خرید اینترنت TD LTE ؛ معرفی اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت

اینترنت TD-LTE (مخفف Time Division-Long Term Evolution) یا اینترنت نسل چهار ثابت، آخرین نسل از اینترنت ثابت است. برای راه اندازی اینترنت LTE فقط به یک سیم کارت TD LTE مخصوص (سیم کارت ماهان نت) و مودم نیاز دارید. در مقایسه با سرویس‌های قدیمی‌تر مانند ADSL، Wimax و Dial-Up، بهبود‌های قابل توجهی در سرعت، پایداری و پینگ داشته است. به همین دلیل برای انجام بازی های آنلاین بسیار بهتر از اینترنت adsl  عمل می کند. اینترنت TD LTE ماهان نت، محدودیت مکانی، نیاز به استفاده از خط‌های تلفن و وجود ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی ندارد. با توجه به نیاز عموم مردم به اینترنت با سرعت و با کیفیت، ماهان نت اقدام به ارائه سرویس TD LTE در سراسر ایران کرده است. اگر قصد خرید اینترنت TD LTE را دارید، می‌توانید از بین طرح‌های مختلف ماهان نت بهترین گزینه را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. و خرید TD LTE را به صورت آنلاین انجام دهید.

بسته های پیشنهادی TD-LTE

درخواست مشاوره اینترنت TD-LTE

خرید اینترنت TD LTE ماهان نت؛ معرفی اینترنت نسل ۴ ثابت

معرفی سرویس و خرید اینترنت TD LTE | نسل جدید اینترنت ثابت با بالاترین سرعت دانلود و آپلود و پینگ پایین به همراه آشنایی با مزایای این سرویس..

مزایای خرید اینترنت TD LTE ماهان نت

یکی از مزایای اصلی خرید اینترنت TD LTE نسبت به سایر سرویس‌های اینترنت‌ این است که برای راه‌اندازی آن، نیازی به خط تلفن ندارید. بلکه به‌راحتی با استفاده از مودم و خرید سیم کارت TD LTE می‌توانید اینترنت تی دی ال تی ای را راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، خرید اینترنت TD LTE مزایای زیادی نسبت به ADSL و اینترنت همراه دارد.

TD_LTE در مقایسه با ADSL

TD_LTE در مقایسه با اینترنت همراه

تضمین سرعت اینترنت با ماهان نت

نکته قابل اهمیت اینترنت ال تی ای ماهان نت در تضمین سرعت 6 تا 80 مگابایت بودن آن است.

این بدان معناست که از زمانیکه شما سرویس td-lte را خریداری می‌کنید

تا هر وقتی که از آن استفاده می‌کنید سرعت شما از 6 مگ کمتر نخواهد شد.

سیمکارت های ماهان نت و پوشش 98 درصدی سراسر ایران

شرکت ماهان نت تمرکز خود را بر تمرکز سیمکارت TD LTE قرار داده است؛ زیرا سیم کارت TDLTE جدیدترین و پرقدرت‌ترین هستند و پوشش‌دهی بهتری دارند. با بررسی نقاط پوشش دهی، متوجه می‌شوید که هرجای ایران از این اینترنت ماهان نت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن شما با اینترنت TDLTE ماهان نت به تمام سایت‌های تحریم شده بین المللی دسترسی خواهید داشت. این بدان معناست که بستر شبکه ماهان نت برای تمامی مشترکین LTE مجهز به سامانه های تحریم شکن است و این سرویس به خصوص برای گیمرها، توسعه دهنگان نرم افزار و وب و هرکسی که نیاز به دسترسی به یک سایت یا پلتفورم تحریم شده را دارد مناسب است. همچنین ما سرویس LTE خود را در سراسر ایران تحویل می‌دهیم.

کلیه سرویس‌های مندرج در این صفحه دارای کد تاییدیه  525975 ; 527536 ; 527535 : 527538 : 527542 از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی می باشند

پشتیبانی شبانه روزی ماهان نت

در ماهان نت جهت بهبود کیفیت در ارائه خدمات اینتنرنت پرسرعت، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. شما می توانید به راحتی مشکلات خود را با واحد پشتیبانی ماهان نت در میان بگذارید و پاسخ سوال های خود را دریافت نمایید. برای ارتباط با واحد پشتیبانی با کلیک روی دکمه زیر، وارد صفحه تماس با ماهان نت شوید.

پشتیبانی با ماهان نت
? گارانتی خدمات ماهان نت باعث اعتماد تمامی ایرانیان شده است

شرکت ماهان نت همواره در تلاش کسب رضایت کاربران خود است. به همین سبب ما یک عودت ده روزه را برای کسانی که به هر دلیل از

خرید اینترنت td-lte خود ناراضی هستند قرار داده‌ایم.

