اپلیکیشنی برای پرداخت آسان كرايه تاکسی

اگر شما هم از افرادی هستید که براي رفت و آمد خود به هر جا از تاکسی استفاده کنيد، حتماً با مشکل پرداخت کرایه خود مواجه شده‌اید. بیشتر مواقع در کیف پول‌های ما اسکناس‌های 5 تا 10 هزار تومانی است، همین موضوع هم پرداخت کرایه تاکسی را برایمان مشکل ساز می‌کند. دلیل این موضوع هم این است که عابربانک‌های کشور اسکناس‌هایی کمتر از 5 یا 10 هزار تومان در اختیار ما قرار نمی‌دهند. در این مواقع بعد از بحث های مکرر با راننده تاکسی، ناچار هستید سراغ سایر راننده تاکسی‌ها، مردم دیگر، دکه‌های روزنامه فروشی و غیره بروید تا بتوانید پول‌تان را خرد کنید.

دغدغه پول خرد برای افرادی که از تاکسی استفاده می کنند، باعث شده اپلیکیشن‌هایی طراحی شود که پرداخت کرایه تاکسی برای آن‌ها راحت‌تر شود. اما این اپلیکیشن‌ها زمانی کاربرد دارد که راننده تاکسی‌‌ها هم از آن استفاده کنند. اینجا چند مورد از این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم: اپلیکیشن پرداختم ، اپلیکیشن رسید

اپلیکیشنی برای پرداخت آسان كرايه تاکسی

اپلیکیشنی برای پرداخت آسان كرايه تاکسی

اما به‌دلیل اینکه همه رانندگان این اپلیکیشن‌ها را روی موبایل خود نصب نمی‌کنند، و با توجه به این‌که اکثر کاربران در ایارن از اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام استفاده می کنند، استفاده از رباتی برای پرداخت  آسان کرایه تاکسی، بسیار راحت تر است. یکی از این ربات‌ها، ربات «پرداختم» است که بهترین روش برای خرد کردن اسکناس هم برای راننده و هم برای مسافران است. برای استفاده از این روبات «@pardakhtam» را در تلگرام جستجو کنید و بعد از باز کردن آن، دکمه start را بزنید. در این روبات ایتدا از شما سوال می‌شود که آیا مسافر هستید و یا سفیر (راننده). سپس باید شماره موبایل خود را ارسال کنید تا یک کد فعالسازی دریافت کنید. سپس می‌توانید حساب خود را به میزان دلخواه‌تان شارژ کنید. اما برای استفاده از این ربات، راننده هم باید حتما از این ربات استفاده کند.

0/5 (0 نظر)