بین دو فناوری اینترنت TD LTE یا اینترنت همراه کدام را انتخاب می کنید؟ ماهان‌نت در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهترین اینترنت را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.

سرعت

همانط‌ور که می‌دانید، TD LTE آخرین نسل از اینترنت ثابت است که در مقایسه با نسل‌های قبلی مثل ۳G یا ۴G از سرعت بالاتری (تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه) برخوردار است. درنتیجه اگر به دنبال سرعت اینترنت هستید، از همین جا می‌توان نتیجه گرفت که اینترنت TD-LTE گزینه بهتری است.

همچنین اینترنت  TD-LTE ماهان‌نت از سرعت و پایداری بالاتری نسبت به اینترنت همراه بهره برده است. پس به راحتی بدون قطعی اینترنت فیلم دانلود کنید و آنلاین بازی کنید.

امکان جابه‌جایی

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینترنت موبایل در مقایسه با ADSL، امکان جابه‌جایی آن است. درنتیجه شما بدون محدودیت‌های جغرافیایی می‌توانید در منزل، محل‌کار و هرجایی که هستید به اینترنت متصل شوید. تکنولوژی جدید اینترنت نسل چهار ثابت ماهان‌نت نیز از این ویژگی بهره برده است؛ شما بدون نیاز به خط تلفن ثابت، تنها با استفاده از سیم کارت TD-LTE ماهان‌نت می‌توانید به اینترنت متصل شوید و در منزل، محل‌کار و هر جایی که هستید، از بیشترین سرعت اینترنت بهره‌مند شوید.

چند کاربره

اگر می‌خواهید در منزل یا محل کارتان چندین نفر با چندین سیستم متفاوت به اینترنت دسترسی داشته باشند، باید از اینترنتی استفاده کنید که امکان استفاده برای چنیدن کاربر را به‌صورت همزمان فراهم کرده باشد. با استفاده از اینترنت TD-LTE ماهان‌‌نت می‌توانید با کمترین میزان کاهش سرعت برای هر کاربر، به طور همزمان چندین نفر از اینترنت استفاده نمایید. همچنین با استفاده از Wi-Fi می‌توانید

برای خرید اینترنت همراه ضربه بزنید.

کاهش مصرف باتری تلفن همراه

یکی از دیگر ویژگی‌های منفی اینترنت موبایل، مصرف بالای باتری موبایل است که با اینترنت TD LTE ماهان‌نت این مشکل رفع شده است. با مصرف کم‌تر باتری موبایل کاربر می‌تواند با بهره وری بیشتری به اینترنت متصل شود. به منظور انتخاب و خرید طرح های حذاب اینترنت TD LTE می توانید به صفحه جشنواره اینترنت TD LTE مراجعه نمایید. همچنین برای بررسی پوشش‌دهی TD LTE منطقه خود، می توانید به صفحه پوشش دهی اینترنت td lte مراجعه نمایید.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص تعرفه ها و سایر شرایط می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۷ یا شماره کشوری ۱۵۱۴ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

0/5 (0 نظر)