شاید این اتفاق بارها برای شما هم افتاده باشد که بعد از ارسال ایمیل متوجه می‌شوید اشتباه تایپی داشته‌اید یا فایلی که باید پیوست می‌کردید را فراموش کرده‌اید. حتی ممکن است هیچ چیزی هم فراموش نکرده باشید اما درکل از ارسال ایمیل پشیمان شوید. جی‌میل امکانی فراهم کرده تا از رسیدن ایمیل‌های ارسال شده خودداری شود. البته با این روش، ارسال ایمیل به تعویق می‌افتد و شما در بازه زمانی که مشخص کرده اید می‌توانید ایمیل را بازگردانید. برای خرید اینترنت پرسرعت ضربه بزنید.

برای جلوگیری از رسیدن ایمیل‌های ارسال شده ابتدا باید در تنظیمات جی‌میل، کمی تغییرات ایجاد کنید تا بتوانید از این امکان بهره‌مند شوید.

برای ورود به بخش تنظیمات روی آیکونی که شبیه به چرخ است کلیک کنید.

اینجا با انتخاب گزینه Setting، وارد تنظیمات کلی جی میل خواهید شد. سپس وارد تب General شوید.

سپس به‌دنبال عبارت Undo Send بگردید و گزینه Enable Undo Send را تیک‌دار کنید. دربخش زیرین آن، باید یک عدد را معین کنید که پیشنهاد ماهان‌نت، عدد ۳۰ است.

این مقدار بازه زمانی را مشخص می‌کند که طی آن می‌توانید ایمیل ارسال شده را بازگردانید. یعنی اگر عدد ۳۰ را انتخاب کرده باشید، در ۳۰ ثانیه اول می‌توانید رسیدن ایمیل خود را متوقف کنید.

برای مشاهدهتعرفه اینترنت پوینت تو پوینت ضربه بنید.

در انتها، با انتخاب گزینه Save Changes، تغییرات اعمال شده را ذخیره خواهید کرد. سپس یک بار مرورگر را refresh کنید تا از اجرای تنظیمات اطمینان حاصل نمایید. حالا زمانیکه ایمیل شما ارسال می‌شود، در کادر زرد رنگ عبارت Undo به شما نمایش داده خواهد شد.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر در همان ۳۰ ثانیه، بین صفحات جابه‌جا شوید، این پیام حذف خواهد شد و نمی‌توانید ایمیل ارسالی را بازگردانید.

برای خرید اینترنت ADSL ضربه بزنید.

 

0/5 (0 نظر)