از زمان فراگیری اینترنت 4G، شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیا در حوزه فناوری، در حال تست نسل بعدی فناوری به نام 5G هستند. با ماهان‌نت در ادامه مطلب همراه باشید.

تاکنون شرکت‌های متعددی 5G را تست و بررسی کرده‌اند، اما حالا نوبت به شرکت اپل رسیده است تا این فناوری را شروع کند. به‌تازگی شرکت اپل نیز موفق شده تا از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) تاییدیه تست و آزمایش 5G را دریافت کند. این شرکت در دو منطقه به تست و بررسی فناوری 5G می‌پردازد و تا حدود دوازده ماه آینده نتیجه تحقیقات خود را اعلام خواهد کرد.

تست سرعت اینترنت 5G در اپل

تست سرعت اینترنت 5G در اپل مطابق با تجهیزاتی از جمله آنتن و پهنای پرتو قدرت نیمه 20 درجه انجام می‌شود. در این برنامه به پهنای باندی بین 28 تا 38 گیگاهرتز اشاره می‌شود که هر دو تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کرده‌اند.

برای اطلاع از بهترین قیمت اینترنت همراه ضربه بزنید.

تست‌های اپل روی امواج میلی‌متری انجام می شوند. طول موج فرکانس‌های نسل آینده شبکه های موبایل به‌اندازه‌ای است که هم بتوان از آنتن‌های کوچک استفاده کرد و هم این‌که در مسیر از بین موانع موجود مانند ساختمان‌ها و درختان عبور کند. این امواج حتی توانایی عبور از مسافت‌های چندکیلومتری را نیز دارند.

0/5 (0 نظر)