هوشمند باز هستند، گاهی اوقات به‌صورت خودکار به‌روزرسانی می شوند و این موضوع از عواملی است که میزان مصرف اینترنت موبایل شما را افزایش می‌دهد. بهترین کاری که برای جلوگیری از این مشکل می‌توان انجام داد، غیرفعال کردن برنامه‌های بی‌استفاده است. با شرکت ارائه دهنده اینترنت ماهان نت همراه شوید.

از مصرف ناخواسته اینترنت جلوگیری کنید

از مصرف ناخواسته اینترنت جلوگیری کنید

با افزایش مصرف اینترنت پرسرعت، استفاده از اینترنت موبایل نیز افزایش پیدا کرده است. اما اپلیکیشن‌هایی که در پس زمینه موبایل باز هستند حجم مصرف اینترنت موبایل را نیز افزایش می‌دهند. برای کاهش مصرف اینترنت، یکی از بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد، غیرفعال کردن برنامه‌هایی است که از آن‌ها استفاده‌ای نمی‌شود. اگر از اینترنت ماهان نت استفاده می کنید برای مدیریت حجم مصرفی از اپلیکیشن ماهان نت استفاده کنید.

اخیراً میزان مصرف اینترنت به یکی از دغدغه‌های کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شده است. بسیاری از کاربران از اتمام سریع ترافیک اینترنت خود شکایت دارند و بسیاری از شرکت‌ها و اپراتورها را نیز به کم‌فروشی متهم می کنند.

در پاسخ به اتمام مصرف سریع اینترنت نسبت به گذشته، باید به این نکته اشاره کرد که قبلاً استفاده از شبکه‌های اجتماعی چندان بین مردم رایج نبود و مصرف اینترنت کاربران به دانلود چند عکس و فایل‌های مکتوب محدود اما درحال حاضر چندین فایل ویدئویی به سرعت باز می شوند و همین چندبرابر گذشته از اینترنت استفاده می‌کند. استفاده مشترکان از فایل‌های ویدئویی باعث می‌شود حجم اینترنت با سرعت به پایان برسد و در تمام دنیا هم این فایل‌ها مصرف بالایی دارند.

برای خریداینترنت پرسرعت همراه ضربه بزنید.

اما از دیگر مواردی که باعث افزایش مصرف موبایل می‌شود، باز بودن اپلیکیشن‌ها در پس زمینه موبایل است. به‌همین منظور بهتر است برنامه‌های بی‌استفاده یا اپ‌هایی که کمتر از آن استفاده می‌کنید را غیرفعال کنید.

در موبایل‌های iOS باید مسیر زیر را طی کنید:

Settings > Cellular > غیرفعال کردن برنامه‌های بی‌استفاده

سپس وارد General شوید و background app refresh را در حالت غیرفعال قرار دهید.

اما در موبایل‌های اندرویدی ابتدا باید وارد Settings شوید، سپس به قسمت mobile data و App refresh بروید و اپ‌های بی‌استفاده را غیرفعال کنید. به‌این صورت با غیرفعال شدن برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی که از آن‌ها استفاده‌ای نمی‌کنید می‌توانید به روزرسانی خودکار آن‌ها را کنترل نمایید.

0/5 (0 نظر)