بدون نیاز به اپلیکیشن در اینستاگرام پست بگذارید

اینستاگرام که امروز یکی از محبوب‌‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها است، به تازگی مسیری مانند فیس‌بوک طی کرده است. این اپلیکیشن می‌‌خواهد خود را از حالت تنها یک اپلیکیشن بودن خارج کند و مصرف دیتای خود را کاهش دهد. در نتیجه، چارچوب جدید  اینستاگرام به تازگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، وارد سایت Instagram.com شوند و در آن پست بگذارند.

با استفاده از این امکان اینستاگرام به کشورهای در حال توسعه و مکان‌هایی که از سرعت مناسبی برخوردار نیستند، کمک کرده است تا راه را برای کاربران خود آسان سازد. چندی پیش نیز امکان دسترسی آفلاین به اینستاگرام برای کاربران اندروید فراهم شد تا بتوانند محتواهای موجود در حساب خود را تماشا کنند.

اما برای استفاده از این امکان تنها باید از مرورگرهای موبایل خود استفاده کنید و مرورگرهای نسخه ویندوز هنوز از این امکان بهره‌مند نشده‌‌اند. البته هنوز نمی‌توان وارد قسمت پیام‌ها و استوریز شد، اما همین امکان نیز پیشرفت خوبی برای سهولت در استفاده از اینستاگرام بوده است.

یکی از مهم‌ترین اقدامات فیس‌بوک نیز برای جذب کاربران میلیاردی، ارائه نسخه‌های سبکی از برنامه‌های Facebook Lite و Messenger Lite بوده است. از همین رو، اینستاگرام نیز می‌تواند امید به موفقیت میلیاردی خود داشته باشد.

منبع: mashable

0/5 (0 نظر)