آموزش رفع قطعی اینترنت TD-LTE

آموزش رفع قطعی اینترنت TD-LTE

آموزش رفع قطعی اینترنت TD-LTE

مشترکان عزیز ماهان‌‌نت، اگر از سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان‌‌نت استفاده می‌کنید و با مشکل قطعی و وصلی اینترنت خود مواجه شده‌اید، نگران نباشید. درشرایطی که مودم در بهترین جا قرار نگیرد این اتفاق بسیار شایع است. همچنین در صورتی‌که مودم TD-LTE را برای اولین بار تهیه کرده‌اید، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید تا به بالاترین سرعت ممکن دست پیدا کنید. با آموزش رفع قطعی اینترنت TD-LTE ماهان نت همراه باشید.

جهت رفع مشکل قطعی سرویس با دستگاه خود به مودم متصل شوید و در مرورگر آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را وارد کنید. بعد از باز شدن صفحه کنسول مودم، برای ورود به قسمت تنظیمات مودم، نام کاربری و رمزعبور را (که به طور پیش فرض admin هست) وارد کنید.

 

پس از وارد شدن به تنظیمات، از منوی سمت چپ گزینه LTE setting ، network (بسته به نوع برند مودم این گزینه متفاوت است) را انتخاب کنید.

 

در صفحه باز شده پارامترهای SINR را پیدا کنید. هرچه این عدد بالاتر و نزدیک به ۷ باشد، سرعت بهتری دریافت می کنید. چنانچه مودم را در جایی قرار دادید و این عدد پایین بود، بهتر است جای مودم را تغییر دهید و دوباره این عدد را کنترل کنید؛ سپس مودم را در بهترین نقطه از محل شما که مقدار آن بالاتر بود قرار دهید.

 

در صورتی که مشکل شما رفع نشد، با شماره تماس ۰۲۱۸۷۲۷۷ یا شماره سراسری ۱۵۱۴، داخلی ۲، تماس بگیرید تا کارشناسان ماهان‌نت در واحد پشتیبانی فنی به شما کمک کنند. همچنین جهت دریافت راهنمایی در خصوص مشکل سرویس خود به صفحه راهنمای فنی مشترکین مراجعه کرده و راهنمایی مربوط به مشکل خود را مطالعه فرمایید.

 

امیدواریم با استفاده از این آموزش بتوانیم رضایتمندی مشترکان عزیز ماهان‌نت را جلب کنیم.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *