آقای جهرمی وزیر ارتباطات می‌گوید «یک ‌سوم خطوط تلفن، ظرفیت ارائه اینترنت بیش از ٢ مگابیت را ندارند»…

اینترنت TD-LTE، بدون نیاز به محدودیت‌های خط‌های تلفن مخابرات، امکان عرضه اینترنت تا سرعت ۴۰ مگابیت برثانیه را دارد.

اینترنت TD-LTE ماهان‌نت نیازی به استفاده از خطوط تلفن مسی یا فیبرنوری مخابرات ندارد. وابسته نبودن به مخابرات برای کاربران مزایای بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

امکان ارائه اینترنت به افرادی که از خطوط فیبر نوری استفاده می‌کنند

رفع مشکل محدودیت ارائه پهن باند روی خطوط تلفن و امکان عرضه اینترنت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه

رفع محدودیت‌های جابه‌جایی اینترنت به مکان‌های مختلف

از دیگر ویژگی های اینترنت TD-LTE می‌توان به کیفیت و پایداری بالا اشاره نمود

حتماً شما هم مشکل قطعی و وصلی اینترنت را با ADSL تجربه کرده‌اید؛ اینترنت نسل چهار ثابت، با پایداری بالا و پینگ پایین امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون قطعی اینترنت، به‌راحتی فیلم‌دانلود کنید، آنلاین بازی کنید و با تجربه کاربری متفاوت از جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوید.

نکته دیگر در خصوص این سرویس این است که کاربران می‌توانند در منزل یا محل کار، به‌صورت همزمان و بدون کاهش زیاد سرعت، از اینترنت استفاده کنند. همچنین می‌توانید با استفاده از وای فای تمام سیستم‌های منزل خود را به اینترنت ماهان‌نت متصل کنید.

گفته وزیر ارتباطات درخصوص محدودیت اینترنت روی خطوط تلفن نیز تاییدی بر برتری سرویس‌های TD-LTE ماهان‌نت است.

برای تهیه اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان‌نت، ابتدا از پوشش‌دهی TD-LTE در منطقه مورد نظر خود مطمئن شوید، سپس به صفحه ثبت‌نام مراجعه نمایید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ماهان‌نت ۰۲۱۸۷۲۷۷ یا شماره کشوری ۱۵۱۴ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در واحد فروش اطلاعات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

0/5 (0 نظر)