مزیت خرید مودم LTE ماهان نت

مودم شرکت‌های اینترنت td lte ، ممکن است دچار ضعف سیگنال شوند اما مودم‌های ماهان نت از آخرین تکنولوژی آنتن دهی و سازگاری با محیط برخوردار است  و سازگاری بالاتری دارد. همچنین یکی از مزیت‌های مودم ماهان نت علاوه بر آنتن دهی، گارانتی سه ساله آن است که، خاطر شما را از کیفیت بالای مودم ها آسوده نگه داریم. آیا می‌خواهید در مسافرت نیز از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوید؟ با پوشش 98 درصدی اینترنت TDLTE ماهان نت در هرجای ایران از آنلاین بودن خود مطمئن شوید. فقط کافی است مودم را به فندکی ماشین یا پریز برق وصل کنید و از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

نصب و راه اندازی اینترنت پرسرعت TD-LTE

راهنمایی خرید آنلاین اینترنت TD-LTE ماهان نت

1ورود به فروشگاه ماهان نت

برای پیوستن به جمع ماهان نت، ابتدا وارد فروشگاه ماهان نت به آدرس shop.mahannet.ir شوید. در فروشگاه ماهان نت می توانید سرویس های متنوع اینترنت TD-LTE را به تفکیک سرعت، ترافیک و مدت اشتراک ملاحظه کنید. برای خرید اینترنت TD LTE حتماً مناطق تحت پوشش ماهان نت در منطقه خود، اطمینان حاصل نمایید.

 

2خرید اینترنت TD LTE مورد نظر

پس از انتخاب سرویس مورد نظرتان، وارد صفحه فرم ثبت نام می شوید. حتماً از صحت اطلاعات وارد شده، خصوصاً شماره موبایل خود اطمینان حاصل نمایید، زیرا پس از مرحله پرداخت، نام کاربری و رمزعبور برای ورود به پنل مشترکین ماهان نت، به شماره موبایلی که در فرم ثبت نام خود وارد کرده اید، ارسال خواهد شد.

3تماس مشاورین فروش

بعد از پرداخت، اطلاعات شما در سامانه ماهان نت ثبت می شود. مشاورین ماهان نت در کمتر از 24 ساعت جهت تکمیل قرارداد و تعیین زمان برای نصب و راه اندازی سرویس  TD-LTE که خریداری کردید با شما تماس می گیرند.

4نصب و راه اندازی

پس از خرید اینترنت td lte ماهان نت چه باید کرد؟ در صورت تمایل به نصب حضوری، کارشناسان نصب ماهان نت برای راه اندازی سرویس خریداری شده شما، در زمانی که اعلام کرده اید به محل مورد نظرتان اعزام می شوند. این کارشناسان بعد از بررسی سرعت اینترنت TD LTE، سرویس را تحویل می دهند. در غیر این صورت، مودم برای شما ارسال شده و می‌توانید به صورت آنلاین با کمک مشاورین ماهان نت، سرویس خود را نصب کنید .

سوالات متداول خرید اینترنت ADSL

01چه ویژگی‌هایی برای اینترنت TD LTE مهم است؟

ویژگی‌های مهمی که برای اینترنت TD LTE مهم است عبارتند از:

  • سرعت: اینترنت TD LTE سرعت بالایی را دریافت می‌کند که به شما امکان دانلود و آپلود سریع فایل‌ها، پخش ویدئو با کیفیت بالا و استفاده همزمان از برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین را می‌دهد.
  • پوشش: بررسی کنید که اینترنت TD LTE در منطقه شما پوشش کافی دارد و به تعداد کافی از سلول‌های ارتباطی دسترسی دارد تا ارتباط پایدار ایجاد شود.
  • پایداری: اطمینان حاصل کنید که سرویس اینترنت TD LTE پایدار است و قطعی یا اختلالات مداوم در اتصال ایجاد نمی‌شود.
02چه عواملی را در انتخاب ارائه‌دهنده TD LTE باید مدنظر قرار دهم؟

در انتخاب ارائه‌دهنده TD LTE، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • پوشش: بررسی کنید که ارائه‌دهنده در منطقه شما پوشش کافی دارد تا اتصال پایدار فراهم کند.
  • سرعت: مطمئن شوید که ارائه‌دهنده سرعت دانلود و آپلود بالا را ارائه می‌دهد که با نیازهای شما اینترنت TD LTE استانداردی است که برای ارتباطات بی‌سیم در شبکه‌های موبایل استفاده می‌شود.
تماس با ماهان نت

تماس با ماهان نت

ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.